Nerwowa,depresyjna i samotna hehehe -wita------

Jesteś nowy na forum ? Masz okazję przywitać się z innymi forumowiczami.

przez Goplaneczka 04 wrz 2007, 11:35
Hej!
Jak to po co?
Bo masz jeszcze dużo do zrobienia, Kochana. Nawet nie wiesz, co Cię jeszcze czeka, ile dni przed Tobą-i to wcale nei beznadziejnych.

nervika napisał(a):32 lata i siwiejace skronie w zbyt szybkim tempie.
Beznadziejna walka z kilogramami .

Ale to tylko sprawy zewnętrzne ;)
Goplaneczka

przez Dino 04 wrz 2007, 23:22
witaj ja tez jestem depresyjno nerwicowy i też jestem po trzydziestce :D a dobrze będzie na pewno ja to wiem ;)
nie ma ludzi zdrowych są tylko nie przebadani.
normalność to zbiorowe szaleństwo
ja jestem odlotowym kierowcą zawodowym
kryzys wieku średniego?-kupiłem sobie YAMAHE XS 400

przez Dino 04 wrz 2007, 23:44
bo pięć lat żyłem bez leków,teraz mam nawrót ale wiem że będzie z znowu dobrze :D
nie ma ludzi zdrowych są tylko nie przebadani.
normalność to zbiorowe szaleństwo
ja jestem odlotowym kierowcą zawodowym
kryzys wieku średniego?-kupiłem sobie YAMAHE XS 400

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Morsik2007 05 wrz 2007, 09:32
Hej!
Witaj!
Musi byc dobrze, tak po prostu.. Sama jestem w strasznym dole i tak sobie powtarzam. Wiec mowie i Tobie

przez Artur 06 wrz 2007, 20:40
Witam na Forum

Wogóle skasuj całkowicie swoje podejscie do siebie
Tak nie wolno !
Ja tez jestem po 30 ce i co ponad 10 lat na prochach i co mam robic ??
Trzeba iść do przodu broń borze stac w miejscu właśnie taka postawa nas dołuje i niszczy
Mam nadzieje że dzięki wszystkim ludziom z forum zmienisz podejście do siebie i całego życia
tego Ci życze :)

Re: witam depresowiczów i nerwicowców

przez pamelka 30 paź 2009, 16:40