Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 15 mar 2015, 15:14
Marcin2013, a dziekuje... byle do 19 ;)
A Ty jak tam?
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 15 mar 2015, 15:17
Lenuchuje byle do jutra i morze do pracy

-- 15 mar 2015, o 15:18 --

Aranjani, wlodarzowi sie pewnie nudzi samemu w domu :-)

-- 15 mar 2015, o 15:20 --

Jeszcze tylko 5 godzin niach niach
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 15 mar 2015, 15:20
Marcin2013, o... to fajnie :)

E... moze mu sie nie nudzi :) steskni sie za mna przynajmniej :mrgreen:
Aranjani
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 15 mar 2015, 15:23
Aranjani, no jak troche poteskni to mu nic nie bedzie

-- 15 mar 2015, o 15:24 --

Gary umyje obiad zrobi i nedzie git :-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 15 mar 2015, 15:25
Marcin2013, no ba :mrgreen:

No mam nadzieje ;)
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 15 mar 2015, 15:26
Ta niedziela jest nudna jak flaki z olejem zielony w piwnicy :-)

-- 15 mar 2015, o 15:27 --

Aranjani, umie wlodasz gotowac naumialas go :-)

-- 15 mar 2015, o 15:32 --

Dobrze rze w pracy macie wifi bo bys umarla z nuduw niach niach
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 15 mar 2015, 15:42
Marcin2013, nie ma wifi... ja mam neta z telefonu :)

Umi umi... i to zajebiscie :)
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 15 mar 2015, 15:49
A to fajnie bo ja nic nie umiem gotowac jedynie wode i jajecznice :-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 15 mar 2015, 15:51
Marcin2013, hehe :)
To sie naucz ;)

Bosz... ja z nudow dzisisj to tylko caly czas cos jem :mrgreen:
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 15 mar 2015, 15:53
Aranjani, orzenie sie to mnie nauczy a co dobrego wcinasz i smacznego
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Nicholas1981 15 mar 2015, 15:53
Aranjani, w końcu się to na Tobie zemści i zaczniesz przybierać na wadze i zrobisz się gruba :D
Nicholas1981
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 15 mar 2015, 15:57
Nic sie nie zemsci :-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

przez Aranjani 15 mar 2015, 16:03
Marcin2013, kanapki, czekolade, ciasto... co mi wpadnie w rece :mrgreen:

Nicholas1981, e.. to mi raczej nie groxi... jakbym miala tyc to juz bym byla gruba ;)
Aranjani
Offline

Dzienne Wrony - Nocne Darki (czynne 24 h na dobę) - cz. 2

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 15 mar 2015, 16:07
Aranjani, poprostu dobrom przemiane materi masz :-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do