Skocz do zawartości
Nerwica.com

nerwica a leki


selekta2209

Rekomendowane odpowiedzi

witajcie. mam nerwice od 6 m-cy a przynajmniej od wtedy zaczely sie jej najsilniejsze objawy (przeciwnie do tego co w wiekszosci piszecie ja wole chodzic do ludzi bo licze na to ze ktos mi pomoze jak padne gdzies na ulicy bo w domu to raczej jestem sama) jestem sluchaczka technikum farmaceutycznego i czytam wszystkie ulotki (mam praktyki w aptece i powinan wiedziec niektore rzeczy) to jest powazny problem poniewaz wraz z objawami nerwicy ktore nasilaja sie u mnie z dnia na dzien odwiedzam kolejnych lekarzy a oni przepisuja mi leki ktorych ja nie przyjmuje poniewaz od razu wystepuja u mnie wszystkie dzialania niepozadane zapisane w ulotce(nie ktorych nawet nie zaczynam przyjmowac np. tych psychiatrycznych bo po wiekszosci z nich sie tyje, moze to dla was malo wazne ale chyba latwiej sie walczy z choroba kiedy przynajmniej mozna na siebie patrzyc w lustrze) bardzo chcialabym w tym roku zajsc w ciaze ,ale boje sie bo potrzebuje jakis lekow zeby nie zwariowac ( mam straszna tachykardie) a te leki sa bardzo szkodliwe dla dziecka. w tym momencie biore multiwitamine, magnez,