Uroki miłosne, spętania itp

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Uroki miłosne, spętania itp

przez marti27 09 cze 2015, 11:18
Czy wierzycie w coś takiego? Moja znajoma z pracy ostatnio opowiadała o tym, że znalazła super wróżkę, która zajmuje się właśnie urokami milosnymi, przyciąganiem miłośći, szczęścia, powodzenia, pomaganiem jak ktoś jest w depresji, nerwicy itp. Ona korzystała i mowi, że facet do niej wrócił po takim uroku. Zmagała sie też ze zmiennością nastrojów i na to też robiła u niej urok i poprawiło sie. Nawet ja to widzę, że koleżanka jest w dobrym humorze ostatnio.
Nie wiem co o tym mysleć... może warto spróbowac?
Offline
Posty
150
Dołączył(a)
19 sty 2013, 23:02
Lokalizacja
krk

Uroki miłosne, spętania itp

przez Wolfx 09 cze 2015, 11:46
Powodzenia ;)
Wolfx
Offline

Uroki miłosne, spętania itp

Avatar użytkownika
przez warrior11 09 cze 2015, 11:52
marti27, nie wierz w takie bzdury
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1025
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Uroki miłosne, spętania itp

przez marti27 09 cze 2015, 11:55
nie wierze generalnie, ale laska jest całkowicie odmieniona. Jakbym nie widziała na własne oczy jaka była przedtem, a jaka teraz to bym tez nie wierzyla :)
Offline
Posty
150
Dołączył(a)
19 sty 2013, 23:02
Lokalizacja
krk

Uroki miłosne, spętania itp

przez Introwertyczka 09 cze 2015, 11:57
Kiedyś próbowałam miłosnych zaklęć, ale nic z tego nie wyszło. Może źle się za to zabrałam. :(
Introwertyczka
Offline

Uroki miłosne, spętania itp

przez marti27 09 cze 2015, 12:02
ala sama probowalas? Sama to bym się bała nie znając się...
Offline
Posty
150
Dołączył(a)
19 sty 2013, 23:02
Lokalizacja
krk

Uroki miłosne, spętania itp

Avatar użytkownika
przez warrior11 09 cze 2015, 12:03
marti27,
Laska to może być odmieniona za jakiś czas,gdy zacznie jej się po czymś takim w głowie mieszać
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1025
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Uroki miłosne, spętania itp

Avatar użytkownika
przez PannaNatalia 09 cze 2015, 12:26
Nie wierzę w takie szarlataństwa.Moim zdaniem prędzej sama sobie wmówiła,że po czymś takim się zmieni i tak się stało.A to,że facet do niej wrócił może być czystym przypadkiem.Często się zdarza,że ludzie się rozchodzą i schodzą.Też miałam kiedyś zmienne nastroje i samo przeszło bez pomocy wróżek..
Urodzona w1992r. Od 2006r z przerwami przerobiłam Relanium, Citabax, Arketis, Anafranil, Afobam, Fluanxol, Hydroxyzynę, Setaloft, Propranolol,Pramolan i Trittico. Po 9 latach walki radzę sobie sama, bez leków.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1291
Dołączył(a)
08 gru 2013, 02:54

Uroki miłosne, spętania itp

Avatar użytkownika
przez bittersweet 09 cze 2015, 12:59
marti27, spróbowac zawsze mozna ;) ale nie wiem, czy chciałbym faceta który wrócił dlatego bo wrózka go spętała :roll:
kto walczy, czasami przegrywa - kto sie poddaje, przegrywa zawsze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5143
Dołączył(a)
21 lut 2012, 21:03

Uroki miłosne, spętania itp

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 09 cze 2015, 14:26
Nie bardzo w to wierze.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
18354
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Uroki miłosne, spętania itp

Avatar użytkownika
przez Eeyore 13 cze 2015, 20:48
Nie wierzę w takie rzeczy, to raz, a dwa partner który jest przy mnie, bo został spętany a nie dlatego, że sam mając w pełni wolną wolę mnie pokochał, to moooocno słaba opcja...
Nothing is what it seems
Avatar użytkownika
Offline
Posty
188
Dołączył(a)
13 cze 2015, 17:46
Lokalizacja
Gdzieś na końcu świata, pomiędzy kołdrą a poduszką

Uroki miłosne, spętania itp

Avatar użytkownika
przez NN4V 13 cze 2015, 21:29
Eeyore napisał(a):Nie wierzę w takie rzeczy, to raz, a dwa partner który jest przy mnie, bo został spętany a nie dlatego, że sam mając w pełni wolną wolę mnie pokochał, to moooocno słaba opcja...


No ale daje się do niej dorobić ideologię podpartą argumentacją. :twisted:
__regvar __no_init volatile unsigned char flags Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4907
Dołączył(a)
01 kwi 2015, 14:08
Lokalizacja
Wrocław

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do