Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Gradrec 28 maja 2014, 00:47
Po kopa w Twoja szanowna wiesz gdzie przyjechac.

-- 27 maja 2014, 23:50 --

Naturalnie, w pelni metaforyczmego kopa w dupczysko ;p
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

Esci spin-off

przez elmopl79 28 maja 2014, 00:50
Lunatic
Ty tam lepiej nigdzie nie wpadaj tylko idz spac i sie wyśpij na jutro...tzn.dzisiaj....

Gradrec
Moja p.dr.nie chce mu zmuenic leku.
Za to jak bylam na dziennym p.dr.od razu zaproponowal mi przejscie na paro,ale ja chcialam jeszcze poczekac.
Nie mam pojęcia na co....
Moze dlatego,ze dostrzegam jakieś tam plusy brania esci,gdzie na paro tego nie bylo.
Paro tez mialo swoje minusu,których nie ma esci....
He,he,he....ale namieszalam.
Jednym slowem paro bylo lepsze ale nie bylo tez na nim idealnie,dlatego boje sie ryzykować i przechodzić z jednego leku na drugi,bo boje sie skutków ubocznych.....a,ciezki przypadek ze mnie i tyle.
Moze musze dojrzeć do zmiany leku i tyle.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 28 maja 2014, 00:52
Gradrec bedzie mnie budził
Kopa chyba w łeb, moze by mi wyleciało to i tamto

-- 27 maja 2014, 23:53 --

bo juz planuje nastepna ture nękania i znow zabieram sie za poswiecanie czasu na niemozliwe

-- 27 maja 2014, 23:55 --

Elmopl
to wez sertraline i beda plusy paro i esci, minusy nie wiem czy beda, moze by nie było tak jak u mnie przez kilka miesiecy
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez terminal 28 maja 2014, 06:56
Na trojmiasto.pl dziś fajne motto:

"Człowiek, który umie żyć w harmonii z samym sobą jest szczęśliwy"

Oskar Wilde
Dobry wieczór państwu. Minęła godzina 20:53. Za chwilę przedstawimy ostatni odcinek serialu "Poprzez prerię Arizony". Ze względu na ogromne zainteresowanie serialem prosimy telewidzów o wyłączenie telewizorów, ponieważ podwyższony pobór mocy może spowodować częściową awarię w podstacji.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
196
Dołączył(a)
01 maja 2014, 20:33
Lokalizacja
3city

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 28 maja 2014, 08:27
Heeeelp, dzis znow fatalnie, trzesiawka i telepawka od rana. Miałam ochotę juz wziąć wolne w pracy, ale jakoś zebralam sie do kupy. Kuzwa dlaczego paro nie działa ?? :cry: :cry: :cry:

Elmo, ja przeszłam z esci na paro bezboleśnie, choć jedno warte drugiego. Żadnej różnicy i zmiany samopoczucia :cry: :cry:

-- 28 maja 2014, 08:28 --

Czy to możliwe żeby 30 mg paro nie działało na lęki i niepokój????

-- 28 maja 2014, 08:28 --

Czy to możliwe żeby 30 mg paro nie działało na lęki i niepokój????

-- 28 maja 2014, 08:33 --

Jestem załamana, pomóżcie, wesprzyjcie


Luuuuukkkiiiiiiiiiiiii
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 28 maja 2014, 08:50
Tojaaa, hmm ja u ciebie lęków nie widzę tylko przewlekły stres. Boisz się czegoś? Skoro paro nie działa to trzeba zmienić na coś innego. Nie bierzesz żadnego wspomagacza?

-- Śr maja 28, 2014 8:54 am --

lunatic, lunatic, i co tu z Tobą zrobić? Całe życie nie możesz trwać w przeszłości i wiecznie się obwiniać... W inny sposób nie wyjdziesz z tego. Musisz zostawić za sobą swoją eks, tak jak i ja to zrobiłam... Nic dobrego z uzalania się nad sobą nie będzie.
Co do apteki - znajdziesz inną gdzie pracują normalni ludzie. A co do leków, hmm, ja już sama nie wiem co w takich przypadkach się robi. Nie chcę mi się wierzyć, że nic nie działa, to chyba niemożliwe.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 28 maja 2014, 09:09
Inez, nie biore wspomagaczy, bo ile miałabym to brać, skoro złe sie czuje od 2 lat. Przecież je bierze sie doraźnie. Nie mam sily
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez terminal 28 maja 2014, 09:18
Tojaaa napisał(a):Inez, nie biore wspomagaczy, bo ile miałabym to brać, skoro złe sie czuje od 2 lat. Przecież je bierze sie doraźnie. Nie mam sily



Czy ja sie w koncu dowiem ile czasu bierzes ssri? :)
Dobry wieczór państwu. Minęła godzina 20:53. Za chwilę przedstawimy ostatni odcinek serialu "Poprzez prerię Arizony". Ze względu na ogromne zainteresowanie serialem prosimy telewidzów o wyłączenie telewizorów, ponieważ podwyższony pobór mocy może spowodować częściową awarię w podstacji.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
196
Dołączył(a)
01 maja 2014, 20:33
Lokalizacja
3city

Esci spin-off

przez elmopl79 28 maja 2014, 09:36
Tojaaa
Ja na paro do4miesiaca mialam jeszcze lęki,ataki paniki.
Dopiero gdzieś do pol roku wszystko sie unormowalo.Owszem nywalo roznie,ale nie bylo juz lęków.

