Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez Ashleigh 12 wrz 2014, 16:33
Ferdek, ten kot wielki mi sie podoba, strassssnie...

Tojaaa Nie trzeba byc bohaterem, jedyne wyjscie, ze jak sie cos dzieje, niech sie dzieje, i starac sie nie myslec, nie rozpamietywac. Jestes spieta, podminowana, to widac, znaczy sie mozna przeczytac-moze powinnas wziac cos lagodnego na rozluznienie sie. Moze Lunatic cos podpowie? Jakies relanium, albo co?! Nie zaszkodzi a uspokoi, uspi moze...choc raz na jakis czas.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 12 wrz 2014, 17:23
Tojaaa, pisałam parę stron temu, że dostałam tą pracę :). A sama praca? Coz będę odp za rozwój sieci doradców w jednej firmie związanej z finansami. Wreszcie trochę poważniejsze stanowisko i ciekawe rzeczy do robienia :).
Co do spotkania, oczywiście można coś pomyśleć :).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez lunatic 12 wrz 2014, 21:39
ja moge tylko tyle powiedzieć ze doraźnie można brać takie relanium czy coś podobnego jeżeli epizody napadu lęku są sporadyczne, sam czasami biore Xanax na coś takiego, gorzej jak są dzień po dniu, wtedy nie mozna codziennie brać dodatkowych leków, problemem są napady ciągłe a nie jednorazowe raz na kilka miesięcy, atak paniki maże nastąpić raz na jakiś czas niekoniecznie z przyczyn nerwicowych
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 13 wrz 2014, 11:46
Doraźnie nic mi nie da, bo prawie cały czas znow czuje napięcie i mniejsze albo większe lęki. Nie wiem czy to normalne, ze paro nie eliminuje ich do końca czy to po prostu lek nie dla mnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 13 wrz 2014, 11:52
Tojaaa, albo lek albo praca Ci szkodzi i trzeba się zastanowić czy jest tego warta
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 13 wrz 2014, 12:09
Wiesz ferdek, esci nie podziałało, paro tez, no to kurcze co jest lepszego na lęki?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 13 wrz 2014, 12:48
Tojaaa, potencjalizacja ssri mirtą miansą lub trazodonem
zwiększenie dawki lub dodanie leku o innym profilu na gabapentyna
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez lunatic 13 wrz 2014, 14:11
Tojaaa napisał(a):Doraźnie nic mi nie da, bo prawie cały czas znow czuje napięcie i mniejsze albo większe lęki. Nie wiem czy to normalne, ze paro nie eliminuje ich do końca czy to po prostu lek nie dla mnie

no to juz trzeba z lekarzem gadac, ja nie słyszalem zeby antydepresantem ktoś leczył napięcie, nie mam pojecia jaki moglby na to dzialac, chyba ze jakies o profilu uspokajającym typu doksepina itp, poza tym nie mozna 100% samopoczucie uzalezniac od leku tzn ze wokol cos sie dzieje zle a ktos biorąc lek wymaga zeby mimo to czuł sie super, ja będąc na sertralinie która bardzo dobrze działała tez ciągle czułem stres np w grupie ludzi i byc moze to napięcie, ale jakos na coś takiego nie zwracałem nawet uwagi bo mnie z depresji wyciągnął ten lek wiec juz takich rzeczy zeby wszystko było idealnie dzięki lekowi nie wymagalem
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 13 wrz 2014, 15:01
lunatic, może masz racje, za dużo oczekuje. No ale lęki mógłby paro wyeliminować, a wciąż je czuje
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 13 wrz 2014, 15:13
Tojaaa, a co to za lęki? Czego się boisz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez lunatic 13 wrz 2014, 15:15
wlasnie mialem o to zapytac, bo dla mnie lęk ktory ktoś zdecydował się leczyć lekami to jest napad paniki powtarzający się codziennie i to po kilka razy na dzień, na nieśmiałość, lęk przed ludźmi, stresowanie się wszystkim nikt nigdy mi nie wspominał zeby to leczyć lekami
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 13 wrz 2014, 15:41
Inez, lunatic, juz Wam pisze. No wiec te moje lęki to dla mnie takie narastające napięcie, silny stres. Np.jak odczuwanie silny stres przed operacja, to jak tak czuje cały czas, rozumiecie? Ńie boje sie, ze umrę , dostanę zawału albo czegoś w tum stylu. Po prostu non stop czuje silny stres, niczym nie sprowokowany. W nocy budze sie, rano miewam sraczke z nerwów. Wiecie juz jak czuje ??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 13 wrz 2014, 15:43
Tojaaa, wolnopłynący
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 13 wrz 2014, 15:45
Ferdek, no chyba tak to mogę nazwac. Czasem narasta do paniki, ze tylko gdzieś uciekać
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Śmiercionauta i 12 gości

Przeskocz do