Zamiast "zaraz zemdleję" - Klub Pozytywnej Odmiany

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Avatar użytkownika
przez IceMan 25 maja 2007, 16:38
O nie Makciu nie zapomnieliśmy ;) Dzięki za gratulacje, ja mam się nijak. Została mi jedna maturka i zero roboty... no i jestem kompletnie zdezorientowany tym ucięciem nawału obowiązków... przedtem nie wiedziałem za co się złapać... drugi dzień nie mam zupełnie nic do roboty - albo znajdę jakieś zajęcie, albo pogodzę się z odgórnym obowiązkiem lenistwa, albo będę w 4-miesięcznej dezorientacji... śmieszne, tak czekałem na ten koniec matur, a teraz nie mam co robić... chyba się przejdę do kumpla - może coś obaj wymyślimy :P
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez Makcia 25 maja 2007, 22:38
Piotr jesteś pewnie w szoku pomaturalnym ;) i stąd ta dezorganizacja...To tak jest..nic sie więc nie martw póki co odpoczywaj żeby zebrać siłe do kolejnej walki o stołek :D Naprawde bardzo sie ciesze że dobrze Ci poszło...ale przyznam nieskromnie że wiedziałam żę tak będzie :D
A u mnie też nijak. teraz właśnie zrobiłam sobie przerwe w pogoni za komarem..wpadł wielki koń i musze go jakoś unicestwić. jak na razie jemu 9komarow) sie to skuteczniej udaje bo jak go widze to nie moge sie zdecydować czy go klepnąc czy uciekać. ech tak to ja już mam z tymi "zwierzątkami" No nic ide dalej go ścigać..
pozdrawiam Was wszystkich i dobrej nocki życze pa pa
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
08 paź 2006, 12:36

Avatar użytkownika
przez IceMan 25 maja 2007, 23:59
Makcia napisał(a):Piotr jesteś pewnie w szoku pomaturalnym

To tak to się nazywa ?? ;)
Makcia napisał(a):No nic ide dalej go ścigać..

Najlepszą formą obrony jest atak ;) :P
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Makcia 04 cze 2007, 19:48
cześć a co tu sie tak pusto zrobiło? :D Gdzie wszystkich wywiało?
Ja dzisiaj zdecydowalam sie do Was zaglądnąć, troche sie podlamałam jak wiele rozmów mnie opuściło w innych tematach...teraz nie moge sie odnaleźć (help). A tak poza tym u mnie w porządku. Nadal tocze walke z samą sobą i raz wygrywam a dwa przegrywam...ale trwam i to najważniejsze ;)
A Wy jak sie macie..hm..? Dajcie znać że nie jestem tu sama.. :D
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
08 paź 2006, 12:36

Avatar użytkownika
przez IceMan 04 cze 2007, 20:34
Makcia napisał(a):Ja dzisiaj zdecydowalam sie do Was zaglądnąć, troche sie podlamałam jak wiele rozmów mnie opuściło w innych tematach...teraz nie moge sie odnaleźć (help).

Najprościej zacznij od nowa pisać tak jak dawniej i to będzie najlepsze wyjście ;)
Makcia napisał(a):A Wy jak sie macie..hm..? Dajcie znać że nie jestem tu sama..

Ja zgłaszam swoją obecność choć to chyba nic nowego :P
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

Avatar użytkownika
przez Atkaa 04 cze 2007, 21:48
Hej, ja też jestem ale to tylko dzięki temu, że dostałam zawiadomienie na pocztę. Inaczej chyba bym tu nie zajrzała z prostego powodu - brak czasu. Poza tym znowu mi się nazbierało mnóstwo problemów z którymi nie umiem sobie poradzić. Sama nie wiem jak z tego wszystkiego wybrnąć i czy w ogóle jest jakaś szansa dla mnie... na normalne życie oczywiście :roll: No nic, nie będę wam marudzić i zanudzać własnymi wątpliwościami skoro pewnie macie swoje. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie. Paaa
z zimna, z wysiłku, z nadziei, z pragnień
drżę każdego ranka
gdy wyruszam w świat...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
493
Dołączył(a)
07 lut 2007, 19:53
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez IceMan 04 cze 2007, 22:45
Atkaa napisał(a):Poza tym znowu mi się nazbierało mnóstwo problemów z którymi nie umiem sobie poradzić. Sama nie wiem jak z tego wszystkiego wybrnąć i czy w ogóle jest jakaś szansa dla mnie... na normalne życie oczywiście

Oj... niedobrze - chyba musisz nam pomarudzić trochę ;)
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez Makcia 05 cze 2007, 13:56
cześć :D jak miło Was słyszeć :D
Wiecie co mi sie dzisiaj przytrafilo? Właśnie próbowałam sie zalogować i zapomniałam hasła. Siedzialam chyba z 10 minut i kombinuje co ja sobie wymyśliłam jakie hasło i skąd w mojej głowie ta czarna dziura...No nic po 20 próbach znowu jestem tu z Wami ;)
Atkaa nie widze innej opcji jak taką że powinnaś nam tu jak najbardziej pomarudzić. Jesteśmy kólkiem cierpiętniczym więc wymianiamy czynnie swoje "Boże jak mi źle", mnie też jest nie najlepiej ale jakoś ciągne ten wózek z kompleksami choć nie powiem zaczyna mnie gnieść już drążek w ręke..chyba puszcze go....
Piotruś fajnie że Jesteś..odhaczyłam już Ciebie na liście obecności..a gdzie inni?? śpią czy jak? Zima dawno sie skończyła ..czas na powrót tutaj..prawda?? :D
Ściskam Was mocno moi Kochani i do usłyszenia paa
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
08 paź 2006, 12:36

Avatar użytkownika
przez IceMan 05 cze 2007, 19:57
Makcia napisał(a):Wiecie co mi sie dzisiaj przytrafilo? Właśnie próbowałam sie zalogować i zapomniałam hasła. Siedzialam chyba z 10 minut i kombinuje co ja sobie wymyśliłam jakie hasło i skąd w mojej głowie ta czarna dziura...No nic po 20 próbach znowu jestem tu z Wami

Na zadanie domowe - 10 minut dziennie powtarzania hasła... nie możemy Cię tu stracić ;)
Makcia napisał(a):a gdzie inni?? śpią czy jak? Zima dawno sie skończyła ..czas na powrót tutaj..prawda??

Jest nas troje... na pewno nie ma Wiaterka i Maiev... no i jeszcze tych rzadziej zaglądających nie uświadczy :-|
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez wiatr 16 cze 2007, 22:17
Piotrek napisał(a):Makcia napisał:
a gdzie inni?? śpią czy jak? Zima dawno sie skończyła ..czas na powrót tutaj..prawda??
melduję się :mrgreen: Atkaa jesteś niesamowita w organizowaniu bardzo ciekawych wirtualnych spotkań w klubie pozytywnej odmiany. Proszę podrzuć ciekawy temat ...........o tak.....w przelocie :mrgreen: . A tak póki co, będę popijała kawę i zajadała pyszną czekoladę z nadzieniem orzechowym. Sporo magnezu zawiera ta czekolada a ile lecytyny posiada orzech. :lol: . A może Makcia da się skusić .........no dobrze malutka kosteczka czekoladki , dla.............. ;)

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 9:20 pm ]
Różo, maiev człowieku nerwico a wy............dobrze, dobrze parzę kawę
"mój przyjaciel wiatr"
Offline
Posty
607
Dołączył(a)
29 sty 2007, 00:04
Lokalizacja
krakow

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do