Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez Luki_is_back 17 maja 2014, 14:11
lunatic,
Ależ ja piszę otwarcie o swoich skutkach ubocznych, bo miałem je (siniaki, problemy ze snem na dużych dawkach, nocne zlewne poty) i jeśli ktoś pyta, to potwierdzam, że miałem coś takiego.
Mnie osobiście drażni rzucanie haseł typu "paro strasznie się ciężko odstawia", "ssri zombifikują", bo hasła najłatwiej wpadają w ucho i jeden za drugim je powtarza. Dlatego wtedy ripostuję i przytaczam jakieś dane statystyczne.
Poza tym nie jestem człowiekiem, który narzeka, wywala swoje żale na forum. Jak będę miał kłopot z odstawieniem, to będę wolniej redukował dawkę i tyle, a nie uderzę tu z tekstem, cholera ale mnie trzepie, nigdy więcej tego gówna. Jestem przygotowany na każdy wariant.
A jak mnie ktoś zapyta, jak przebiegało moje odstawienie, czy miałem to czy tamto, to napiszę prawdę.
Luki_is_back
Offline

Esci spin-off

przez lunatic 17 maja 2014, 14:21
Luki_is_back napisał(a):Mnie osobiście drażni rzucanie haseł typu "paro strasznie się ciężko odstawia", "ssri zombifikują", bo hasła najłatwiej wpadają w ucho i jeden za drugim je powtarza.

no wpadają, sam się tego sporo naczytałem i sie bałem odstawki i ją przeciągałem w nieskończoność, ale z drugiej strony dzięki wiedzy o tym przygotowałem jakieś alternatywne działanie, które pozwoliło za drugim razem odstawić paro praktycznie bez zadnych skutków ubocznych, ale najpierw musiałem się dowiedzieć o tym ze to co mi było to było od odstawienia leku a nie np od infekcji wirusowej bo czasami odstawienie daje takie objawy grypopodobne
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Ellora 17 maja 2014, 23:17
Najbardziej w odstawieniu obawiam się nawrotu lęków, niepokoju takiego nerwa że nie wie się co ze sobą zrobić , zawrotów głowy i stanu , smutku, a gdyby to miały być objawy grypopodobne to myślę że zniosę to..chcęwyjechać w lipcu i sierpniu a odstawiać mam pod koniec lipca i takie myśli w głowie czy nie spier..sobiei innym urlopu
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 18 maja 2014, 09:11
Ellora, a to nie za wcześnie skoro aż tak się boisz odstwienia? Is za każdym razem Ja jak odstawialam leki nie miałam żadnych obaw, bo już się nie bałam objawów. Wręcz nie mogłam się doczekać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez terminal 18 maja 2014, 11:11
inez3 napisał(a):Ellora, a to nie za wcześnie skoro aż tak się boisz odstwienia? Is za każdym razem Ja jak odstawialam leki nie miałam żadnych obaw, bo już się nie bałam objawów. Wręcz nie mogłam się doczekać.


Też odstawilam leki dopiero wtedy, kiedy czułam, że jestem na to gotowa.
Było ok, nic strasznego sie nie stało, nie ma sensu sugerować sie opiniami innych, każdy reaguje inaczej.
Dobry wieczór państwu. Minęła godzina 20:53. Za chwilę przedstawimy ostatni odcinek serialu "Poprzez prerię Arizony". Ze względu na ogromne zainteresowanie serialem prosimy telewidzów o wyłączenie telewizorów, ponieważ podwyższony pobór mocy może spowodować częściową awarię w podstacji.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
196
Dołączył(a)
01 maja 2014, 20:33
Lokalizacja
3city

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 18 maja 2014, 22:20
A co tu taka cisza? Czyżby wszyscy dziś korzystali z pięknej pogody?

Wiecie co? Jedyny problem jaki mam z lekami to jest lęk przed piciem alkoholu. Przy poprzednich lekach nie piłam w ogóle, ale czytając forum zobaczyłam, że wiele osób pije czasem. Pytałam się swojego lekarza jak to jest. Powiedziała, że o ile nie upijam się do nieprzytomności to nie ma problemu. Jak pije jedno piwko, dwa to nie musza na ten dzień odstawiać leków, ale jak zamierzam więcej to należy tego dnia nie brać. Już mi się zdarzyło wypić jedno piwo, ale i tak strasznie się wtedy skupiałam na sobie "sprawdzając" czy wszystko jest ok... Jak to jest u Was?
Szykuje mi się wyjazd ze znajomymi i już mi brakuje pomysłów jak się tłumaczyć, że nie mogę, a jak już to jedno piwo. Ja nie mam problemów z niepiciem, ale wiecie jak to jest... Moja nowa wymówka to leki na kręgosłup...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez lunatic 18 maja 2014, 22:29
SSRI raczej nie wchodzą w reakcje z alkoholem i nie potęgują jego działania, mi sie nigdy coś takiego nie zdarzyło jak byłem na tych lekach, gorzej z innymi, tam rzeczywiście jedno nasila drugie i po lampce wina mozna sie poczuć jak po całej butelce

-- 18 maja 2014, 21:32 --

a co do odstawienia leku na dzien picia alkoholu to nie wiem co to by miało dać skoro on i tak utrzymuje wysokie stężenie z poprzedniego dnia
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Gradrec 19 maja 2014, 01:05
Jakies popierd*lenie przyszlo, bo od dwoch dni mna "drga", takie jakby wzdrygniecia bezwarunkowe, nazwalbym to tikami. Co jest kur*wa mac? Mial tak ktos?

Obstawiam, ze jakies gowno sie uruchomilo z powodu odwiedzin oddzialu dziennego za 7 dni. Miewam tak tylko po przebudzeniu przez kilka godzin (dwie - trzy).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 19 maja 2014, 14:02
lunatic, czyli co, piłeś w miarę normalnie? Też mi lekarz mówił, że większego wpływu nie ma, ewentualnie moze trochę osłabić działanie. Ja jeszcze biorę Lamitrin... Nie chodzi mi o zalanie się w trupa, ale o wypicie powiedzmy 2 piwek.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Gradrec 19 maja 2014, 17:03
"powiedzmy", czy sie usprawiedliwiasz i leci 8 ? :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 19 maja 2014, 17:08
inez3, ja tez od grudnia nie wypilam kropelki :D zaliczylam jedna imprezę służbową, sciemnialam, ze niby zamawiam drinki z alko, a były niealko :D a jak ktoś usłyszał i pytał, to mówiłam, ze mam wszywke haha, ta wiesz dla pijaków i obrazalski w żart. Możesz tez zażartowac ze leczysz sie na głowę, wszyscy pomyślą, ze niezły zart :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Gradrec 19 maja 2014, 17:23
Ktos sie moze odniesc do tych wzdrygniec, o ktorych wczesniej wspomnialem?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 19 maja 2014, 17:43
Gradrec, mi często mięśnie same drgaja np w rękach, nogach. Nie są to tiki, ale drgania całych kończyn. Biore tez paro 30 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez warrior11 19 maja 2014, 17:52
Tojaaa,
zbadaj sobie poziom magnezu,potasu,witaminy D we krwi,podejrzewam,że możesz mieć niedobory
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
996
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 7 gości

Przeskocz do