Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez terminal 30 maja 2014, 20:55
To nie tak. Nie możesz zmieścić się w spodnie, siadasz i fałda tłuszczu wylewa Ci się znad paska chociaż sie nie obżerasz. Jak mozna dobrze czuć się psychicznie gdy nie wspólgra to z ciałem?
Teraz nie czuję sie już taka opuchnięta chociaż nie mogę wiele schudnąć :(
Dobry wieczór państwu. Minęła godzina 20:53. Za chwilę przedstawimy ostatni odcinek serialu "Poprzez prerię Arizony". Ze względu na ogromne zainteresowanie serialem prosimy telewidzów o wyłączenie telewizorów, ponieważ podwyższony pobór mocy może spowodować częściową awarię w podstacji.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
196
Dołączył(a)
01 maja 2014, 20:33
Lokalizacja
3city

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 30 maja 2014, 20:57
Tojaaa, cześć kocie
zmień lek mi też esesesraje nie pomagały
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 30 maja 2014, 23:21
Ferdek, no ale Ty leczysz sie na coś innego niż ja
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 30 maja 2014, 23:47
Tojaaa, ale ty masz objawy podobne
może coś na gaba i np. moklobemid o
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 31 maja 2014, 08:48
Ferdek, to jakie ty masz objawy ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 31 maja 2014, 12:37
Tojaaa, spowolnienie takie brak siły
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 31 maja 2014, 14:26
Ferdek, to jest pikus, nie prz eszkadza mi. Najgorsze z czym zmagam sie to ciągły lęk i napięcie fak

-- 31 maja 2014, 14:26 --

Ferdek, to jest pikus, nie prz eszkadza mi. Najgorsze z czym zmagam sie to ciągły lęk i napięcie fak
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 31 maja 2014, 14:28
Tojaaa, nie wiem czy to nie przez stres i pracę to masz czasem :bezradny:

-- 31 maja 2014, 14:30 --

Tojaaa, pw
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 31 maja 2014, 14:58
Ferdek, moja dr tez tak uważa

Nic nie mam na pw
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez lunatic 31 maja 2014, 19:07
inez3 napisał(a): A co do leków, hmm, ja już sama nie wiem co w takich przypadkach się robi. Nie chcę mi się wierzyć, że nic nie działa, to chyba niemożliwe.

Działa, ale nie tak jak powinno, co mi z działania kiedy to polega przykładowo na wywoływaniu wściekłości która jest nie do wytrzymania, popieprzone są wszystkie te leki, jak nie taki ubok to inny, bez powodu jestem wściekły, drażliwy jak nie wiem co, najchętniej bym wszystko i wszystkich powybijał, to jest działanie leku przeciwdepresyjnego a idiota lekarz mi powie ze on tak nie działa, żałuje ze go nie spytałem czy go brał skoro tak twierdzi,, bo wszyscy mądrzy tylko w teorii
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 31 maja 2014, 19:25
Lunatic
Same leki wywolaly ta wscieklosc?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 31 maja 2014, 19:30
same, a dokładnie ten cholerny Coaxil który ma opinie delikatnego albo nawet placebo na niego lekarze mówią, kiedyś miałem po nim to samo i teraz jest to samo

-- 31 maja 2014, 18:31 --

nie tylko u mnie tak działa, wystarczy poczytać wątek o nim, wiele osób tego nie wytrzymało i odstawiało
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 31 maja 2014, 19:36
To znowu zaczales go brac?
Pisales,ze z tym drugim lekiem jest znośnie....ech,co z tymi lekami jest...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 31 maja 2014, 19:41
nie z drugim tylko w połączeniu było dobrze, jak odstawiłęm Coaxil to wróciły stany lękowe, jak go biore to zaczęło sie to co kiedyś, to sie pojawia po ok 3-4 tygodniach od zaczęcia, cały czas brałem mix, tylko ze sie pomyliłęm i myslalem ze za dobre samopoczucie odpowiada ten neuroleptyk a to nie była prawda, poza tym tez pisali na forum ze jego dzialanie sie wyczerpuje dosc szybko, to jest dla mnie bardziej wiarygodne nie stwierdzenie lekarza ze sie nie wyczerpuje, ktory go nigdy osobiście nie zażywał i pojecia nie ma jak to wyglada w praktyce

-- 31 maja 2014, 18:46 --

teraz jak mi sie przypominają te wszystkie podobne skutki uboczne po innych lekach które były wcześniej to wychodzi na to ze to one zniszczyły mój związek bo wszystkie największe kłótnie przypadały na czas w którym tego rodzaju wściekłość i drażliwość dawały mi w kość

-- 31 maja 2014, 19:00 --

jakby tego było mało dodatkowo wkurzyła mnie kierowniczka z apteki, skończył się miesięczny okres próbny i nawet słowa nie powiedziała co dalej tylko poszła do domu i nawet nie wiem czy mam byc w przyszłym tygodniu czy nie,wziąłem sobie jej numer, wyslalem sms-a z zapytaniem bo sie nie dodzwoniłem i nawet nie odpisała nic, kto to widział coś takiego

-- 01 cze 2014, 12:28 --

obniża skurczybyk chyba serotonine i stąd ta nerwowość i drażliwość, uspokoiło się to jak wziąłem jeden suplement który troche podnosi serotonine
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości

Przeskocz do