BARDZO PROSZĘ O PORADĘ !!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

BARDZO PROSZĘ O PORADĘ !!

przez Beta 14 kwi 2010, 21:20
Na początku witam serdecznie wszystkich na forum. Chciałabym prosić o poradę w sprawie pewnych dolegliwości, które spotkały mnie dzisiaj, a ponieważ nie znam się na psychologii nie potrafie ich zdjagnozować. Otóż jechałam dziś tramwajem i w pewnej chwili dostałam nagłego natłoku myśli które nachodziły jedna na drugą a ja nie mogłam ich opanować. Jedna myśl wynikała z drugiej i łączyła się z następną, ale ja nie mogłam ani dojść do ich sedna, ani sie skupić ani ich spamiętać. Trwało to około 15 minut, po czym nie pamiętam ani jednego wątku o czym przez te 15 minut myślałam. Nigdy czegoś podobnego nie odczułam, dlatego nie mam pojęcia co to są za objawy i czego dotyczą. Bardzo proszę o pomoc w zdjagnozowaniu tego przypadku.

Re: BARDZO PROSZĘ O PORADĘ !!

przez Majster 14 kwi 2010, 21:31
Nikt Cie tu nie zdiagnozuje - tu nie ma lekarza. Poza tym jeden taki epizod "wiosny nie czyni". Onegdaj miewalem takie stany regularnie i miewam do dzisiaj, jakos nie widze celu i sensu leczenia ich - bywają dość twórcze ;) Ale jesli bedzie sie to powtarzalo, lub gdy bedzie przyczyną jakiegos dyskomfortu, to zawsze mozna by sie kopsnąć do psychologa/psychiatry, bez skierowania nawet. Powodzenia :)
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"

przez pasjonat26 14 kwi 2010, 21:32
To w Twoim przypadku stanowi ewenement więc w zdiagnozowaniu to nie pomoże. Incydentalne zjawiska nie mają znaczenia, liczy się to co permanentnie trwa lub ma rację występowania.

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Beta 14 kwi 2010, 21:41