Jakie oglądacie seriale?

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez Olimp Bathory 21 maja 2007, 20:48
Ktoś jeszcze ogląda seriale na tv skoro może mieć najnowsze, od razu po wyprodukowaniu, z netu? :shock:
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
04 kwi 2007, 23:47
Lokalizacja
Ustroń

Avatar użytkownika
przez ashley 21 maja 2007, 20:57
Prizon Break:):):) Super motyw i przystojni aktorzy 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
786
Dołączył(a)
06 lut 2007, 18:04

Avatar użytkownika
przez jevii 21 maja 2007, 21:09
Olimp Bathory napisał(a):Ktoś jeszcze ogląda seriale na tv skoro może mieć najnowsze, od razu po wyprodukowaniu, z netu? :shock:


Ciiiiii... tyle afer ostatnio - "piratofobia" niczym propaganda giertychowskiego
tematu "pederastów" - ciągle pod lupą...

....szczególnie najświeższa bułeczka - afera wokół 'napisów.org'


ashley - w samej rzeczy :mrgreen: ;)

__________
"Tak,tak, wiem. Mam skłonności narcystyczne. Z góry przepraszam."
Blog
Avatar użytkownika
Offline
Posty
242
Dołączył(a)
13 sie 2006, 20:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez IceMan 21 maja 2007, 22:39
Oj lepiej cicho siedzieć bo posądzą nas o rozległą piracką akcję rozprowadzania nielegalnych nagrań audio i wideo oraz masowego pisania napisów pod przykrywką portalu i forum o nerwicy i depresji... lepiej siedzieć cicho bo odezwie się prawo i dopadnie nas sprawiedliwość....

CICHOSZA....
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez Amy Lee 22 maja 2007, 18:22
Piotrek napisał(a):Oj lepiej cicho siedzieć bo posądzą nas o rozległą piracką akcję rozprowadzania nielegalnych nagrań audio i wideo oraz masowego pisania napisów pod przykrywką portalu i forum o nerwicy i depresji... lepiej siedzieć cicho bo odezwie się prawo i dopadnie nas sprawiedliwość....

CICHOSZA....

Ale możemy zawsze powiedzieć, że to z powodu choroby :lol:

A seriale w telewizji mają w sobie ten czar, że zawsze są o tej samej porze ;)
Amy Lee
Offline

przez Nevada 28 maja 2007, 23:51
"CSI" i "Moda na sukces" < straszne, ale kochane :D

no i X-files < hicior mojego dzieciństwa, teraz będzie na DVD!!!!!
nie pomagam na pw.
nie pomagam w ogóle.
Offline
Posty
266
Dołączył(a)
02 paź 2006, 00:57
Lokalizacja
Horyzont Zdarzeń

Avatar użytkownika
przez korres1 05 cze 2007, 00:32
Szczur napisał(a):
korres1 napisał(a):Do dziś mam reprodukcję na ścianie

Skąd to masz??? :D

Ale gdy mi się to zdarza, to głównie seriale produkowane przez Jerry'ego Bruckheimera ("CSI: Kryminalne zagadki:...", "Dowody zbrodni" "Bez śladu" "Krok od domu")


No nie mam, tak sobie żartowałam. Ale mam plakat Kusturicy z autografem. bajer.
A teraz włśnie oglądam CSI. Chociaż "Bez śladu" lepsze. Gliniarze bardziej się daja tam lubić.
Ale kto będzie trzymał straż nad strażnikami?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
691
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 00:34

przez Amy Lee 05 cze 2007, 01:00
Nevada napisał(a):no i X-files < hicior mojego dzieciństwa, teraz będzie na DVD!!!!!

