Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 03 gru 2014, 17:41
elmopl79, ja bralam i nic mi nigdy nie było. Wydaje mi się, że jedynie z Aspiryną jest jakiś problem. Coś tam oedys na ulotce wyczytałam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez elmopl79 03 gru 2014, 17:52
Inez
Dzięki za odpowiedz.
Wzielam juz theraflu,ale niewiele mi pomoglo....:(

A co u Ciebie?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 03 gru 2014, 22:14
elmopl79, po jednej saszetce raczej żadna choroba nie przejdzie.
Co u mnie? A wszystko ok, żyje sobie jakoś. Praca, dom, jakaś siłownia lub fitness. Odkąd znow wróciłam do ćwiczeń jestem mniej zmęczona i mam więcej siły. Ogólnie lepiej :). Polecam endorfiny wszystkim :).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez elmopl79 03 gru 2014, 23:34
Inez
Chodzilo mi o to,ze temperatura mi w ogóle nie spadla....
Wiem,ze jedna saszetka nie wyleczy ale zawsze dawala"ulgę".

A doszlas do porozumienia z ta Twoja koleżanka?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 03 gru 2014, 23:42
Ferdynand k napisał(a):Tojaaa, pochowali się bo takie kocisko zęby szczerzy :lol:

-- 28 lis 2014, 00:31 --

Ashleigh, gaba łykasz ten suplement czy leki pregabalina gabapentyna?
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez Ellora 06 gru 2014, 11:09
Witam :-) Mam pytanie: ak wrcalisście do leków to dostawaliście te same które pomogły Wam wcześniej? a skutki uboczne jeśli były to podobne?Jak to wyglądało?
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Esci spin-off

przez elmopl79 06 gru 2014, 19:14
Ellora,
Chcesz wrocic do lekow?
Wiesz z regoly bierze sie lek juz sprawdzony,który zadzialal i pomagal....
Co do skutków ubocznych to z tym to roznie bywa....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez Ellora 07 gru 2014, 19:27
Daję sobie jesszcze dwa tygodnie...poje..nerwica.ogolnie brałam tabl tylko pół roku, dwa miesiace ok a od pażdzernika coraz gorzej ale jescze nie fatalnie..
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Esci spin-off

przez lunatic 07 gru 2014, 22:37
U mnie bez SSRI też lipne samopoczucie, nie ma bariery tłumiącej uczucia i organizm sobie z nimi umie poradzić co się objawia albo depresyjnymi myślami i samopoczuciem albo napadami złości i agresji albo stanami lękowymi i silnym wyczerpaniem fizycznym
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 08 gru 2014, 14:35
To znaczy,ze co,będziemy zmuszeni lykac tabsy cale życie?
Bo poki sie je bierze jest ok.a jak sie odstawia,to wszystko wraca....jak bumerang.....
Gdyby te leki jeszcze nie dawaly skutków ubocznych,to co innego.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 08 gru 2014, 16:15
To,ze sa skutki uboczne, to jedno, a rosnąca tolerancja to drugie, niestety. Ja tam mogę zrec ile sie da, byle dało sie żyć..
A co u Was? Jak minął weekend?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez elmopl79 08 gru 2014, 17:12
Mnie tam tez nie przeszkadza,tez moge żreć,tylko zeby pomagaly i dzialaly tak jak powinny dzialac....
Weekend-u mnie grypowo....niepamietam kiedy tak chorowalam!!!,chyba jako dziecko....
Cos okropnego!!!!
Dlatego dbajcie o siebie,lykajcie witaminki,trany,i nie chorujcie!!!!

-- 08 gru 2014, 16:16 --

Tojaaa
A co u Ciebie?Jak samopoczucie?
Przegladalam forum o paro....czy to nie Luki sie odezwal...?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 08 gru 2014, 17:56
hej
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez lunatic 08 gru 2014, 19:46
Ferdynand k,
Ty bierzesz Coaxil,mowil Ci cos jakis lekarz odnosnie laczenia go z SSRI? Jeden mi kiedys dal takie polaczenie a teraz drugi twierdzi ze ich nie wolno laczyc, wczesniej stwierdzajac ze to placebo i nie dziala,skoro tak to dlaczego z placebo jest zakaz laczenia,wychodzi na to ze chodzenie po tych lekarzach nie ma w ogole sensu bo kazdy ma swoje zdanie w sprawie lekow ktore wyklucza sie z innymi lekarzami a nawet sam jeden potrafi twierdzic wykluczajace sie tezy,no ale tak to jest jak sie wprowadza leki ktore nie wiadomo jak dzialaja i kazdy potem gada co chce
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do