Pytanie do pań.

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Pytanie do pań.

przez emilk 29 cze 2015, 11:16
white Lily napisał(a):
jetodik napisał(a):white Lily,
Coż to za skrajności?Taki który umie zadbać o swoją partnerkę w każdej sytuacji.


to jest dopiero skrajność ;)
Skończ w koncu komentować moje posty!nie zwracałam się do Ciebie i piszesz jak zwykle nie na temat.


Jej po co tak ostro ? :P
emilk
Offline

Pytanie do pań.

Avatar użytkownika
przez jetodik 29 cze 2015, 14:10
white Lily, no bez przesady raz na miesiąc może Twój post skomentuje, komentowałem tu wypowiedzi różnych użytkowników, czemu Twoja miałaby być wyjątkiem? ;)

pisze na temat, facet który w każdej sytuacji potrafi zadbać o partnerkę, to jakiś ideał, skrajność, jestem w stanie podać mnóstwo sytuacji, gdzie choćby facet był nie wiadomo jak twardy, wpływowy itd, nie jest w stanie zapewnić kobiecie np. bezpieczeństwa, także jeśli kobiety mają oczekiwania tak odrealnione, to mogą się zreflektować czy aby nie nakładają na facetów zbyt dużego brzemienia...
mnie to osobiście nie przeszkadza, bo ja tego typu odrealnionym roszczeniom mówię z góry i jasno NIE ;)
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Pytanie do pań.

przez emilk 29 cze 2015, 14:49
Jedotik spoko kobiety czasem mama gorszy dzien I jak sie nie przyczepia to nie wytrzymaja :P Trzzeba wybaczyc :D
emilk
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Pytanie do pań.

Avatar użytkownika
przez jetodik 30 cze 2015, 07:46
emilk, mysle, ze tak nie jest w tym wypadku ;) po prostu White Lily drażnią moje wypowiedzi, bo tak jest nie od dziś, a więc w takim razie nie będę już komentował Twoich postów White Lily skoro tego nie chcesz, bo niby czemu miałbym robić na przekór, wbrew pozorom nie jestem az taki złośliwy ;)
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Pytanie do pań.

Avatar użytkownika
przez NN4V 30 cze 2015, 08:40
jetodik napisał(a):emilk, mysle, ze tak nie jest w tym wypadku ;) po prostu White Lily drażnią moje wypowiedzi, bo tak jest nie od dziś, a więc w takim razie nie będę już komentował Twoich postów White Lily skoro tego nie chcesz, bo niby czemu miałbym robić na przekór, wbrew pozorom nie jestem az taki złośliwy ;)

Kto się czubi, ten się lubi - może powinniście się umówić. :twisted:

Swoją drogą masz rację - nie w każdej sytuacji jest możliwe zapewnić bezpieczeństwo partnerce. Tymniemniej nie zaszkodzi się starać.
__regvar __no_init volatile unsigned char flags
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4347
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

Pytanie do pań.

Avatar użytkownika
przez jetodik 30 cze 2015, 08:49
NN4V, jasna sprawa, staranie się a nawet dawanie z siebie wszystkiego to coś czego jest rozsądnym oczekiwać.
http://www.poomoc.pl/beta.php - na jednej stronie wszystkie kółeczka do klikania (pajacyk, pusta miska itd.)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8163
Dołączył(a)
27 sie 2013, 21:06

Pytanie do pań.

przez emilk 30 cze 2015, 10:26
Dokladnie tak jak pisze NN4V koto sie czubi ten sie lubi ;) Moze zaproponuj jej randkę Jetodik :P
emilk
Offline

Pytanie do pań.

przez mada1987 30 cze 2015, 12:23
Bez przesady, wystarczy, że facet ma zdrowy rozsądek i wie, kiedy powinien ingerować, a kiedy kobieta sobie poradzi. Nie musi jej non stop usługiwać itp. Kobiety słyną z tracenia głowy, a facet powinien mieć tą zimną krew i w razie czego reagować :P. Nie potrzebujemy facetów, którzy nam nadskakują, ale takich którzy, gdy się potkniemy to nie pozwolą nam upaść. Potrafimy o sibei same zadbać. Ja bym nie szanowała faceta, który spełnia wszystkie moje zachcianki :P
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
25 cze 2015, 18:41

