Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez blah! 01 kwi 2015, 19:04
Kawy nie lubię :p. Ale chipsem nie pogardzę, chociaz zależy jeszcze jakim :p
blah!
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 01 kwi 2015, 19:06
Marcin2013, a dziekuje, pozdrowie :)
daj spokoj... u nas co paredziesiat minut grad pada... i pizdzi jak w kieleckim 8)

wpadaj na jedzonko w takim razie :P

blah!, to dobrze :)
a u mnie git... tylko pogoda wkurfia ;)
Gotowałam wedzony boczek... mniam ;)
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 01 kwi 2015, 19:07
Lejsy z biedry paprykowe

-- 1 kwi 2015, o 19:10 --

Aranjani, to otwiroj balkon rospale motolotnie tylko przy takim wiecze jak mnie gdzie zniesie to wyloduje i caly misterny plan pudzie w pizdu haha zdzieki za zaproszenie

-- 1 kwi 2015, o 19:11 --

Nabraliscie dzis kogo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 01 kwi 2015, 19:12
Marcin2013, e... dasz rade i wycelujesz prosto w nasz balkon
nie ma sprawy ;) my gosci lubimy :D
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez blah! 01 kwi 2015, 19:18
Kiedys sie z Marcinek przywleczemy i zrobimy wam kuchenna rewolucje wiec szukajcie juz nowego lokum :D
blah!
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 01 kwi 2015, 19:20
blah!, hahaha... juz sie nie moge doczekac :mrgreen:

a nowego loku :mrgreen: m w sumie i tak cały czas szukamy... więc sie przysłuzycie 8)
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez blah! 01 kwi 2015, 19:21
I pamietaj - zaopatrzcie sie w gasnice najlepiej dwie i maski tlenowe :D
blah!
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 01 kwi 2015, 19:24
blah!, o kurfa... strach sie bac :lol: to ja juz jutro sie w nie zaopatrze... tak na wszelki... ;)
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez blah! 01 kwi 2015, 19:28
No, mysle ze jak to zrobicie to bedziecie w pelni gotowi na moja przybycie :D.
blah!
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 01 kwi 2015, 19:32
blah!, a jakies ochraniacze? Kombinezony ? czy bez tego juz sie obejdzie? :lol:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez blah! 01 kwi 2015, 19:34
Gumofilce sie moga przydac :D
blah!
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 01 kwi 2015, 19:34
blah!, zapisałam na liscie zakupów :lol:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez blah! 01 kwi 2015, 19:46
Czekaj, czekaj bo jeszcze wiesz lista prezentow z okazji mojego przyjazdu :D
blah!
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 01 kwi 2015, 19:49
blah!, spoko.... lista jest otwarta :mrgreen: jak bedzie długa to w rara najwyzej spakujesz :mrgreen:
Aranjani
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do