witam pomocy

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

witam pomocy

przez pocoto 07 lis 2009, 11:34
mam 19 lat w wieku 9 lat zostałam brutalnie zgwałcona.... nikt o tym sie nie dowiedział bo nie potrafiłam o tym powiedzieć czułam sie brudna i upokożona... do tej pory to nie pozwala mi zyć każdy dzień jest mekom nie raz miałam mysli samobójcze lecz w ostatniej chwili sie wycofywałam w gimnazjum ledwie zdawałam z klasy do klasy brałam narkotyki i kiedy sie dało upijałam sie w liceum zrozumiałam ze nie tedy droga... wiec postanowiłam sie wziąść w garsc zaczelam sie uczyć czego wynikiem była bardzo dobrze zdana matura pierwszy raz w zyciu byłam choć przez chwile z siebie dumna dostałam sie na studia... i tak własnie jestem teraz studentką lecz tamten dzień ciągle do mnie wraca....i tych dni boje sie najbardziej i tych nocy w których mam koszmary uświadomiłam sobie ze nie radze sobie z tym ciagle to w sobie tłumie chciałabym z kimś o tym porozmawiać ale z całkiem obcą osobą i nie w cztery oczy bo nie potrafie...:(

Re: witam pomocy

przez LSDisland 07 lis 2009, 19:44
idź na terapię, dużo obcych ludzi :)
Wolny od leków?

przez celineczka3 07 lis 2009, 19:48
Masz objawy PTSD,poczytaj o tym i tak jak radzi przedmowca idz na terapie.
celineczka3

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Paranoja 07 lis 2009, 19:50
pocoto, ja mialam 25 lat ale tez nie bylo to przyjmne

wczesniej bedac w podstawowce mialam inne doswiadczenie, z duzo starszym "panem", wlasciwie to dziadkiem.

nie da sie zapomniec, ale z czasem mozna nie myslec.
Paranoja

przez pocoto 07 lis 2009, 20:06
no nie da sie zapomniec ja tez miałam do czynienia ze starym dziadem.... ale staram sie walczyc

przez andy85 07 lis 2009, 20:25
To duża trauma. Bez pomocy z zewnątrz chyba ani rusz. Współczuję. Ale jest możliwa pomoc. Jest możliwe, byś zaczęła żyć na nowo. Szukaj pomocy i uda się.