Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez elmopl79 18 sie 2014, 19:19
Tojaaa
Jestem,tylko mam problemy z internetem.

Lunatic
Czemu dziwne,przeciez one nie wykazują z mozgu uczuc....zreszta czasami jest tak,ze na leku czuje suw ok.orzez dluzszy czas,a nagle jest jakis lekki spadek i wtedy wlacza sie taka analiza siebie.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 18 sie 2014, 20:55
nie jestem jedyną osobą która twierdzi ze SSRI robią z ludzi prędzej czy później emocjonalne zombie, poczytaj forum
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez kloss 18 sie 2014, 22:22
Cześć , jest tu kto??? Mam kilka pytań.
Offline
Posty
269
Dołączył(a)
02 lis 2013, 10:43

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez Ashleigh 19 sie 2014, 09:06
Dzien dobry!

Zawsze jest tu ktos :papa:
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez Laura1234 19 sie 2014, 11:26
kloss czekam na Twoje pytania.
Offline
Posty
237
Dołączył(a)
21 lip 2014, 20:35

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 19 sie 2014, 12:04
Wiem, macie racje, nie powinnam była pewnych rzeczy mówić. Po prostu czułam się odstawiona na bok i powiedziałam to. Popłakałam sobie w niedzielę, ogólnie miałam słaby weekend przez to. Przestałam chodzic tez na te moje zajecia, bo wiem, że będzie mi głupio i nie będzie to już to samo. Ogólnie teraz ja zrobiłam to co zarzucałam innym - odsunęłam się.

Niską samoocenę mam zawsez, niezależnie czy na lekach czy bez nich. Analiza siebie i porównywanie sie do innych tez na porządku dziennym. Na razie odkryłam skąd to mam, teraz trzeba będzie nad tym pracowac.

lunatic, ja nie miałam nigdy żadnych problemów z odczuwaniem emocji na zadnym SSRI czy SNRI. Jedyne co mi spada to zainteresowanie sexem. Resztę odczuwam zupełnie normalnie poza tymi bezsensownymi lękami, które się wyciszają.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Esci spin-off

przez elmopl79 19 sie 2014, 16:36
Lunatic
Ja czasami mam wrażenie,ze ludzie na forum nie do końca piszą prawdę,oczywiscie nie mowie o wszystkich,tylko wyjatkach.Mozesz byc innego zdania.
Piszą,ze leczą sie Np.SSRI,a okazuje sie,ze zatajają prawdę o tym,ze do tego dochodza inne cięższe leki,a wychodzi to przypadkowo....
Po drugie,zależy to tez od jednostki chirobowej...
Na mnie również SSRI również nie dzialaja zniwczulajaco.
Moze ludziom chodziło o poczatkiwe branie leku,gdzie pojawiają sie skutki uboczne....
Ja mam wielu znajomych,któzy biora wiele lat leki p.depresyjne i nic takiego nie maja jak znieczulenie emocjonalne....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 19 sie 2014, 16:39
Elmopl
Lekarz mi to wprost powiedzial, ale dopiero wtedy jak mi odstawił SSRI, nie powiedział ze wywołują zawsze ale że mogą wywołać
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 19 sie 2014, 17:07
Lunatic
Moze i tak jest....nie wiem,wiem,ze niektorzy niekorzystnie nadtawiaja innych,nie piszac calej prawdy.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez zmęczona_wszystkim 19 sie 2014, 17:22
elmopl79 napisał(a):Lunatic
Ja czasami mam wrażenie,ze ludzie na forum nie do końca piszą prawdę,oczywiscie nie mowie o wszystkich,tylko wyjatkach.Mozesz byc innego zdania.
Piszą,ze leczą sie Np.SSRI,a okazuje sie,ze zatajają prawdę o tym,ze do tego dochodza inne cięższe leki,a wychodzi to przypadkowo....
Po drugie,zależy to tez od jednostki chirobowej...


może po prostu na każdego inaczej działa, a czasami, fakt, ktoś może sobie coś wkręcać, sugerując się skutkami ubocznymi. Ale podam Ci mój przykład. Za pierwszym razem kiedy brałam SSRI po pierwszych dwóch tygodniach, kiedy męczyły mnie skutki uboczne (i to przy małej dawce), nadeszło 2-3 tygodnie kompletnego emocjonalnego zimna. Zero uczuć, nie byłam w stanie się rozpłakać, nic mnie nie ruszało. Potem to przeszło, ale było uczucie lekkiego otępienia emocjonalnego, tzn niby ok, niby wszystko mnie cieszyło, ale z drugiej strony ta radość była płytka, "chemiczna", ale fajna:) Teraz, kiedy biorę drugi raz, po pewnej przerwie, nie było aż takiego otępienia i generalnie jest niby normalnie, ale też biorę małą dawkę, żeby uniknąć uboków. Wierzę, że ktoś biorąc większą dawkę mógłby mieć naprawdę duże otepienie, a zresztą też czytałam o badaniach dotyczących wpływu SSRI na bycie emocjonalnym zombie, więc chyba znikąd to się nie wzięło.
Posty
1210
Dołączył(a)
01 sie 2013, 16:53

