*** Klub Leniwców ;] ***

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez GRACJA 16 maja 2007, 01:24
Ja sie nie lenię , ja tylko odpoczywam

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:33 am ]
aaaaaaaaaaaa

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:33 am ]
aaaaaaaaaaaa

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:34 am ]
aaaaaaaaaaaa

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:37 am ]
aaaaaaaach
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
"Budząc się rano, pomyśl jaki to wspaniały skarb żyć, oddychać i móc się radować."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
462
Dołączył(a)
03 mar 2007, 04:21

Avatar użytkownika
przez Róża 16 maja 2007, 16:08
:lol:

EEEEEEEE,a ja zieeeeeeeeew ;)
Bez ludzkiej pamięci przeszłość nie istnieje.
Pech nigdy nie zawiedzie:
przyjdzie w samą porę:)))
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1197
Dołączył(a)
02 gru 2006, 22:18
Lokalizacja
z ogrodu

Avatar użytkownika
przez CIALO liceum DUSZA muzeum 16 maja 2007, 19:05
oznajmiam uroczyscie, ze klub leniwcow, dziala jak nalezy, odkad sie zapisalam jako czlonkini :P to juz zupelnie zleniwilam sie do reszty :shock: :shock: :shock:
a ja chcialam zapytac czy mozna zalozyc tez "klniarnie" :lol: :lol: :lol: :twisted:
NIEMOGE ZMIENIĆ ŚWIATA, NIEMOGE ZMIENIC LUDZI......NIEPOTRAFIE TEZ ZMIENIĆ SIEBIE.....
Posty
376
Dołączył(a)
27 lut 2007, 09:38
Lokalizacja
lodz

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez jevii 16 maja 2007, 19:24
CIALO liceum DUSZA muzeum napisał(a):oznajmiam uroczyscie, ze klub leniwcow, dziala jak nalezy, odkad sie zapisalam jako czlonkini :P to juz zupelnie zleniwilam sie do reszty :shock: :shock: :shock:


WNIOSEK:
- bardzo dobrze się motywujemy tu wszyscy :lol:


_______________
Blog
Avatar użytkownika
Offline
Posty
242
Dołączył(a)
13 sie 2006, 20:26

Avatar użytkownika
przez Mizer 16 maja 2007, 19:40
CIALO liceum DUSZA muzeum

Klniarnię?
JESTEM ZA XDD
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez 331ania 16 maja 2007, 20:56
CIALO liceum DUSZA muzeum napisał(a):a ja chcialam zapytac czy mozna zalozyc tez "klniarnie"

;) hehe dobre by to było :mrgreen:
Niezłe siarczyste teksty by padały
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
610
Dołączył(a)
29 lis 2006, 22:38

Avatar użytkownika
przez Mizer 16 maja 2007, 21:32
Takie wyładowania elektryczne.

I to by była oczywiście tajemnica, że takie klątwy roztrzepane tam szykujemy ;)
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez 331ania 16 maja 2007, 22:11
Mizer taaaa oczywiście że tajemnica-nie widzę innej opcji :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
610
Dołączył(a)
29 lis 2006, 22:38

Avatar użytkownika
przez Mizer 16 maja 2007, 22:20
no

bo powiedzą, że agresorstwo sie tu na forum skupia

przecież my jesteśmy indywidualistami, cudowni, inni, którzy przeciwstawiają się światu i walczą ze złem


a nie kupa chama
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez CIALO liceum DUSZA muzeum 17 maja 2007, 13:15
no dobra, to niech tos zalozy :mrgreen: , bo ja sie troche boje admina :shock: , a tak mam ochote sie wyproznic z tych slow ktore we mnie siedza, a w domu niemoge bo maly zaraz powtarza :lol:
pozatym tuuuule was wszystkich po ciezkiej nocy w pracy i niesmialo prosze o wzajemnosc w tej kwestii 8)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 12:18 pm ]
jezu pomylilam tematy, to nietu sie przytula sorki :lol: :lol: :lol:
NIEMOGE ZMIENIĆ ŚWIATA, NIEMOGE ZMIENIC LUDZI......NIEPOTRAFIE TEZ ZMIENIĆ SIEBIE.....
Posty
376
Dołączył(a)
27 lut 2007, 09:38
Lokalizacja
lodz

Avatar użytkownika
przez 331ania 17 maja 2007, 13:54
Lidia to nic że nie tu ;) tu też Cię utulę :mrgreen: ;) na leniwca Cię tullllęęę :P
Mizer co racja to racja
Mizer napisał(a):a nie kupa chama

;) :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
610
Dołączył(a)
29 lis 2006, 22:38

Avatar użytkownika
przez CIALO liceum DUSZA muzeum 17 maja 2007, 14:44
ania no to tez cie strasznie leniwie tule w takim razie :D

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 1:46 pm ]
aha no i odwazcie sie na ten temat, bo zaczne w koncu tutaj :mrgreen: :mrgreen: :idea:
NIEMOGE ZMIENIĆ ŚWIATA, NIEMOGE ZMIENIC LUDZI......NIEPOTRAFIE TEZ ZMIENIĆ SIEBIE.....
Posty
376
Dołączył(a)
27 lut 2007, 09:38
Lokalizacja
lodz

Avatar użytkownika
przez Mizer 17 maja 2007, 17:06
Lidzia- przytuam
Ciesz się każdym dniem bo nigdy nie wiadomo, kiedy na Twój dom może najechać ciężarówka z gnojem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
877
Dołączył(a)
08 cze 2006, 17:29

Avatar użytkownika
przez Róża 17 maja 2007, 17:31
Hm,tu się tuli,czy leni,bo się pogubiłam :szukam:
Idę na zebranie do dziecka.Rety,jak mi się nieee chceee.
Bez ludzkiej pamięci przeszłość nie istnieje.
Pech nigdy nie zawiedzie:
przyjdzie w samą porę:)))
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1197
Dołączył(a)
02 gru 2006, 22:18
Lokalizacja
z ogrodu

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do