Nerwica a gry komputerowe

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez paula 16 lut 2006, 10:34
ja lubie grac w samochodówki NFS albo Colin, to mnie odstresowuje oraz na www. kurnik.pl jest wiele takich błachych gierek, ja bardzo lubie kulki, zreszta juz sie troche od nich uzalezniłam! :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
228
Dołączył(a)
22 wrz 2005, 11:38
Lokalizacja
z krainy wiecznego lęku!

Avatar użytkownika
przez bibi 16 lut 2006, 11:25
a na kurniku to w co lubisz grać?, bo ja w kanastę :D
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

Avatar użytkownika
przez Magda-27 16 lut 2006, 11:39
Co ja widzę :shock: ujawniają się kurnikowi gracze :D . Ja gram w literaki!!!!! Super zabawa jest :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez paula 16 lut 2006, 11:42
Ja bardzo lubie grac w KULKI!
:roll:
No i czasem w kalambury albo literaki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
228
Dołączył(a)
22 wrz 2005, 11:38
Lokalizacja
z krainy wiecznego lęku!

Avatar użytkownika
przez Magda-27 16 lut 2006, 11:46
Paula to może kiedyś zagramy razem w literaki?
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

Avatar użytkownika
przez paula 16 lut 2006, 11:57
ok nie ma sprawy! tylko musze sie troszke w tym podszkolić bo rzadko w to gram! ugadamy sie kiedys na gg na przykład?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
228
Dołączył(a)
22 wrz 2005, 11:38
Lokalizacja
z krainy wiecznego lęku!

Avatar użytkownika
przez Magda-27 16 lut 2006, 13:04
Jasne, możemy sie ugadać :D ale będzie fajnie :D . Może zrobimy później jakiś nasz nerwicowy turniej i wybierzemy mistrza literaków :!:
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
891
Dołączył(a)
22 lis 2005, 13:23
Lokalizacja
Ruda Śląska

przez reirei 16 lut 2006, 19:05
Boże, aż odechciewa się człowiekowi czytać. Chłopczyku, na prawde czujesz lęki na tle tego co ci monitor podaje? Właśnie tutaj możesz robić wszystko i nie dostać ataku, możesz pojeździć samochodem :lol: , zfragować sąsiadkę, albo sam zostać zfragowanym :twisted: , przecież to jest płaskie :lol:
Kto jest człowiekiem w tym samotnym świecie?
Offline
Posty
891
Dołączył(a)
04 gru 2005, 20:14

Avatar użytkownika
przez DarkAngel 17 lut 2006, 03:35
Również nie rozumiem jak mozna bac sie gier komputerowych, potrafie nieraz przesiedziec cały dzień przed monitorem i zapomnieć o bozym świecie......

....jednak jest jedna gra do której mam uraz. Nie chodzi o to ze sie jej boje, czy coś podobnego. Jest to "Zakon Świtu". Grałem w nią przed spacerem z psem, na którym złapał mnie pierwszy atak. Nigdy jej nie skończyłem. Do dziś kojaży mi sie ona z tym niemiłym wydażeniem.... Dlatego pozbyłem sie jej........

Teraz zagrywam sie grami z Game Boya Advanced...... I czekam oczywiście na nastepnego Tomb Raidera z sexowną Larcią.......
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1538
Dołączył(a)
24 wrz 2005, 01:59
Lokalizacja
z babcinej kołdry

Avatar użytkownika
przez Aniolek_74 17 lut 2006, 14:34
OJ na Kurniku to i ja w Literaki:)))))

A tak apropo siedzenia przed monitorem, to faktycznie emituje on fale jakies, które powodują nasilenie objawów nerwicy. Niestety :( Sprawdzone osobiscie...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
24 sty 2006, 10:22
Lokalizacja
Świętochłowice

Avatar użytkownika
przez bibi 17 lut 2006, 14:56
ja nie zauważyłam:D
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

Avatar użytkownika
przez bibi 17 lut 2006, 15:28
ja przy kompie tez czuję się fajnie!!!
nie ma nikogo do kanasty??
Ostatnio edytowano 17 lut 2006, 16:33 przez bibi, łącznie edytowano 1 raz
dobrze jest, dobrze jest, dobrze jest , DOBRZE JEST!
Nikt nie jest bezużyteczny na świecie, jeśli pomaga w trudnościach komukolwiek innemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1373
Dołączył(a)
17 paź 2005, 10:56
Lokalizacja
zgorzelec

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do