PROSZE POMOZCIE!!!!!!!!

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

PROSZE POMOZCIE!!!!!!!!

przez amtln 04 gru 2007, 19:08
CZY TO JEST NERWICA????!!!!
Od paru miesiec nie czuje sie dobrze.Mam bardzo dziwne objawy
uczucie pieczenia i zmeczone nogi
zimne stopy
uczucie pradu przechodzacego przez organizm,uczucie zimna
mrowienia w lewej rece(dokladnie w palcach)
bole brzucha
dziwna biegunka
bardzo szybki puls przy atakach i rozczerwienienie na twarzy,czerwone plamy na piersiach

Mialem robione 4 razy ekg,badania krwii moczu przeswietlenie serca klatki piersiowej i wszystko wporzadku,bralem tabletki na depresje i bylo gorzej,odstawilem je.Biore tabletki na spowolnienie akcji serca atenolol,nie wiem czy pomagaja.
Mieszkam w Anglii i to tyle co oni sa wstanie mi zaoferowac a ja dalej nie czuje sie wporzadku.
PROZSE CZY KTOS WIE CO TO JEST,NAPRAWDE MAM JUZ DOSC!!!!!

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 6:10 pm ]
Lekarze twierdza ze wszystko ze mna wporzadku,badania krwi wporzadku cukru wporzadku moczu wporzadku,nawet po ataku paniki czy jak to sie zwie,wszystki badania zrobione bezposrednio na pogotowiu ok,ekg,krew.Bylem u lekarza od serca i powiedzial ze ok(ogladal 3 ekg,1 po ataku i 2 normalne plus przeswietlenie serca)
Teraz dokucza mi strasznie zoladek,zgaga nadkwasnosc,plus to uczucie pieczenia w nogach ale tylko gdy nie jestem zajety,bo gdy pracuje czuje sie calkiem calkiem i nogi mnie nie piecza.Najgorsze sa wieczory i jak klade sie spac,wtedy mozg tak jakby pracowal na ekstra obrotach,czuje drzenie wewnatrz,a jak zamkne oczy galki ocznbe tak jakby drzaly.Gdy jestem taki naladowany rozdrazniony czuje dreszcze na calym ciele.
Z gory Dziekuje za pomoc

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 6:11 pm ]
Lekarze twierdza ze wszystko ze mna wporzadku,badania krwi wporzadku cukru wporzadku moczu wporzadku,nawet po ataku paniki czy jak to sie zwie,wszystki badania zrobione bezposrednio na pogotowiu ok,ekg,krew.Bylem u lekarza od serca i powiedzial ze ok(ogladal 3 ekg,1 po ataku i 2 normalne plus przeswietlenie serca)
Teraz dokucza mi strasznie zoladek,zgaga nadkwasnosc,plus to uczucie pieczenia w nogach ale tylko gdy nie jestem zajety,bo gdy pracuje czuje sie calkiem calkiem i nogi mnie nie piecza.Najgorsze sa wieczory i jak klade sie spac,wtedy mozg tak jakby pracowal na ekstra obrotach,czuje drzenie wewnatrz,a jak zamkne oczy galki ocznbe tak jakby drzaly.Gdy jestem taki naladowany rozdrazniony czuje dreszcze na calym ciele.
Z gory Dziekuje za pomoc
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
04 gru 2007, 18:49
Lokalizacja
UK

przez Pstryk 04 gru 2007, 19:22
Cześć amtln. Miło Cię poznać.

Nie jesteśmy specjalistami. Skonsultuj się z psychologiem lub psychiatrą. Na moje oko wygląda jak nerwica. Tak czy siak wizyta u specjalisty nie zaszkodzi.
Pstryk
Offline

Avatar użytkownika
przez luthien 04 gru 2007, 19:30
amtln witaj na forum. Najlepiej by było, gdybyś poszedł do psychologa bądź psychiatry.
dziś mogę wreszcie to powiedzieć: patrzę z nadzieją w przyszłość...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
506
Dołączył(a)
08 paź 2007, 11:51

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez -BMW- 16 gru 2007, 16:23
Też jestem zdania, że to co przeżywasz to typowe objawy nerwicy. Luthien i bethi mają rację, że powinieneś zasięgnąć pomocy u psychologa bądź psychiatry.
U mnie nerwica zaczęła się bardzo podobnie (miałem zbliżone objawy - przyspieszone bicie serca, mrowienie w rękach i głowie). Nie jestem jednak specjalistą.
Z własnego doświadczenia wiem jednak, że jeśli nie zacząłeś jeszcze na dobre brać tabletek to lepiej na nie uważaj (zwłaszcza na benzodiazepiny - dają uzależnienie i bardzo ciężko je odstawić).
Atenolol jak wiesz ma na celu spowolnienie akcji serca. Nie ma raczej jakiegoś działania uspokajającego. W momencie gdy twoje serce zaczyna "walić" jak oszalałe - pomogą, ale tylko na to. Na pewno uspokoisz się w tym sensie, że twoje serce przestało tak "łomotać".
Gdy się denerwujesz twoje serce zaczyna przyspieszać i "wali" coraz mocniej. Wtedy Ty zaczynasz się jeszcze bardziej "nakręcać" i wpadać w panikę bo nie wiesz co się dzieje. Na skutek przyspieszonej akcji serca rośnie Ci ciśnienie. Krew krąży bardzo szybko. Podejrzewam, że stąd te wypieki i czerwone plamy na piersiach. Jak idziesz np. biegać czy robisz jakiś wysiłek fizyczny to też rośnie Ci ciśnienie i niektóre osoby dostają wtedy wypieków. Ale nie jest to przecież nic złego - jest to naturalne. Czasami niektórzy mówią do dziecka "ale dostałeś kolorów - co ty tam robiłeś?", a w domyśle "co żeś tam zbroił?".
Jeśli chodzi o ataki paniki to one przemijają i nie są jakieś groźne - na pewno są bardzo nieprzyjemne. Najważniejsze to starać się opanować w tym momencie (nawet powtarzanie sobie słów: "jestem zdrowy i nic mi nie jest" może pomóc i to bardzo). Wiem, że jest to bardzo trudne ale gdy kilka razy uda Ci się zapanować nad sobą poczujesz się pewniej. Uwierzysz w to, że możesz to przezwyciężyć - bo możesz. Poczucie, że się udało doda Ci siły do walki.
Gdy pracujesz czujesz się lepiej ponieważ wtedy nie masz czasu myśleć o swoich problemach i dolegliwościach. Gdy idziesz spać zaczynasz myśleć i "kombinować". Na pewno jesteś też przemęczony.
Nie jestem jednak specjalistą i mogę się mylić.
Najlepiej chyba będzie jak skonsultujesz się z psychologiem bądź psychiatrą.
Jeśli rzeczywiście jest to nerwica, to tak jak powiedział mi kiedyś na pogotowiu starszy lekarz: "Z tego się wychodzi!".

Pozdrawiam serdecznie,
trzymaj się!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
13 gru 2007, 15:13
Lokalizacja
Z daleka albo bliska

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do