Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 03 cze 2014, 22:37
lunatickoty wszystkich lubią chyba że się zirytują :lol: ,
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez lunatic 03 cze 2014, 23:46
Elmopl
Co sie tak czaisz i sie nie odzywasz nic
Klawiatura Ci sie popsuła czy co?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Eto 03 cze 2014, 23:51
Ferdynand k napisał(a):lunatickoty wszystkich lubią chyba że się zirytują :lol: ,

A że irytują się często, to juz inna broszka :smile:
Avatar użytkownika
Eto
Offline
Posty
43
Dołączył(a)
17 mar 2014, 18:59
Lokalizacja
raczej Gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez elmopl79 04 cze 2014, 09:43
Lunatic
A cos pier.....oli mi sie telefon-dotyk....Walcze z nim od wczoraj...

Ogólnie u mnie tez chujnia...nerwy,nerwy i jeszcze raz nerwy,a co za tym idzie szereg somatyzacji.
No ale to samopoczucie nie wzięli sie od tak sobie.Ostatnio mialam sporo problemow...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 04 cze 2014, 09:53
a co sie stało?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 04 cze 2014, 12:17
Lunatic
Co sie stali z telefonem?
Czy ogólnie co sie stało?
Jeśli chodzi o telefon,to nie dzialal mi dotyk...teraz cos tam drgnelo,ale nie moge wejść w niektore ikonki....np.nie moge odczytać sms'ow,dzwonic,i napisać maila...Nie wiem czy to nie jest wina "zapchanego"telefonu glupotami.Chcialam wiec te glupoty pokasowac,ale nie moge sie do nich dostać,wiec musze wszystko wrzucić na komputer i wtedy zobaczymy...

-- 04 cze 2014, 11:35 --

A i znowu mam glupi leb,tak jak Ci juz kiedys pisalam...taka"sieczkę"w glowie z tym,ze teraz potrafie nad tym zapanować.Mysle,ze to od stresu jaki ostatnio mialam.
Esci w ogóle nie dziala na natrętne myśli,a u mnie wręcz je piglebil.
Owszem lęki"achowal"ale nie tak jak paro....,aczkolwiek czytalam ostatnio zapiski z leczenia paro,to po pól roku brania tego leku,miewalam ataki paniki!!Fakt byly one bardzo krotkotrwale i raczej nic sobie z nich nie robilam.
Ale potem czym dluzej bralam paro te lęki zniknely i napady paniki...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 04 cze 2014, 12:37
nie z telefonem, co sie stało ze mialas problemy?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 04 cze 2014, 12:43
Lunatic
Jak będę mogla juz napisać maila,to Ci wysle....
Ale te stresy doprowadzily moja mizgiwnice do myśli,ze byloby lepiej jakby mnie nie bylo....
Czy na lekachp.depresyjnych takie myśli moga sie pojawiać?!
Strasznue mnie wystraszyly te myśli,bo nigdy czegos takiego nie mialam.Staram sie nie myslec o nich ale gdzieś tam caly czas krążą po glowie...Hm....dziwne to...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 04 cze 2014, 12:56
Elmo, dobra rzecz notatki, chyba zacznę robić, żeby potem przypomnieć sobie jak leczenie szło. A te myśli szybko rozgon, albo zmien lek

-- 04 cze 2014, 12:57 --

Ferdek :papa: mrauuuuuuuuuuu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez elmopl79 04 cze 2014, 13:09
Tojaaa
Wiesz co,nie wiem czy to dobry pomysl z tymi zapiskami,bo teraz jak to dorwalam,to siedze i studiuje i porownuje paro/esci....
Ale pamietam pisanie wtedy mnie uspokajalo,bo tak na dobra sprawę to nie mialam z kim o tym porozmawiac.A jak cos skrobnelam to jakos tak lżej mi sie robiło.

Myśli staram sie odganiać,tzn.nie zaglebiac sie nad nimi,choc wcale nie jest to takie latwe...
Bardzo chętnie bym zmienila esci ale jestem okropnym tchórzem....tymbardziej,ze wsci przy wprowadzaniu niezle mnie sponiewieralo....Dlatego boje sie,ze wprowadzanie innego leku będzie przebiegać podobnie,choc nie musi,ale nikt mi tej gwarancji nie da i musze sie przekonac na wlasnej skorze.
Wszystko wiem i wszystko rozumiem....tylko pojąć nie moge...:)
Ot,ciezki przypadek:)

Tojaaa,a jak Ty sie czujesz?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 04 cze 2014, 13:25
Elmo, dalej tak samo, czyli żyje z dnia na dzień bez radości, bez chęci do niczego. Nie doswiadczylam radości, uśmiechu i normalności. We wtorek idę do dr, zobaczymy co powie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez elmopl79 04 cze 2014, 13:46
Tojaaa
Aż jestem ciekawa co Ci dr.poradzi.
Moze powinnaś wziasc sobie urlop i odpocząć trochę od zobowiązań wobec innych...itd.
Paro powinno zadzialac,ale samemu tez trzeba duuuuzo pracować nad sobą...
Bo prawda jest taka,ze nie samym antydepresantem czlowiek żyje...:)
Choc niektorym one bardzo pomagaja...

-- 04 cze 2014, 12:52 --

Lunatic
A Ty gdzie mi uciekles,he?
Nie martw sie apteka,wiem,ze latwo powiedziec,ale widzisz jakie skur...nstwo jest teraz...
To dlatego tylu ludzi leczy sie psychiatrycznie.Takie wlasnie mamy czasy...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 04 cze 2014, 15:30
heh jeszcze sie dowiedzialem ze to ja jestem nieodpowiedzialny bo kazali mi wziac kilka recept do poprawy a ja sobie nie przyszedłem do pracy i ich nie oddałem, a mineło 3 dni

-- 04 cze 2014, 14:37 --

co do apteki to mi wszyscy po kolei ja obrzydzili, sprobuje cos ze swojej drugiej branzy, moze cos w ochronie srodowiska bedzie

-- 04 cze 2014, 14:38 --

Elmopl, jakie mysli? przy dobrze dzialajacym leku nie powinno zadnych takich byc

-- 04 cze 2014, 14:41 --

Tojaa Ty chcesz doswiadczyc radosci i checi do zycia na paro? nie mowie ze niemozliwe ale ciezkie przy tym leku
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 04 cze 2014, 15:53
Lunatic, dlaczego radości nie można zaznać na paro? Elmo pisała, ze na paro chciało jej sie żyć, poza tym to chyba antydepresant który wyciąga ludzi z depresji, więc jak to jest?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do