Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Gradrec 11 lis 2014, 20:01
elmopl79 napisał(a):Ferdynand k,
Ferdziu,zobacz jaka pogoda....to jest najgorsza pora dla nerwicowcow/depresyjnych....
Wtedy nastrój spada....samopoczucie również....

Na mnie pogoda nie działa. Czy pochmurnie, czy deszczowo, czy slonce swieci jest niezalezne dla mojego samopoczucia. Wlasciwie nawet lubie deszcz i burze, uspokajaja mnie. Lubie dzwiek deszczu :) Jedynie, jak jest niskie cisnienie, to boli mnie lekko okostna na kosci w rece, ktora byla w dwoch miejscach zlamana jak bylem malym szczawiem. Zjeb*lem sie z drzewa, haha :D

Jedyne, czego w deszczu nie lubie to fakt, ze mokna mi nogawki od spodni idac nawet z parasolem :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 11 lis 2014, 20:05
Jejku, jaka tu cisza... Gdzie Was wszystkich wywiało? Ja niestety się rozchorowałam i w sumie od wczoraj leżę, bleee. Wynudziłam się niemiłosiernie...

Ferdynand k,
lunatic,
elmopl79, Ashleigh, Tojaaa[/b],
Ellora,
Jak tam samopoczucie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez lunatic 11 lis 2014, 21:01
u mnie standardowo źle, 20 dni na paroksetynie i ani cienia zmniejszenia skutków ubocznych ,mialem wg lekarza czekac do 15 dni, poczekalem dłuzej ale mam juz dość, 20 dni meczarni wystarczy, juz nie mam siły byc w takim stanie i rownoczesnie pracowac
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 11 lis 2014, 21:22
lunatic, a co najbardziej Ci dokucza?
Lykasz omegi?
Ja jak wchodzilam na paro, to nie miałam żadnych ubokow, dziwne. Może dlatego, ze przechodziłam płynnie z esci? Jak zwiekszalam dawki to tez nic sie nie dzialo
Cześć wszystkim. Lenia miałam , to nie pisałam. Całe dnie w pracy na mega obrotach, w domu nic mi sie nie chce. U mnie po staremu. Niby lepiej, ale nie normalnie. Dobra, nie marudzę, cieszę sie z tego, jak jest. Mogłoby tak byc. Ale,ile mozna wcinać 40 paro?
Wlasnie wróciłam ze spotkania z koleżanka, 3 godziny zleciały momentalnie, bardzo ja lubię. Gdyby nie konieczność wyjścia z domu, cały dzień przelezalabym w piżamie w łożku z kotem :D
A co u Was?

-- 11 lis 2014, 21:23 --

Gradrec, ja tez tak mam, latem często dół, jesień bywa dobra, deszcz tez mnie koi
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez lunatic 11 lis 2014, 21:31
Tojaaa,
nasiliły mi sie stany lekowe, co chwile musze łykać benzo, jakaś derealizacja, oszołomienie,zmęczenie, lekarz mowil ze przy tak niskiej dawce cos takiego powinno minąć po tygodniu
łykam omega ale coś ewidentnie sie pochrzaniło z dzialaniem tego leku u mnie i niewiele one pomagają na to, kiedyś jak ją zaczynałem nie mialem zadnego nasilenia lęków, a po 2 tygodniach to juz w ogole mi wcześniejsze ataki paniki wyciszyła, a teraz po 3 tygodniach nic nie ma poza pogorszeniem
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Ellora 11 lis 2014, 21:53
inez3 napisał(a):Jejku, jaka tu cisza... Gdzie Was wszystkich wywiało? Ja niestety się rozchorowałam i w sumie od wczoraj leżę, bleee. Wynudziłam się niemiłosiernie...

Ferdynand k,
lunatic,
elmopl79, Ashleigh, Tojaaa[/b],
Ellora,
Jak tam samopoczucie?

Samanie wiem...wydaje misie ze wraca nerwica, jestem przygnebiona w pracy mnie nosi inie moge doczekac sie godziny 16, powracaja zawroty glowy,nudnosci, bolebrzucha i delikatne niepokoje, ogolna nieszczesliwosc.....Niewiem co robic...Zajadam BioMarine4 5 tabl, magnez-Aspar2,3 tabl jak mi gorzej to popijam melise, zobaczymy na jak dlugo.Oby pomoglo
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 11 lis 2014, 21:54
lunatic, no a co na to lekarz? Czemu tak reagujesz, ma jakaś koncepcje?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez Ellora 11 lis 2014, 21:55
Czytajac wpisy przeraza mnie depresja i nerwica czy tego gowna moznasie wyzbyc juz tak na zawsze?!Pojebane zycie

-- 11 lis 2014, 20:58 --

Tojaaa napisał(a):lunatic, no a co na to lekarz? Czemu tak reagujesz, ma jakaś koncepcje?

No wlasnie..Lunatic leczysz siejuz sporo i g...z tego....?
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Esci spin-off

przez lunatic 11 lis 2014, 22:05
Tojaaa,
myslisz ze lekarz bedzie znal odpowiedź na pytanie czemu tak reaguje, dzialanie tych leków jest niewyjaśnione wiec tak samo niewyjaśnione są reakcje na nie, np. czemu po polowce paroksetyny nie mam objawów somatycznych a po polowce sertraliny z tej samej grupy mam bóle stawów, temperature i jeszcze rozne inne, albo czemu ten sam lek za pierwszym razem dziala inaczej niz za drugim, sam mi to powiedzial ze tak moze być, ale dlaczego skoro za kazdym razem substancja którą sie wprowadza do organizmu ma te same właściwości wiec czemu inna jest reakcja i dzialanie leku, dzialania tych lekow nie da sie fizycznie sprawdzic tak jak innych ktore są na choroby somatyczne i po danym leku mozna potem zrobic badania i sprawdzic jak działa
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Ellora 11 lis 2014, 22:18
lunaic co zzamierzasz?
Offline
Posty
544
Dołączył(a)
03 lut 2014, 11:23

Esci spin-off

przez lunatic 11 lis 2014, 22:38
:bezradny:
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 11 lis 2014, 22:47
lunatic, no a co ze szpitalem? Zdecydowałeś ?

-- 11 lis 2014, 22:49 --

Ellora, fakenszit, taki los. To rak duszy
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez wisnia80 12 lis 2014, 07:42
szok 2600 postów baby napisały w pół roku. :mrgreen:
Offline
Posty
875
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

Esci spin-off

przez elmopl79 12 lis 2014, 17:39
Czesc mordeczki:)
Inez
Jestem caly czas,czytam Was,ale ostatnio mialam problem z internetem i nie moglam sie zalogować na ta stronę...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Motocyklista i 7 gości

Przeskocz do