Esci spin-off

przez lunatic 19 sie 2014, 17:41
ja to mam albo polekowe albo nerwicowe, jednak mimo wszystko bardziej bym sie sklanial ku temu drugiemu bo dopoki bylem z dziewczyna i bralem SSRI nie mialem z tym problemów, dopiero potem sie zaczęło to uczucie odrealnienia i zobojętnienia
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 19 sie 2014, 18:19
zmęczona_wszystkim, Ja rozumiem poczatki brania ssri,kiedy to są skutki uboczne.....ale to chodzili o to,ze ktosna ssri czuje dalej,ze jest jakby gorszy od innych....
Dlatego napisalam,ze i na tych lekach jest roznie,raz lepiej,raz gorzej,dolki tez sie zdarzaja,ale żeby byc zobojetnialym na takie odczucia po ssri,to ja osobiście nie slyszalam.

-- 19 sie 2014, 17:37 --

lunatic, Posluchaj mnie.Z tego co czytam oczym piszesz,o czym piszesz,to wydaje mi sie,ze chcesz koniecznie "zwalić"na kogoś winę za Twój obecny stan.
Lynatic,tak nie mozna!!!
Czytasz co kto mowi o lekach,a jak ktis "najezdza"na nie,to jest jakby po Twojej myśli.Ja odnoszę wrażenie,ze obwiniasz tez i leki,ze doprowadzily Cię do takiego stanu w którym jestes i w którym nie potrafisz odróżnić czy to wina lekow czy Twojej nerwicy....
Obwiniasz mame,leki,los.....ok.ja rozumiem,ze nie miales latwo.Ale takie obwinianie di niczego prowadzi....
Nawet gdyby to Twoi najbliżsi wpakowali Cię w nerwice,to będzie Ci latwiej jak sie przyznają do tego?uzdrowi Cię to?
Mysle,ze oni nigdy sie do tego nie przyznają....bo po prostu nie widza w sobie winy,a Ty pielegnujesz w sobie zlosc i zal,co doprowadza Cię do destrukcji.
Lunatik,zacznij w końcu żyć.
To,ze najbliżsi zadaja największy bol,wiem o tym doskonale,ale trzeba isc dalej,nie rizdrapywac starych ran,bo one wtedy nigdy sie nie zabliznia....
Co do lekow.....moim zdaniem jestes od nich uzależniony i fizycznie i psychicznie.Mnie siw wydaje,ze Ty sam ich nigdy nie rzucisz,będziesz ptobiwal nowych mixow,magnezu,potasu,gaba,itd.
Sam ich nie od stawisz,bo nie będziesz w stanie.Albo wytrzymaj dluzej na jednym leku,albo połóż sie na oddzial i poddaj"oczyszczeniu" organizmu.
Jestes madrym facetem,wiec zawalcz o siebie a nie o zemste na innych!!!
Mozesz mnie znuenawidziec za to co napisalam,jest mi to obojetne-bo jestem przecuez na ssri:)Nie no żartuje.Nie jest mi to obojętne,bo juz Ci kiedys cos pisalam.....Zrobisz z tym co będziesz uwazal za sluszne.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 19 sie 2014, 19:38
elmopl79 napisał(a):Mozesz mnie znuenawidziec za to co napisalam,jest mi to obojetne-bo jestem przecuez na ssri:)Nie no żartuje.Nie jest mi to obojętne,bo juz Ci kiedys cos pisalam.....Zrobisz z tym co będziesz uwazal za sluszne.

jest to niemozliwe bo jedynie znikoma część jakichkolwiek emocji z tego co było kiedyś do mnie dociera, na to tez masz wytłumaczenie dlaczego tak jest?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Ashleigh 19 sie 2014, 21:36
Elmopl, jestem tego samego zdania, co Ty.
Lubie Lunatica, ale mam wrazenie, ze gubi go znajomosc lekow tez. To ma dzialac tak, to inaczej, a przeciez jestesmy ludzmi i kazdy reaguje na lek inaczej...itd.itd..
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Majestic-12 [Bot] i 14 gości

Przeskocz do