Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez elmopl79 03 maja 2014, 19:04
Lunatic
Zgadzam sie z tym,ze musisz isc do innego lekarza skonsultować/poradzic sie kogoś innego.
Zgadzam sie z tym,ze musisz poswiecic wiecej czasu jednemu lekowi.
Zgadzam sie,ze dobrze by bylo gdybys znalazl dobrego psychologa-jeśli jest to mizliwe.
Widzusz,czyli w większości zgadzam sie z Gradrec'kiem,a skoro ja jestem za Toba to by znaczylo,ze Gradrec tez nie chce/nie chcial zrobić Ci przykrości,bo sie przejmuje Toba....a nie nasmiewa!!!
Przemyśl to,bo ani On ani ja nie chcemy Ci zaszkodzić.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 03 maja 2014, 19:15
no ciekawe, skoro to co napislas to jedno i to samo to idealnie widac jak to samo mozna powiedziec z rozny sposob, i teraz odwróć się rolami, przeczytaj to co napisałaś Ty a co Gradrec i sie zastanow czy chcialabys usłyszec to pierwsze czy drugie czy obojętne skoro to jedno i to samo, juz sie nie czepiam pojecia debilizm, jak ktos chce to sobie sprawdzi w slowniku co ono oznacza, nie czepiam sie tez tego ze ktos kto bierze jeden lek w swoim zyciu kilka miesiecy moze miec jakiekolwiek pojecie ile inny organizm potrzebuje czasu na odpowiedź po innym leku o ktorym tez raczej pojecia nie ma
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 03 maja 2014, 20:00
Lunatic
Znasz Gradrec'ka i Jego sposób pisania....To dobry facet i na pewno nie chcial Ci zrobić nic zlego...pewnie chcial wstrząsnąć,ale nie wiedzial co przechodzisz i to juz za dużo....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez lunatic 03 maja 2014, 20:11
Elmopl
Jak widze taki "sposob pisania" to mi sie kojarzy z zulem pod monopolowym który co drugie słowo wali przeklenstwo i mu sie wydaje ze wszystko mu wolno, wali co mu slina na jezyk przyniesie i sie nie zastanawia, akurat po Tobie bym sie nie spodziewal ze jestes za czyms takim

-- 03 maja 2014, 19:14 --

znajomego tez mam takiego, tez jest dobry człowiek, ale zachowac sie kompletnie nie potrafi, jak byłem u niego w domu to nadawał na swoją matkę przy niej i przy mnie przeklinając co drugie słowo i wyzywając ją od najgorszych, jak był u mnie zaczął na mnie tak nadawać mojej mamie ze szok, oczywiście tez w "dobrych intencjach", ale sposob tego był chamski

-- 03 maja 2014, 19:22 --

a czemu nie umie? bo pewnie przywykł do czegoś takiego i ma to już tak w nawyku ze tego juz nie kontroluje, na srodku ulicy potrafi zaczac wyzywac politykow na cały głos czy nadawac na rozne sprawy nie przebierając w słowach, sory ale ja nie toleruje czegos takiego, jak ktos sobie w ten sposob chce dyskutowac to niech znajdzie drugiego na tym samym poziomie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Ashleigh 03 maja 2014, 21:28
elmopl79 napisał(a):Lunatic
Zgadzam sie z tym,ze musisz isc do innego lekarza skonsultować/poradzic sie kogoś innego.
Zgadzam sie z tym,ze musisz poswiecic wiecej czasu jednemu lekowi.
Zgadzam sie,ze dobrze by bylo gdybys znalazl dobrego psychologa-jeśli jest to mizliwe.
Widzusz,czyli w większości zgadzam sie z Gradrec'kiem,a skoro ja jestem za Toba to by znaczylo,ze Gradrec tez nie chce/nie chcial zrobić Ci przykrości,bo sie przejmuje Toba....a nie nasmiewa!!!
Przemyśl to,bo ani On ani ja nie chcemy Ci zaszkodzić.


Lunatic-u, ja takze sie przylacze do wypowiedzi Elmopl. Gradrec ma niewypazony ozor, to prawda, ale chyba taka uroda.
Nie bronie go, ale sadze, ze Gradrec nie umie inaczej wyrazic swoich mysli...Co wcale nie usprawiedliwa go.
Ale wez sobie do serca, to, co napisala w tym poscie Elmopl. Z boku patrzac, a raczej czytajac, to ma racje.
Szkoda, zebys dalej sie mordowal, bo to juz dlugi czas. Szkoda zycia.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez lunatic 03 maja 2014, 21:42
Ashleigh,
to widocznie jestem przewrażliwiony skoro tez to samo twierdzsz, nie bede sie upierał
z lekami u mnie jest ten problem ze ich bardzo duzo bralem, jeden lekarz jak zobaczył liste to sie za głowe złapał, to tez moze miec jakies znaczenie ze teraz nie dzialaja tak jak nalezy, w ten sopsob tez by na to tzreba spojrzec, nie moge sie wiecznie latami faszerowac lekami silnymi i bardzo silnymi, w tej chwili biore najbardziej delikatny jaki tylko jest możliwy
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez makaka 04 maja 2014, 09:36
piszecie, że często dawka terapeutyczna leku esci to 10 (oczywiście lekarz może zwiększyć, zmniejszyć), czy ma to jakieś powiązanie z gabarytami danego osobnika. Jak to się ma u osoby bardzo szczupłej a takiej, która waży ponad 70, 80,........... Nie ma to żadnego związku, czy jednak ma? Ja jestem wciąż na 5 Elicei i nie bardzo chciałabym zwiększać, choć może 10 byłaby lepsza? czy przejście z 5 na 10 też daje jakieś skutki uboczne czy są już nie zauważalne albo niewielkie?
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
21 kwi 2014, 18:26

