Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez lunatic 22 maja 2014, 23:02
Elmopl
A siedze w lekach od rana do wieczora i nawet nie mam czasu zeby myslec o samopoczuciu, na szczescie nie ma ani napadow paniki ani wyssania z energii, bo te dwie rzeczy by mi uniemozliwialy prace wiec mozna powiedziec ze jest dobrze, oczywiscie nie idealnie jak na sertralinie no ale ideał widocznie był tylko jeden

-- 22 maja 2014, 22:05 --

szefowa na urlopie, nikt nade mną nie stoi, nie denerwuje się i automatycznie od razu lepiej mi idzie, nerwy to jednak potrafią zrobić swoje

-- 22 maja 2014, 22:15 --

zazdroszcze Gradrecowi ze ma tak blisko do morza, marzy mi sie spacer po plazy o zachodzie słońca
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 22 maja 2014, 23:42
Lunatic
O tym samym od paru dni mysle....:)o morzu i....ech,masz racje ,ja również zazdroszcze Gradrecowi....
Uwielbiam morze....ten spokój,zapach powietrza....ech....

To dobrze,ze wszystko u Ciebie w porządku i mniej nerwów.....Tak nerwy potrafia zrobić swoje.....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 22 maja 2014, 23:46
ja sie moze wybiore w tym roku, ale to będzie duze ryzyko, nigdy tam nie byłem sam, nie chodzi mi o jakieś stany lękowe itp. tylko po prostu boje sie ze przypomną mi sie spacery z dziewczyną i zamiast relaksu będzie dół i smutek

-- 22 maja 2014, 22:47 --

moze lepiej nie jechac :pirate:

-- 22 maja 2014, 22:49 --

ide spac bo jutro zas narobie błędów jak bede spał na stojąco, dobranoc Elmopl
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez elmopl79 22 maja 2014, 23:51
Jechac i zmierzyć sie z tym! Odwiedź Gradreca i wszystko będzie ok.inaczej będzie Ci się kojarzyć morze...
czas najwyższy

-- 22 maja 2014, 22:54 --

No chyba,ze spotkamy sie gdzieś nad morzem,to wtedy razem pospacerujemy....:)
Ja tez chce jechac w tym roku nad morze:)
Dobranoc Lunatic,spokojnej nocy.Pa.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 23 maja 2014, 08:59
Ferdek, generalnie z motywacja bez zmian, czasem jest czasem nie ma. Ogólnie jestem spiaca, mało mi sie chce, z ludźmi nie bardzo chce mi sie spotykać, bo gadanie mnie męczy. Ogólnie dupa. Najlepiej żebym nie musiała z nikim gadać, bo generalnie nie jestem gadatliwa i męczą mnie ludzie, którym paszcza nie zamyka sie.

No a poza tym dzis zmierzylam sobie rano cukier we krwi, bo ostatnio śpię i dużo pije i wyszedł 120. Zmartwilam sie trochę

Buziaki dla wszystkich

-- 23 maja 2014, 09:25 --

No a poza tym po nocy budze sie spocona jak mysz i jednocześnie jest mi zimno, dziwne
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez Luki_is_back 23 maja 2014, 09:41
Tojaaa, poziom cukru bardzo się waha, oczywiście zawsze na czczo. Pomierz sobie codziennie przez tydzień czasu rano, zanim cokolwiek zjesz lub wypijesz. U mnie to wychodzi między 85 a 115, czyli niezły rozrzut. Zupełnie się tym nie przejmuję.
Co do nocnego pocenia się, to paroksetyna potrafi wycisnąć z ciała tyle wody, że sauna wymięka. A teraz jak noce są ciepłe to jeszcze bardziej to widać. Mam to samo i też mnie to wkurza, bo od 2 w nocy mam ciągłe pobudki na wytarcie potu, czasem przebranie, bo spać w kałuży się nie da. Normalne pocisz się i jest Ci zimno, bo pot obniża temp. ciała. Do tego pewnie otwarte okno, bo są upały i się trzęsiesz.
Luki_is_back
Offline

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 23 maja 2014, 09:56
Hej, a ja jednak denerwuje się tym wyjazdem jutro... Niby to jeden dzień i na prawdę chce tam jechać, ale czegoś się obawiam, w sensie niepokój jest... W związku z tym pobudka o 4.30... Teraz jestem w pracy i jest ok, więc póki co nie ma nawrotu gorszego samopoczucia, no moze poza tym, że poszlabym spać ;). Yhh, czemu te nerwy?