Cxego nie moge powiedzieć o esci....nie mialam juz lęków,a tu wczoraj i dzisiaj sie pojawily....
Owszem mam od jakiegoś czasu bardzo stresowa sytuacje....alw żeby lęki wrocily?!
Ja rozumiem gorsze samopoczucie typu nic mi sie nie chce,ale żeby lęki....?!

-- 28 maja 2014, 08:42 --

terminal,
U Ciebie tez pojawialy sie lęki na esci?
Czy na esci czulas sie taka jakby wycofana,wylękniona,czy mialas energie do dzialania i szlas jak przecinak pomimo gorszego samopoczucia?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 28 maja 2014, 11:06
Terminalku, biore od grudnia. Najpierw esci do końca lutego, potem paro, bo niby miał byc lepszy, zwiekszalam tylko dawki, teraz jestem na 30 mg i dupa


Elmo, ale czy Ty dopiero po 4 mcach poczulas sie lepiej, czy samopoczucie powoli polepszalo sie a stabilność osiągnęlas po 4 miesiącu??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez elmopl79 28 maja 2014, 12:43
Tojaaa
Ja nigdy nie mialam stabilności....zawsze byl raz lepiej raz gorzej,ale szlam do przodu.To na paro pozbylam sie lęków i moglam funkcjonować normalnie jezdzic dalej niż moje miejsce zamieszkania.Trzesawki zdarzaly sie do czwartego miesiąca i nawet ataki paniki.Potem organizm sie wyciszyl i to przynioslo mi ulgę.

-- 28 maja 2014, 11:56 --

Tylko ja bralam10mg,bo nie bylam w stanie zwiekszyc paro,przy każdym zwiększaniu dostawalam takiego wewnętrznego pożaru w zylach,calym ciele....
Tojaaa,Ty żyjesz w ciaglym stresie i napięciu.Zastanow sie nad terapia....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez veni_vidi_vici_80 28 maja 2014, 12:56
Cześć tu Luki.

Znalazłem jeszcze jakieś stare konto na tym forum, więc skrobnę coś na koniec.
To mój post pożegnalny. Tojaaa, nie wołaj mnie już, bo ja nie chcę tu przebywać.
Nie potrzebuję tego forum, nie ma mi ono nic do zaoferowania. Nie mam też potrzeby zwierzania się tu ze swego życia. Wszystko co chciałem przekazać, dawno zostało przeze mnie napisane.
Doszedłem do takiego etapu, gdzie czytanie o zaburzeniach, nerwicach źle na mnie działa. Odcinam się od tego całkowicie, nie chcę nawet wracać myślami. Chcę przebywać z ludźmi zdrowymi i żyć tak jak oni. To kolejny etap zdrowienia. Pewnie część z Was też dojdzie do takiego momentu.

Tojaaa, masz tu ludzi, którzy dobrze Ci radzą, słuchaj ich, dużo pokrywa się z tym, co sam Ci wielokrotnie radziłem.
Chociaż jak pisali tu niektórzy, ja nie wiem o czym piszę, nie mam doświadczenia, w ogóle nie powinienem zabierać głosu. Dobrze, zatem nie będę.
Mam za to coś, czego nie mają inni, Ci doświadczeni latami leczenia. Wielką wiarę, że uporam się z chorobą raz na zawsze. Ja i moi najbliżsi widzą moją zmianę i nie jest to wywołane tabletkami, tylko moją pracą i modlitwą. A tutaj na forum moja wiara jest podcinana, bo ja nic nie wiem, bo wierzę w zabobony.
Jeśli komuś czegoś zabraniałem pisać na forum, to nie dlatego że mam dyktatorki charakter, tylko dlatego żeby chronić pewne osoby, które chłoną jak gąbka wszystkie złe treści. Tak Tojaaa, głównie o Tobie mowa. Im więcej czytasz, tym bardziej jesteś w tym zagubiona. Tak to widzę.

Także raz jeszcze żegnam wszystkich. Dzięki za wspólne rozmowy. I proszę nie wołajcie mnie już więcej. Niestety forum kusi i czasem wejdę tutaj i przeglądam wpisy. Walczę z tym i pewnie uda mi się już tego nie robić. Pewnie z 3 tygodnie odwyku wystarczy, żeby tu już nie wracać.

Trzymajcie się i zdrowiejcie.
Bywałem tu dawniej jako Luki_Nerwusik... Luki_is_Back...
Posty
59
Dołączył(a)
06 kwi 2014, 20:50

Esci spin-off

przez elmopl79 28 maja 2014, 13:02
Luki
Trzymaj sie.Ty również zdrowiej i spokojnie odstawiaj leki.
Powodzenia!!!

-- 28 maja 2014, 12:14 --

terminal,
Jak poradzilas sobie z tymi natretnymi myslami które jeszcze esci Ci spotegowal?
Przeszly?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 28 maja 2014, 13:30
Żegnaj luki :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości

Przeskocz do