Nieadekwatność zachowań

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Nieadekwatność zachowań

przez takifajnychlopak 11 sty 2010, 20:33
Witam,jestem 30 latkiem i mam problem gdyż jestem na rancie rodzinnej 2 grupy i siedzę non stop na necie i piję dużej ilości piwa w puszkach i jak już jestem trzeźwy i normalny to zdarza mi się,że jak wyjdę na pole to zdarza się czasem,że mam nie adekwatne zachowania-dziwaczne zachowanie,ale to zdarza się czasem jak jest dużo osób i jak jest widno,a jak wyjdę wieczorem to zdarza się że jestem normalny i normalnie się zachowuję-nawet czasami w dzień tak samo i nie wiem czego to morze być wina? -tego czasowego dziwacznego zachowania,że raz jest dobrze a raz źle-że raz one są a raz ich nie ma?,lekarz nie przepisuje mi żadnych leków,a ponadto jak znajduję się w domu to zachowuję się zawsze normalnie i jaka morze być przyczyna czasowych dziwacznych zmiennych zachowań,czy morze to być wina od nadmiernego spożywania alkoholu i siedzenia non stop na necie?
A mam stwierdzone zaburzenia zachowania i emocji na organicznym podłożu.
Proszę,o odpowiedź.
takifajnychlopak
Offline

Re: Nieadekwatność zachowań

Avatar użytkownika
przez Majster 11 sty 2010, 23:13
O ile znam temat, to trudno mowic o normalnym zachowaniu gdy sie ma 2.5 promila i siedzi sie bez przerwy 16h przy kompie... A ile masz tej renty? W sumie to malo istotne, wazne, ze na browar i net styka...
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Nieadekwatność zachowań

Avatar użytkownika
przez Donkey 12 sty 2010, 10:14
No właśnie - czy nie uważasz że masz problem z piciem ?
I może jesteś uzalezniony od kompa?

Może warto zmienić coś w swoim życiu, bo chyba nie warto je przeżyć przed kompem, z puszką piwa w ręcę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Nieadekwatność zachowań

Avatar użytkownika
przez Paranoja 12 sty 2010, 10:16
kazdy ma jakis swoj sposob na zycie ;)
Włączam tryb ninja jak jestem sam w domu i sprawdzam wszystkie pokoje czy przypadkiem gdzieś nie czeka na mnie seryjny morderca.
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1933
Dołączył(a)
10 gru 2009, 08:07

Re: Nieadekwatność zachowań

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 15 sty 2010, 14:35
Majster przez Ciebie siedzę w pracy i śmieję się głupio w monitor - koleżanki dziwnie się na mnie patrzą... :D
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Nieadekwatność zachowań

Avatar użytkownika
przez Majster 15 sty 2010, 17:20
agnieszka.m napisał(a):Majster przez Ciebie siedzę w pracy i śmieję się głupio w monitor - koleżanki dziwnie się na mnie patrzą... :D

Ja sie smieje do siebie i do monitora i do widoku za oknem itd :mrgreen: Na mnie tak sie patrza 8 godzin dziennie :D Ale to chyba dobrze, prawda?
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Re: Nieadekwatność zachowań

przez Gringo 15 sty 2010, 17:28
Tez to mam, cholera, ja potrafie sie smiac z byle czego, czasami nawet z wlasnych mysli.

Mysle, ze komentarz na gorze to glupi zart.
Gringo
Offline

Re: Nieadekwatność zachowań

Avatar użytkownika
przez Donkey 15 sty 2010, 18:19
Paranoja napisał(a):kazdy ma jakis swoj sposob na zycie ;)



To nie sposób na życie tylko wegetacja chyba..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Nieadekwatność zachowań

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 18 sty 2010, 10:46
Majster napisał(a):
agnieszka.m napisał(a):Majster przez Ciebie siedzę w pracy i śmieję się głupio w monitor - koleżanki dziwnie się na mnie patrzą... :D

Ja sie smieje do siebie i do monitora i do widoku za oknem itd :mrgreen: Na mnie tak sie patrza 8 godzin dziennie :D Ale to chyba dobrze, prawda?

Dobrze, dobrze - przecież śmiech to zdrowie :D Problem w tym, że ja pracuję w pewnej bardzo powaznej instytucji - tutaj nikomu nie do śmiechu :D A Twoje poczucie humoru i dystans do wielu spraw mi się podoba, niektóre posty rozśmieszają mnie do łez - a czytam forum głównie w pracy. Ale tak trzymaj! :D
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Nieadekwatność zachowań

Avatar użytkownika
przez Majster 18 sty 2010, 17:45
agnieszka.m napisał(a):
Majster napisał(a):
agnieszka.m napisał(a):Majster przez Ciebie siedzę w pracy i śmieję się głupio w monitor - koleżanki dziwnie się na mnie patrzą... :D

Ja sie smieje do siebie i do monitora i do widoku za oknem itd :mrgreen: Na mnie tak sie patrza 8 godzin dziennie :D Ale to chyba dobrze, prawda?

Dobrze, dobrze - przecież śmiech to zdrowie :D Problem w tym, że ja pracuję w pewnej bardzo powaznej instytucji - tutaj nikomu nie do śmiechu :D A Twoje poczucie humoru i dystans do wielu spraw mi się podoba, niektóre posty rozśmieszają mnie do łez - a czytam forum głównie w pracy. Ale tak trzymaj! :D

No nie powiem, milo mi ;)
Tez pracuje w powaznej firmie, zwlaszcza jak o niej slysze w mediach, tak od srodka to juz jest mniej powaznie a czasem wręcz smiesznie :mrgreen: Ale forum moge przegladac jedynie w domku, w pracy calosc sieci jest kontrolowana przez lokalne IT, wiec to by nie przeszlo. Mam nadzieje, ze jeszcze nie raz Cie rozbawie ;)
K.Vonnegut: "Rozmawiając ze mną wcale nie musisz być świrem... Ale miałbyś dużo łatwiej!"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1859
Dołączył(a)
04 gru 2009, 18:24
Lokalizacja
Miasto korków pozbawione

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do