Ja tylko chciałam się przywitać...

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

przez pierm77 23 lip 2006, 19:57
limba napisał(a):witaj! i pewnie tu utkniesz na dłużej? :lol:


roznie to moze byc nie jestem "latwym" czlowiekiem w kontakcie werbalnym ..., przeszkadzaja mi zasady i takie tam ....
Z piekła zwanego niebem....
Offline
zbanowany
Posty
184
Dołączył(a)
23 lip 2006, 17:14

przez pierm77 23 lip 2006, 20:48
pierm77 napisał(a):
limba napisał(a):witaj! i pewnie tu utkniesz na dłużej? :lol:


roznie to moze byc nie jestem "latwym" czlowiekiem w kontakcie werbalnym ..., przeszkadzaja mi zasady i takie tam ....


zle sie tu wyrazilem innym przeszkadzaja moje zasady....
Z piekła zwanego niebem....
Offline
zbanowany
Posty
184
Dołączył(a)
23 lip 2006, 17:14

Avatar użytkownika
przez SenThamarai 24 lip 2006, 12:44
:roll: tak sobie czytam... i sie usmiecham ;)
"Jesli chcesz rozśmieszyc Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
17
Dołączył(a)
23 lip 2006, 16:44
Lokalizacja
warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez czarna741 24 lip 2006, 20:03
Kaja witaj :)
cieszmy się każdym danym nam dniem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
260
Dołączył(a)
27 cze 2006, 12:25
Lokalizacja
Kwidzyn

przez grażka 24 lip 2006, 21:12
Witam
jestem nowa...zaglądałam tu kilka razy, ze mna jest teraz lepiej dzięki terapi.
Tak jak czytałam to pojawił się mój psychiatra dra Skiba, on przyjmuje w w stowarzyszeniu KARAN, tam rzeczywiście jest oddział dla uzależnionych , ale maja też poradnie nie tylko dla uzależnionych.
Leki są ważne...szczególnie na początku, ale przychodzi czas gdy objawy ustępują jest lżej.....ale to ułuda....bo problem zostaje. Potrzeba dobrego terapeuty. Ja chodzę do p.Anny Jas już 10 miesiąc, bardzo wiele się zmieniło choc nie było i nie jest łatwo...ale lepiej. Mogę dać jej namiary tel.kom 660 790 130 i e-mail annajas.psychoterapia@wp.pl
pozdrawiam
będę zaglądać;c)
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 lip 2006, 20:53

przez KAJA_37 12 sie 2006, 14:07
Uff. Wróciłam z urlopu i wogóle nie czuję się wypoczęta....
Chyba nie umiem wypoczywać....
Bardzo się cieszę z takiego cieplutkiego powitania ....

Pozdrwaiam wszystkich serdecznie
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
19 lip 2006, 21:25
Lokalizacja
KATOWICE

Avatar użytkownika
przez Eva 12 sie 2006, 23:18
Witaj KAJA_37 :) Witaj pierm77 :) widziałam Cie na innym forum :) pozdrawiam
Avatar użytkownika
Eva
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
12 kwi 2006, 14:06
Lokalizacja
Trójmiasto

przez limba 13 sie 2006, 20:51
SenThamarai napisał(a): tak sobie czytam... i sie usmiecham

No i jakie fajne jest to forum ;)
...patrz przez przednią szybą, a nie wsteczne lusterko...
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
10 kwi 2006, 21:41
Lokalizacja
Podkarpacie

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Przeskocz do