Esci spin-off

przez Luki_is_back 04 maja 2014, 09:46
makaka
Zacznij od tego jak się czujesz na tych 5 mg. Jeśli jesteś zadowolona z efektów, to nie ma co zwiększać, ale skoro zadajesz takie pytanie, to całkiem dobrze nie jest.
Jeśli chodzi o wagę to dawka nie ma związku, bardziej to różnice w zaburzeniu, osobista wrażliwość na leki.
Oczywiście, że wejście na większą dawkę może spowodować kilkudniowe pogorszenie, jednak moim zdaniem warto to przeżyć żeby poczuć się lepiej.
Luki_is_back
Offline

Esci spin-off

przez makaka 04 maja 2014, 10:00
Luki lek zadziałał na mnie, czuję że ustąpiło to co mnie najbardziej dobijało ataki paniki, ale niestety spadła na mnie choroba nowotworowa jak grom z jasnego nieba i to zaburzyło całe moje leczenie. W moim wypadku na dzień dzisiejszy chyba tylko pomoże leczenie się benzo, bo przerosło mnie życie. Nie skupiajcie się na objawach nerwicowych, to jest do przeżycia w życiu są gorsze sytuacje, z nerwicą się ciężko żyje ale się żyje i jest nadzieja. Pozdrawiam każdego i walczcie o siebie, nie marnujcie swojego życia ono jest strasznie kruche.
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
21 kwi 2014, 18:26

Esci spin-off

przez Luki_is_back 04 maja 2014, 10:20
makaka
Szczerze współczuję. Zawsze w nerwicy pocieszałem się tym, że są gorsze choroby, nowotwory, inwalidztwo. A na nerwicę, choć jest dokuczliwa i nieraz odbiera siły, jednak się nie umiera i można z nią żyć w miarę normalnie. Jak leczenie zaskoczy to nawet całkiem normalnie.
Nie wiem, co Ci poradzić w Twojej sytuacji. Rzeczywiście nerwica schodzi teraz na drugi plan. Onkolog powinien decydować jakie wdrożyć leczenie. Trzymaj się.
Luki_is_back
Offline

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 04 maja 2014, 10:24
makaka, bardzo Ci współczuje i wspieram. Fatalnie sie złożyło, ale musi być dobrze. Jak masz ochotę dzielić sie z nami tym, co czujesz, to pisz.


A u mnie znow dołek. Ta poprawa była kilkudniowa. Dziś znow napięcie i okropne mdłości, wczoraj tez tak sobie. Nie wiem juz czy ja odzyskam radość i normalne życie? Tracę nadzieje juz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez Luki_is_back 04 maja 2014, 10:30
Tojaaa, nie załamuj się. Początkowo tak wygląda leczenie, że jest sinusoida samopoczucia. Ale jak było kilka dni lepszych, to coś już zaskoczyło. W tych gorszych dniach powinnaś się czymś wspomagać. Chlorprothixen by Ci na pewno pomógł na takie napięcie. Mam go zawsze w pogotowiu, bo te tabletki są po prostu magiczne i można je brać doraźnie. Mogłaś zasugerować je lekarzowi.
Luki_is_back
Offline

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 04 maja 2014, 10:55
Luki_is_back, dzięki, ze tu jesteś. Mam nadzieje, ze jest jak mówisz, choć paro juz lykam ze dwa miesiące, w większej dawce ok.miesiaca. Zauważyłam, ze wszystko mnie stresuje, byle co powoduje, ze znow wraca napięcie. A ten chlor to nie jest usypiajacy? Bo takiego nie potrzebuje, sypialni dobrze. Dziś jadę na tygodniowe szkolenie służbowe, daleko od domu i to tez mnie stresuje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez Luki_is_back 04 maja 2014, 11:08
Tojaaa
Dlatego potrzebujesz doraźnego uspokajacza. Chlor to nie jest typowy usypiacz. Działa bardziej jak benzo, czyli znosi objawy nerwicowe, które akurat dolegają, jakieś napięcia, zawroty głowy, niechciane myśli. Fajnie relaksuje. Oczywiście jak weźmiesz przed spaniem, to pomaga zasnąć, bo nie masz głowy pełnej biegających myśli.
Ale jak weźmiesz w dzień to nie zmusza do położenia się do łóżka. Mnie doktorka przypisała go nie tylko na spanie, ale też na dzień, kiedy pojawi się zdenerwowanie, drżenie, walenie serca itd. Mogłabyś spróbować go na stresujące sytuacje.

My mamy o tyle gorzej, że pracujemy i na co dzień zmagamy się ze stresującymi sytuacjami. Jak siedzi się tylko w domu, to tych sytuacji jest mniej i nerwica nie jest taka straszna.
Luki_is_back
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do