WITAM

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

WITAM

przez papipek 05 wrz 2009, 16:38
Mam maly problem jakies dwa tygodni temu przyjechalem do polski i zglosilem sie do psychiatry z problemem
palilem dlugi czas marichulane dos duzo codziennie ale postanowilem z tym zerwac
wiadomo objawy sa rozne (stres ,nieprzespane noce ,chuśtawki nastroju...)
lekarz przepisal mi espsitol 30mg 1/2 tabletki przed snem przez 4dni pozniej 1 tbl.
w aptece byl problem z tym lekiem i dostalem zamiennik Mirzaten 30mg
nie wiem co sie dzieje ale spie po 9 godzin wstaje bo musze
nie wiem co mam robic?
czy to winna zamiennika?
czy moge zmniejszyc dawke znowu do 1/2
czy moze powinnienem zmienic lek bardzo prosze o pomoc
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
10 paź 2007, 20:51

Re: WITAM

przez ewaryst7 14 wrz 2009, 17:29
Cześć. pytaj lekarza.po psychotropach , szczególnie na po czatku , można tak spać.Ale radzę wizytę u lekarza:)
Offline
Posty
2102
Dołączył(a)
29 maja 2008, 08:11
Lokalizacja
Braniewo-City

Re: WITAM

Avatar użytkownika
przez Donkey 15 wrz 2009, 09:12
Organizm roznie reaguje na danty lek. Zobacz ulotke- tam na pewno sa wypisane skutki uboczne-moze sennosc jest jedna z nich.
Ja na poczatku brania lekow moglam caly dzien i noc spac!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Przeskocz do