hej hej

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

hej hej

przez OL4 13 mar 2008, 01:04
Mam na imię Ola, mam 25 lat, prawie 5 miesięcy temu zostałam mamą :D

Co skłoniło mnie do napisania do Was...
Chyba trudno mi to opisać... po części może dlatego, że jestem studentką psychologii ( a dzisiaj własnie zdawałam egzamin między innymi z takich zaburzeń, o jakich jest tu mowa na forum... spojrzałam na to wszytsko z zupełnie innej strony, a nie tylko czysto teoretycznej tak do wykucia na egzamin..), no i paradoksalnie sama doświadczam pewnych smutnych, przykrych odczuć..
W przyszłości wiadomo, chce pomagać ludziom, a sama się ich boję, boję się podjąć pracę czy praktyki studenckie, w obawie przed odrzuceniem, brakiem akceptacji, boję się, że okaże się niekompetentną, że ludzie mnie wyśmieją..
I zamiast iść się sprawdzić, stawić czoła tym dziwnym lękom, to ja się rozkładam przed przeszkodą, chowam się, unikam tego typu sytuacji..
A z drugiem strony mam tak wielką chęć je robic...

no to pomarudziłam Wam... :smile:
OL4

przez szatz 13 mar 2008, 18:56
Witaj imienniczko!
Myślę,że to świetna strona dla Ciebie.Jak poczytasz i pomożesz paru ludziom,nabieżesz przekonania,że jesteś w tym dobra to urosną Ci skrzydła i nic nie będzie już takie straszne.Czekamy na Ciebie!
jeszcze będzie normalnie...

hello

przez milusia667 13 mar 2008, 20:12
Pozdrawiam serdecznie wszystkich

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez OL4 13 mar 2008, 23:44
szatz dziękuję Ci serdecznie za miłe przywitanie :smile:

Muszę pobuszować po forum i gdzieś się odnaleźć, już znalazłam coś dla siebie w temacie o niskim poczuciu własnej wartości......

Teraz mam tak dość wszytskiego, ledwo zaliczam jeszcze zimową sesję...
Bo ja głupia, za nić w świecie nie potrafię być systematyczna...
OL4

przez Pstryk 14 mar 2008, 11:19