-- Pt maja 23, 2014 9:58 am --

A ja ostatnio się nie pocę. Nie wiem od czego to zależy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 23 maja 2014, 11:50
Tojaaa, to niech lekarz się wypowie na ten temat poziomu cukru


piszesz że Cię wkurza jak ktoś gada>? :lol: ja też mhhhhhhhhhhhhhiau? :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 23 maja 2014, 12:28
inez3, nie bój żaby, będzie dobrze. Ja tez często mam stresa nie wiadomo przed czym, a po jestem z siebie dumna, ze było ok

Ferdek, ja to chyba podobam. ci sie :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez lunatic 23 maja 2014, 19:09
Elmopl
Problem w tym ze Gradrec mieszka w Gdyni, a wszystkie tamte okolice mi sie kojarzą z dziewczyną bo tam byliśmy razem, Gdynia, Władyslawowo, Hel, Jastarnia i okolice, najbardziej Jastarnia, nie wyobrażam sobie postawić tam nogi, za dużo wspomnień

-- 23 maja 2014, 18:12 --

Z jednej strony tęsknie za ludżmi u których tam pracowaliśmy bo byli dla nas jak rodzina i chciałbym ich odwiedzić ale z drugiej na pewno byłoby pytanie gdzie jest Gosia i wtedy trzebaby zacząć tłumaczyć :(

-- 23 maja 2014, 18:19 --

powiem Ci szczerze ze nigdy nie spotkałem tak dobrego pracodawcy, to jest wręcz nie do uwierzenia w tym kraju jak się popatrzy na innych, przyjacielskie traktowanie, zero nerwow, nawet jak popełniło sie bląd to w ogole nie dali odczuć zeby sie tym denerwować, we wszystkim pomagali, rozmawiali jak równy z równym,nie pozwalali zeby jacys chamscy klienci byli górą, zawsze stawali w obronie swoich pracowników, po prostu wzór do naśladowania dla innych, na koniec szef zabrał nas na całodniową wycieszkę po okolicach za dobrą pracę, czekał na nas w aucie 2 godziny zebysmy mogli sobie dojść do latarni bo nie chciał go zostawić samego na parkingu, wyobrażasz sobie coś takiego

-- 23 maja 2014, 18:24 --

a mam porównanie do podobnej pracy sezonowej w innej miejscowości tez nad morzem, całkowite przeciwieństwo, obóz pracy, poniżanie ludzi, wyzyskiwanie itp., wtedy po miesiącu zrezygnowaliśmy bo każdy pracował max miesiąc bo by nie wytrzymał nerwowo i po tym miesiącu pojechaliśmy odpocząć na pare dni do Jastarni i całkiem przypadkiem trafiliśmy do tej pracy szukając noclegu, to było zrządzenie losu i chyba nagroda za te wcześniejsze meczarnie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 23 maja 2014, 19:26
Tojaaa napisał(a):inez3, nie bój żaby, będzie dobrze. Ja tez często mam stresa nie wiadomo przed czym, a po jestem z siebie dumna, ze było ok

Ferdek, ja to chyba podobam. ci sie :mrgreen:

przecież cię w życiu nie spotkałem :o

za to chyba lubisz koty tak samo jak ja :mrgreen:
mhhhhhhhhhhhhiaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu (szczerzy zębiska) :twisted:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez lunatic 23 maja 2014, 19:26
bo akurat po tygodniu zwalniały się nieoczekiwanie dwa miejsca i mogli nas zatrudnić, też zrządzenie bo oni mają juz kilka miesięcy przed sezonem zaplanowaną obsadę

-- 23 maja 2014, 18:27 --

Ferdynand k,
wszedłeś mi w post :pirate:
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 23 maja 2014, 19:31
lunatic, no co duże złe kocisko :lol: :lol: 8)
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 23 maja 2014, 23:40
Ferdek, no jak to, nie podoba Ci sie wyszczerzona kocica?? :mrgreen:
A cukier po południu spadł do 90

-- 23 maja 2014, 23:41 --

A gdzie są 3/4 cwiartki??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Przeskocz do