I znowu to samoo......:(:(

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

I znowu to samoo......:(:(

przez Beti_89 31 maja 2006, 14:51
Miesiąc temu nawrocila mi sie choroba teraz znowu sie nawrocila przez zaleglosci w szkole,boje sie isc do szkoly i zaliczac wszystko jeszcze mam taka wychowawczynie ktorea tego nie rozumie ...u psychologa nie bylam 3 lata;/ i chyba powinnam isc mam termin na 9 czerwca...co ja mam zrobic?choroba trwa u mnie juz 4 lata tylko ze gdy chodzilam na terapie to bylo dobrze a teraz znow to samo....:( doradzcie mi....jestem w 1 klasie technikum...mam 5 zagrozen...a zostal mi tydzien czasu..

przez reirei 31 maja 2006, 23:29
doradzcie mi....jestem w 1 klasie technikum...mam 5 zagrozen...a zostal mi tydzien czasu..
Nie łam się i do roboty. Świat się nie zawali jeśli Ci się nie uda, ale walcz do końca. Pozdrowienia :!: :!:
Kto jest człowiekiem w tym samotnym świecie?

przez atrucha 06 cze 2006, 21:47
Ja też trzymam kciuki.. ;)..
Bądźcie dzielni! Pa :)
Przyjaciel forum

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Beti_89 07 cze 2006, 13:31
nio niestety nie zdalam:( ale coz bede chodzic na terapie i moze bedzie dobrze

przez bibi 08 cze 2006, 22:12
przykro mi że nie zdałaś. :(
ale trzeba się wziąść w garść.
problemem są grupy...które niestety chyba (!) nie działaja podczas wakacjia trzeba wykorzystać sytuację i wziąść się do roboty.
mam nadzieję że przynajmniej czesciej bedziesz się odzywać na forum
pozdrawiam ciepło
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.

przez Agata89 09 cze 2006, 22:48