Prenumeruję 8)
Amy Lee
Offline

Avatar użytkownika
przez Tygryska 05 cze 2007, 10:31
Ostatnio W11 :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
589
Dołączył(a)
05 sie 2005, 19:14

przez smutna48 05 cze 2007, 10:53
jak byl w telewizji to "rodzinę soprano" b lubiłam ten serial
do tej pory lubiłam tez ogladac" na wspolnej" ale jakoś nie moge się skupic na ogladaniu dawno juz tego nie ogladałam
rozmowy w toku lubię to nie serial ale b lubię w11 i detektywów tez ;)
no i Magda M :oops: :smile:
Ostatnio edytowano 05 cze 2007, 10:54 przez smutna48, łącznie edytowano 1 raz
"Myśl to energia. Możesz stworzyć bądź zniszczyć swój świat swoimi myślami."
Susan Taylor
Offline
Posty
1540
Dołączył(a)
16 kwi 2007, 14:22

Avatar użytkownika
przez minako89 05 cze 2007, 10:53
a ja biorę koc herbate i potrafie ogladac wszystko jak leci :roll: od mody na sukces przez te wszystkie klany do w11 i nie to zeby mnie to jakos specjalnie pasjonowało tylko jakos tak nie mam co robic i ogladam te durnoty mimochodem
"I tried to be someone else
But nothing seemed to change
I know now, this is who I really am inside
Finally found myself
Fighting for a chance
I know now, this is who I really am"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
15 maja 2007, 21:07

Avatar użytkownika
przez DarkAngel 05 cze 2007, 12:49
Amy lee napisał(a):Prenumeruję

Też zamierzałem...ale po obliczeniach wyszło mi ok 600 zeta za wszystkie sezony :shock:

9 sezonów - po 24 odcinki (1 płyta DVD = 4 odcinki) Mysle ze to marnotrastwo miejsca na półce, tyle bedzie tych dvd (ok 54)...

Obecnie powróciłem do starego dobrego Twin Peaks.... Ale zatrzymałem sie na 2 odcinku 2 sezonu....i jakos nie moge znaleźc czasu aby obejrzec do końca.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1538
Dołączył(a)
24 wrz 2005, 01:59
Lokalizacja
z babcinej kołdry

Avatar użytkownika
przez KawaNadMorzem 05 cze 2007, 13:05
Ja uwielbiam Rodzine Soprano był okres że potrafiłem oglądać po 5 odcinków dziennie :oops: ale teraz tylko raz w tygodniu bo długo nie nagrywali ale dalej kręcą 6 serię :lol: Dobry jest też Prison Break ale też 2 seria się skończył i trzeba czekać na 3 :cry: . Ale wszystkim moge polecić fajny serial pt: Jericho :lol:
~`nie wszystko jest takie proste na jakie wygląda...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
81
Dołączył(a)
07 maja 2007, 17:47
Lokalizacja
Z domu, z pracy .... LBN

Avatar użytkownika
przez Szczur 05 cze 2007, 15:03
korres1 napisał(a):No nie mam, tak sobie żartowałam.

Szkoda :D Swoją drogą jakoś niedawno sprzedano "Upadłą Madonnę z wielkim cycem" na aukcji w za jakieś duże pieniądze.
korres1 napisał(a):A teraz włśnie oglądam CSI. Chociaż "Bez śladu" lepsze. Gliniarze bardziej się daja tam lubić.

Niestety, CSI ma tę wadę, że wystarczy chwila nieuwagi by pogubić się w rozwoju akcji. Za bardzo dynamicznie się rozwija akcja. "Bez śladu" jest taki jakiś bardziej prawdziwy.
KawaNadMorzem napisał(a):Ja uwielbiam Rodzine Soprano był okres że potrafiłem oglądać po 5 odcinków dziennie

Zdarzało mi się tak robić z serialami Barei. 9 godzin "Alternatywy 4" albo całą seria "Zmienników" na raz. :mrgreen:
Szczur (Rattus) - rodzaj gryzonia z rodziny myszowatych.

"Piekło to inni" Jean-Paul Sartre
Avatar użytkownika
Offline
Posty
62
Dołączył(a)
23 mar 2007, 01:40
Lokalizacja
Hlavne Město Varšava

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do