Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez lunatic 04 cze 2014, 22:16
mam nadzieje ze u mnie nie, nie wspominam dobrze tego okresu, chwila przyjemnosci zwiazana z tym faktem ze ktos poswiecil mi uwage a potem wieczna tęsknota za tym bo to mialem tylko przez krotkie chwile, nie mozna sie przyzwyczajac do czegos co mozna potem stracic, przynajmniej ja nie moge juz
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 05 cze 2014, 13:38
Lunatic
No ja u siebie czegos takiego nie zauwarzylam.
Pani psycholog cos podobnego starala mi sie wręcz wmowic-na tym dziennym.....
Bo jej powiedzialam,ze jak sie tak źle czulam,to calymi dniami przesiadywalam u rodzicow.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 05 cze 2014, 17:30
Ale sie narobiło, znow dałem sie wykorzystac
Zarzucili mi w pracy ze popelniłem błedy na receptach, ze to była moja wina i musze za nie zapłacić i sie zgodziłęm
w domu dostałem znow za to ochrzan ze tak sie dałem wykiwac, w oncu doszlo do tego ze zglaszam do do inspekcji i do sądu, bo sami mnie tam straszyli sądem jak nie zapłace, o 100 zł sie awanturowali a teraz przyjdzie im pewnie o wiele wieksza kara do zapłaty za złamanie kilku praw
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 05 cze 2014, 17:34
lunatic, jako kto pracujesz?
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez lunatic 05 cze 2014, 17:38
juz jako nikt
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 05 cze 2014, 17:41
lunatic, farmaceutą byłeś o receptach piszesz ?
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez lunatic 05 cze 2014, 19:09
raczej pomocnikiem
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ma89 05 cze 2014, 19:18
pierwsze opakowanie esci (mozarin) wybrane. jakoś takoś było. pierwszy tydzień na wprowadzeniu kiepsko, potem lepiej. dziś też (gdzieś tak ile 3-3,5 tygodnia pełnej dawki) jakiegoś doła złapałem. nie wiem nerwica depresja to chyba się mocno przeplata. agrh już miałem nadzieje, że po nerwicy ale widze trzeba sie uzbroić w cierpliwość. dawka 10 mg cały czas kontynuowana. ma być lepiej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
02 kwi 2014, 09:34

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez terminal 05 cze 2014, 19:37
Ma89 napisał(a):pierwsze opakowanie esci (mozarin) wybrane. jakoś takoś było. pierwszy tydzień na wprowadzeniu kiepsko, potem lepiej. dziś też (gdzieś tak ile 3-3,5 tygodnia pełnej dawki) jakiegoś doła złapałem. nie wiem nerwica depresja to chyba się mocno przeplata. agrh już miałem nadzieje, że po nerwicy ale widze trzeba sie uzbroić w cierpliwość. dawka 10 mg cały czas kontynuowana. ma być lepiej.


To super, jesteś na dobrej drodze do wyzdrowienia, tylko daj sobie min. pół roku na efekty ;)
Dobry wieczór państwu. Minęła godzina 20:53. Za chwilę przedstawimy ostatni odcinek serialu "Poprzez prerię Arizony". Ze względu na ogromne zainteresowanie serialem prosimy telewidzów o wyłączenie telewizorów, ponieważ podwyższony pobór mocy może spowodować częściową awarię w podstacji.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
196
Dołączył(a)
01 maja 2014, 20:33
Lokalizacja
3city

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ma89 05 cze 2014, 20:38
wiem niby, ale w czasie ataku nie myślę racjonalnie. :P już miałem takie 2 tygodnie wzglednego spokojui normalnego działania, a dzis znów wię nasiliło, mam nadzieje ze na krótko. przeszedłem się, złapałem troche słońca i lepiej jest na wieczór.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
02 kwi 2014, 09:34

Esci spin-off

przez lunatic 05 cze 2014, 20:53
terminal napisał(a): tylko daj sobie min. pół roku na efekty ;)

jakby te leki dzialaly po pol roku to nie wiem kto by sie brał za leczenie nimi
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez terminal 05 cze 2014, 20:59
lunatic napisał(a):
terminal napisał(a): tylko daj sobie min. pół roku na efekty ;)

jakby te leki dzialaly po pol roku to nie wiem kto by sie brał za leczenie nimi


Super, że u ciebie wszystko działa po tygodniu.
Ale nawet w ulotce Mozarinu czytamy: Maksymalna skuteczność leczenia osiągana jest po 3 miesiącach stosowania preparatu. O czasie stosowania preparatu zawsze decyduje lekarz, powinno ono trwać kilka miesięcy.

I jeszcze: Stosowanie preparatu powinno być kontynuowane co najmniej przez 6 miesięcy po ustąpieniu objawów depresji, aby zagwarantować trwałą reakcję na leczenie.
Dobry wieczór państwu. Minęła godzina 20:53. Za chwilę przedstawimy ostatni odcinek serialu "Poprzez prerię Arizony". Ze względu na ogromne zainteresowanie serialem prosimy telewidzów o wyłączenie telewizorów, ponieważ podwyższony pobór mocy może spowodować częściową awarię w podstacji.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
196
Dołączył(a)
01 maja 2014, 20:33
Lokalizacja
3city

Esci spin-off

przez lunatic 05 cze 2014, 21:18
jak działą to nie po tygodniu tylko dwóch, tyle mniej wiecej potrzeba czasu na regulacje receptorowe, wyjątek leki dopaminowe dzialające po kilku dniach
maksymalna skuteczność to nie znaczy rozpoczęcie działania, drobne zmiany a nie zeby lek zaczynał działąć po 3 miesiącach a co dopiero po szesciu
co do kontynuacji to rzeczywiscie zaleca sie te szesc miesiecy ale to nie ma nic do rzeczy odnosnie poczatku działania,
ten fragment "zeby zagwarantowac trwala reakcje na leczenie" to jakas bzdura, zaden lek tego nie gwarantuje a tym bardziej 6-miesieczna kuracja po ustapieniu objawów
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ma89 05 cze 2014, 21:30
Ja niby mam F42.0 (albo F41.0) - co wizyta to nowa diagnoza. Czyli NN albo N. lękowa więc nie wiem jak z tym dawkowaniem i stosowaniem będzie, ale staram się nie wnikać za bardzo. Raczej też dłuższe.

Hmm u mnie to teraz tak wygląda, że mam czasami z raz na tydzień powiedzmy kilkugodzinne takie jakby napady nerwico-depresji, że najpierw natrętne myśli sie pojawiaja, potem lęki z nimi związane i taki ogólnie gorszy nastrój i analiza swojego stanu, takie poczucie doła, że na pewno taki humor już bedzie cały czas i nic sie nie zmieni. Obecnie przestałem się aż tak panicznie bać różnych chorób itp. obecnie boje sie samobójstwa i wszystkich rzeczy z tym związanych, czytać, słuchać, myśleć. Podobno to tylko natręctwa więc nie przejmuje mnie to na co dzień tylko w atakach. Nic to uzbrajam sie w cierpliwość póki co i wszystkim wam życze powodzenia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
02 kwi 2014, 09:34

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: HoyaBella, Purpurowy i 10 gości

Przeskocz do