Pytanie do pań.

przez bonsai 30 cze 2015, 12:52
mada1987, a Ty w ogóle byłaś w jakimś związku kiedyś? ;)
bonsai
Offline

Pytanie do pań.

przez emilk 30 cze 2015, 15:35
mada1987 napisał(a):Bez przesady, wystarczy, że facet ma zdrowy rozsądek i wie, kiedy powinien ingerować, a kiedy kobieta sobie poradzi. Nie musi jej non stop usługiwać itp. Kobiety słyną z tracenia głowy, a facet powinien mieć tą zimną krew i w razie czego reagować :P. Nie potrzebujemy facetów, którzy nam nadskakują, ale takich którzy, gdy się potkniemy to nie pozwolą nam upaść. Potrafimy o sibei same zadbać. Ja bym nie szanowała faceta, który spełnia wszystkie moje zachcianki :P


Heh dobre tak gdyby nie faceci to wiekszosc kobiet by zginelo marnie :P
emilk
Offline

Pytanie do pań.

przez mada1987 30 cze 2015, 16:28
emilk napisał(a):
mada1987 napisał(a):Bez przesady, wystarczy, że facet ma zdrowy rozsądek i wie, kiedy powinien ingerować, a kiedy kobieta sobie poradzi. Nie musi jej non stop usługiwać itp. Kobiety słyną z tracenia głowy, a facet powinien mieć tą zimną krew i w razie czego reagować :P. Nie potrzebujemy facetów, którzy nam nadskakują, ale takich którzy, gdy się potkniemy to nie pozwolą nam upaść. Potrafimy o sibei same zadbać. Ja bym nie szanowała faceta, który spełnia wszystkie moje zachcianki :P


Heh dobre tak gdyby nie faceci to wiekszosc kobiet by zginelo marnie :P


Jasne, nie w tych czasach :P gdzie kobiety pracują (zresztą nie mają wyboru) i potrafią wszystko zrobić same. Prowadzą samochody, prowadzą domy, firmy i często radzą sobie lepiej od was :P.
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
25 cze 2015, 18:41

Pytanie do pań.

przez mada1987 30 cze 2015, 16:29
bonsai napisał(a):mada1987, a Ty w ogóle byłaś w jakimś związku kiedyś? ;)


Tak, byłam, w 2 rocznych, kilku kilkumiesięcznych i jednym 5-letnim :P. A czemu?..
Offline
Posty
327
Dołączył(a)
25 cze 2015, 18:41

Pytanie do pań.

przez bonsai 30 cze 2015, 19:25
mada1987 napisał(a):Tak, byłam, w 2 rocznych, kilku kilkumiesięcznych i jednym 5-letnim :P. A czemu?..


A tak po prostu. ;) Myślałem, że jesteś wojującą feministką i gardzisz wszystkimi mężczyznami i/lub nikt by z Tobą nie wytrzymał. :P A tu taka niespodzianka!
bonsai
Offline

Pytanie do pań.

przez ugh 30 cze 2015, 19:39
emilk napisał(a):Nikogo nie obrazam,tylko pisze to co widze i wnioskuje ;) Kobiety chca miec wladze nad facetami to jest fakt,tylko pytanie jak dogodzic kobiecie w dzisiejszych czasach zeby owca byla cala i wilk syty,wymagania kobiet sa coraz wieksze ;) bedziesz twardy zle,bedziesz zbyt miekki tez nie dobrze :P

Ale bzdury piszesz... Chyba dużo jeszcze musisz się nauczyć na temat kobiet, związków, oczekiwań. A i może po prostu szukać gdzieś indziej. Takie "baby", które oczekują, że mężczyzna będzie tylko spełniał jej wszystkie zachcianki i obnosił się jak ze złotym jajkiem, to wybierają sobie faceci, którzy sami sobą niczego nie reprezentują więc "biorą co im dają" bo żadna "normalna" kobieta go nie chce. Nie wierzę, że facet, którzy mógłby mieć normalną kochająca kobietę, może kochać babe, która nim pomiata. Jeśli nadal z taką jest, to ze strachu, że innej nie znajdzie.
ugh
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości

Przeskocz do