samotnośc

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

samotnośc

przez joasia344 24 maja 2008, 17:43
samotność to straszy cios dla mnie .Od roku jestem samotną mamą i nie umiem sobie poradzić .Często modle siędo boga z prośbą aby zabrał mnie stad razem z moimi synkami bo ja nie mam nikogo .Tak bardzo pragnę miec rodzinę razem spędzac świeta....... jesli ktoś potrafi mi pomóc proszę niech to zrobi wszystko jedno w jaki sposób.Dodam ze mieszkam w Łodzi a moze skontaktowac sie ze mną na gg ...proszę o pomoc gdzie mogłabym się udac aby tą pomoc otrzymać .Jestem studentką pedagogiki specjalnej ale chyba nie mam juz siły ani uczyć sie ani robić czegokolwiek

edit// bethi: nie podawaj prywatnych danych w postach. Od tego jest PW ;)

Re: samotnośc

przez Pstryk 25 maja 2008, 10:39
Cześć joasia344, miło Cię poznać. Nie jesteś samotna - masz obok wielki skarb - synów no i Nas :mrgreen: Zapraszam do rozmowy na forum a w sprawie pytań o ośrodki leczenia zajrzyj do subforum Oferty.
Pozdrawiam
Pstryk

przez szatz 26 maja 2008, 20:30
joasia344, cześć.Współczuję z powodu samotności,ale masz dla kogo żyć,a to już wielka wygrana.Życzę Ci sił w zmaganiu z chorobą i codziennością. :D
jeszcze będzie normalnie...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez danielborus 27 maja 2008, 14:06
witaj joasia344 na ile to możliwe postaram Ci sie pomóc /raczej wspierac/ mieszkam dosć daleko od Łodzi.pozdrawiam....
trzymaj się twardo!!!

przez kociak27 02 cze 2008, 13:50
Cześć Joasia344. Też jestem samotną mamą, mam dwie cudowne córeczki które dają mi siłę żeby jakoś żyć. Nie powiem że jest lekko ale dla nich muszę sobie radzić. Wierzę że Ty też sobie poradzisz, bo masz po co żyć i przede wszystkim masz dla kogo. Pozdrawiam

przez graza 02 cze 2008, 13:56