Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 23 maja 2014, 23:45
Tojaaa, podoba

tam koło Paździocha :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez elmopl79 24 maja 2014, 00:33
Juz jestem Lunatic
No to faktycznie mieliście dużo szczęścia....zeby natrafić na ludzkich pracodawców....hm....
Widzisz....o kurcze,mialam cos obejrzeć,co kiedys...oj,ale teraz dalam....mialam pisać wiesz o czym?:)
Tak,tak....przeznaczeniu:)
wtedy podales mi link....a ja...przyznaje sie bez bivia :hide: zapomnialam....

Widzisz,masz cudowne wspomnienia,ale to co bylo to juz minelo....musisz zacząć żyć.
Mile wspomnienia to cos pieknego,choc te piękne wspomnienia czasami nas dobijają,sprawiają bol i tęsknotę.
Wtedy nie mozna sie ba nich skupiać.Nie wolno żyć wspomnieniami,które zadaja nam bol.
Lunatic,tak dobrze juz Ci idzie....czas najwyższy zacząć żyć.
Zycie na nowo wcale nie oznacza życia gorszego.Napewno będzie inaczej,ale nie gorzej.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 24 maja 2014, 00:38
wiedzialem ze nie ogladalas :mrgreen:
co to za przeznaczenie zeby dac cos dobrego a potem to zabrac, jezeli juz tak mowisz ze to jest niezalezne od nas tylko od przeznaczenia
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez elmopl79 24 maja 2014, 00:53
A zależne to wszystko jest od Ciebie?Nie sadze.
Nie wiem czemu tak jest,mnie tez ciezko bylo sie pogodzic z niektórymi sprawami,rozstaniem z chłopakiem po6latach,gdzie juz mielismy zarezerwowana sale na slub,gosci....
Ale teraz patrze na to inaczej.Jestem szczęśliwa,ze moglam w życiu przezyc cos tak wspanialego.
Ja z tym chłopakiem mam bardzo dobry kontakt teraz,ale za każdym razem jak sie widzimy,to....sprawia to poniekąd bol....rozmyslanie,dol.
Ale nie mozna tak zamknac sie na to co bylo.Lunatic,trzeba zacząć żyć od nowa!

-- 23 maja 2014, 23:55 --

Zapomnialam obejrzeć,naprawde.Dopiero teraz sobie przypomnialam
Ale łeb!!!
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 24 maja 2014, 00:58
elmopl79 napisał(a):A zależne to wszystko jest od Ciebie?Nie sadze.

jakbyś oglądneła te filmy to byś znała odpowiedź na to pytanie, tylko trzeba to jeszcze umieć wykonać w praktyce
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 24 maja 2014, 01:05
:)obejrze
A teraz uciekam spac,bo jestem padnięta.
Dobranoc Wszystkim.
Spokojnej nocy Lunatic.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 24 maja 2014, 08:14
Ferdek, nie oglądałam kiepskich nigdy :?

Lunatic, ja kilka razy byłam porzucona, raz w sylwestra, raz w moje urodziny. Ryczałam cały dzień i noc. Potem byłam zdradzona. Nie zapomniałam, ale nauczyłam sie żyć na nowo. Rozumiem Cie, ze nie możesz pogodzić sie z rozstaniem, każdy reaguje inaczej. Daj sobie czas, spróbuj zmierzyć sie ze wspomnieniami. Wszystko zmieni sie jak kogoś poznasz, ale jeszcze nie teraz, bo chyba nie jesteś gotowy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 24 maja 2014, 08:19
Tojaaa, we Wrocławiu :D

cze tak w ogóle przykro słyszeć ludzie są wredni :hide:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 24 maja 2014, 10:37
Dzień dobry! Strach minął i już nie mogę się doczekać wygrzewania na słonku :).

lunatic, też zostałam zistawiona po 7 latach. Przez 3 miesiące żyłam w jakimś śnie, 24h na dobę myślałam tylko o tym, ogólnie długa historia... W końcu doszłam do wniosku, że tak dalej nie mogę, a byłam już u psychiatry po receptę... Pani doktor mi wtedy powiedziała, że na złamane serce się nie przepisuje psychotropow, ale receptę dała. Postanowiłam nie brać, bo stwierdziłam, że przez głupiego chłopa nie będę się faszerowac. Zaczęłam żyć, znów miałam mnóstwo przyjaciół, mali w domu siedziałam. Oczywiście myśli wracały, łzy płynęły, ale co by to zmieniło? Kontaktu nie mam żadnego od 3 lat... Wiem tylko, że ma dziecko z łaską, z którą się związał zaraz po tym jak sobie poszedł (ogólnie ona się pojawiła wcześniej o czym się przypadkiem dowiedziałam). Jakiś ból dalej jest jak mi się coś przypomni, ale ja nie chcę żyć wspomnieniami. Teraz moje życie też jest fajne , no moze poza nerwicą ;).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez lunatic 24 maja 2014, 10:45
Tojaaa, inez3,
ale jest jedna różnica, ja zostałem zostawiony z mojej winy i wszystko było w moich rękach, jakby nie moje zachowanie bylibyśmy dalej razem, z tym nie moge sie pogodzic, ze wszystko zależało ode mnie i wszystko zniszczyłem, co innego jakby znalazła sobie kogoś innego kto by jej sie bardziej podobał i bym na to nie miał wpływu, ale tu było inaczej i nie moge tego przeboleć

-- 24 maja 2014, 09:50 --

poza tym nie chce o tym wiecej pisac bo znów bedzie ze smece o jednym i tym samym i tylko na wszystko narzekam, to tak jak z tymi pracodawcami o ktorych pisałem wyzej, jedni potrafią być ludźmi a drudzy ich przeciwnością, ale dzięki za rady

-- 24 maja 2014, 09:55 --

elmopl79 napisał(a)::)obejrze

a wiesz chociaż co? :D
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 24 maja 2014, 11:40
Lunatic
No...jedtem co prawda bladynka....pisalam,ze czuje sie jak debikek,ale mysle,ze umiem przewertowac parę postow żeby znaleźć link,który mi podałeś....

-- 24 maja 2014, 10:42 --

A poza tym,to tu mozesz narzekac ile chcesz,bo wlasnie po to powstal ten wątek.A jak sie komus nie podoba,to juz tej osoby sprawa i problem:)
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 24 maja 2014, 13:05
lunatic, nie obwiniaj siebie, bo to w nerwicy nic dobrego. Wszyscy popelniamy bledy, jestesmy tylko ludzmi. Skąd wiesz czy gdyby wszystko bylo ok, to teraz tez bylibyscie razem. Moze wcale nie. Pewnie tak musialo byc. Wlasnie po to zbieramy w zyciu kopniaki, zeby uodpornic sie na kolejne. Jak masz potrtzebe to pisz, az porzygasz sie od tego tematu i wszystko wyrzucisz, po to tu jestesmy :D

ferdek, nigdy nie bylam we wroc., chociaz slyszalam, ze to super piekne miasto. Chyba przyjade do Ciebie :mrgreen:

-- 24 maja 2014, 13:06 --

ja z polnocnych stron :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 24 maja 2014, 13:15
Tojaaa, a tak na serio to nie Wrocław a koło Katowic
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 24 maja 2014, 13:18
ferdek klamczuszek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do