Witam serdecznie.

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

Witam serdecznie.

przez ZREZYGNOWANA 04 paź 2008, 02:18
Właściwie nie wiem od czego zacząć... Właśnie walczę z atakiem paniki, muszę się czymś zająć odwiedzeniem myśli. Dobrze jest wiedzieć, że nie jestem sama z tym paskudztwem, a jednocześnie przykro mi bardzo, że chorujemy. Mam zaburzenia lękowe z napadami lęku panicznego (nerwica lękowa) F41 od 5 lat. Jakiś czas temu wierzyłam jeszcze, że mogę byc zdrowa, lekarze, terapeuci mówili, ze da się to wyleczyć, ale juz wątpię. Obsesyjnie boję się śmierci. Mam nadzieję, że znajdę tu wsparcie i rady jak sobie radzić, by żyć, a zyc pragnę jak niczego bardziej na świecie...

Re: Witam serdecznie.

przez Ridllic 04 paź 2008, 11:23
Witaj "ZREZYGNOWANA" pisze do Ciebie zywy przykład że sie da tylko naprawde to trudne każdy z nas jest inna osobą wiec nie bede Ci truł że musisz postępować tak a nie inaczej bo to mija się z celem poza tym nie jestem Lekarzem .Powiem tyle postaw sobie cel w życiu że musisz sie tej dziwk.... pozbyć i za wszelką cenę i wszystkimi środkami dążyć do tego :!:
NIGDY ALE TO PRZENIGDY NIE WOLNO SOBIE POZWOLIC NA FUNFLOWANIE SIE Z TYM ŚCIERWEM :!: :!: :!:

Pozdrawiam
Ridllic

przez wróbelek Elemelek 04 paź 2008, 15:51
ZREZYGNOWANA, witaj wśród nas ;)
<><><> Dopóki walczysz, jesteś zwycięzcą!! <><><>

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez inez3 04 paź 2008, 22:44
ZREZYGNOWANA, witaj :smile: skorop pragniesz zyc to nie wolno ci sie poddawac!!! nigdy!!! walcz o siebie i swoje szczescie ipracuj nad soba z pomoc lekarzy! uwierz, uda sie!

przez Pstryk 06 paź 2008, 09:29
Cześć ZREZYGNOWANA, miło Cię poznać. Mam nadzieję, że odzyskasz nadzieję - z Nami ;)
Pstryk

przez Spadająca_Gwiazda 06 paź 2008, 10:31