Cześć wszystkim

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Cześć wszystkim

przez karb 19 gru 2010, 01:55
A więc po kolei trafiłem tu za pomocą google, mam 21 lat, studiuję i moim największym problemem (oprócz samooceny na poziomie rowu Mariańskiego, masy kompleksów i poczucia, że jestem kompletnym zerem, nic nie osiągnąłem w życiu, mając na myśli strefę życia towarzyskiego, jakichś lekkich natręctw w stylu częstego mycia rąk i sprawdzania po kilka razy czy np mam klucze od domu, czy zamknąłem drzwi itp, bo to w sumie jest strasznie wkurzające, ale czasem przydatne :smile: ) moim największym problemem jest jakby to nazwać zbyt uczuciowe, emocjonalne podejście do życia i ciągłe myślenie o czymś/kimś. Czasami nie mogę usnąć, bo ciągle o czymś myślę, mój problem dokładnie opisałem w tym temacie

nie-mog-przesta-my-le-o-czym-kim-t25303.html

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i bardzo proszę o jakąkolwiek odpowiedź, bardzo mi na tym zależy, mam już dosyć męczenia się z samym sobą, po prostu napiszcie co wam przyjdzie tylko do głowy, od "weź się w garść chłopie" po "tępy chu*u jesteś pierdo*nięty i jedyne co tu pomorze to odrobina ołowiu" (taki przykład prosto z głowy, osobiści uważam że życie jest zbyt piękne, tylko ja nie potrafię go nawet w najmniejszym stopniu "zażyć").

Re: Cześć wszystkim

przez Tornado 19 gru 2010, 10:26
Witaj na forum.

Myślę, że znajdziesz tu pomoc. Znam osoby, cierpiące z powodu podobnych problemów. Niekiedy nawet nie zdają sobie sprawy ze skali tego, co robią i co się w nich dzieje. Ty już wiesz wiele - to już coś :D

Pozwól też, że zapytam - myślałeś nad terapią?
"Wolno dojrzewa człowiek. Wiele mu trzeba męstwa aby się nie dać wiatrowi i rosnąć w górę i w głąb, by triumfalną zielenią zaszumieć w końcu jak dąb zwycięstwa..."
[Konstanty Ildefons Gałczyński]

przez hadess77 19 gru 2010, 22:34
To co mogę Ci zaproponować to dwie rzeczy: