Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez Ashleigh 28 kwi 2014, 22:04
Lunatic
Mam jedna zasade w stosunku do lekarzy-nie wierze im jak "zlym psom"- z calym szacunkiem dla ich pracy.
Mam doswiadczenie, wiecej zlych, niz dobrych. Moze kiedys lekarze byli bardziej oddani, ale dzis to bizesmani.
Nie mowie, ze wszyscy, ale wiem, ze zanim ide do lekarza, to musze miec jakas wiedze, bo inaczej bede dla nich krolikiem doswiadczalnym.
Od czasu, jak mi moja corka malo nie umarla przez niedouczonego doopka, to ja taka jestem.
Sama tez lekarzy musze pilnowac, co daja, co mowia, co robia-nie zwracaja uwagi czesto, co sie mowi, a juz o tym, zeby sie znali na lekach-to zapomnij.

Oczywiscie chyle glowe przed takimi, co sa naprawde lekarzami przez duze L.
Ale to sie czuje, to sie wie-niestety po jakims czasie.

Moze lekarz Twoj dzis ma zly dzien, moze sie nie wyspal, moze tez bierze proszki, jest zestresowany...pech.
Sprobujesz jutro.
Lepiej sie nie denerwowac tym, co nie jest od Ciebie zalezne, czego nie mozesz zmienic.
No, po co sie denerwowac? Noc idzie.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 22:07
no to ja mojemu tez nie powinienem wierzyc i przez to mam straszne wątpliwosci co do lekow ktore mi dal, bo juz dwa razy dal mi lek ktory w konsekwencji pogorszyl moj stan tylko, fakt ze za dwoma innymi razami przywrócił mnie do żywych, no ale suma wychodzi na zero, dwa razy pomoglo dwa razy zaszkodzilo
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 28 kwi 2014, 22:11
lunatic, gratulacje!!! Dałeś radę, a się bałeś. Co oznacza, że powinieneś zauważyć tu jakiś pozytyw. Może mnóstwo pracy sprawi, że trochę zapomnisz... Co do lekarza, myślę, że się odezwie, spróbuj jutro. Będzie dobrze, już duży krok zrobiłeś :).
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez Ashleigh 28 kwi 2014, 22:11
Ja Cie rozumiem, ale nie boj sie czegos, co moze nie nastapic, moze bedzie dobrze, sytaucja sie nie moze powtarzac, nie musi. Wiem, o efektach ubocznych, bo Was czytam i podziwiam.

Lepiej sie nie denerwowac tym, co nie jest od Ciebie zalezne, czego nie mozesz zmienic.
No, po co sie denerwowac? Przeciez wiesz, ze to tylko pogorszy Twoje samopoczucie.
Ostatnio edytowano 28 kwi 2014, 22:12 przez Ashleigh, łącznie edytowano 1 raz
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 22:12
odezwal sie, ale tylko tyle ze nie wie o co mi chodzi, no to mu wyjasnilem i cisza
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Ashleigh 28 kwi 2014, 22:14
Facio mysli...daj mu czas.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 22:15
haha on podejmuje decyzje odnosnie doboru lekow zanim ja jeszcze skoncze gadac, pod tym wzgledem jest szybki
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Ashleigh 28 kwi 2014, 22:16
Z drugiej strony trzeba powiedziec, ze nerwica, czy depresja, to nie grypa...kurcze... :nono:

-- 28 kwi 2014, 22:16 --

lunatic napisał(a):haha on podejmuje decyzje odnosnie doboru lekow zanim ja jeszcze skoncze gadac, pod tym wzgledem jest szybki

Geniusz... :brawo:
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 22:17
przypuszczam ze o to chodzi ze mu sie nie podoba ze to co mi daje nie dziala tak jakbym chcial i ciagle narzekam ze chce cos zmieniac, no ale co poradze ze dziala tak jak dziala
benzo nie musialem lykac juz od dawna, skoro pojawia sie taka koniecznosc to jest znak ze cos jest nie tak
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 28 kwi 2014, 22:23
Gdzie jest Paździoch? :twisted: :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez Ashleigh 28 kwi 2014, 22:26
Ferdynad ciekawy masz zyciorys...sorry, ale sie usmiechnelam mimo woli.. :smile:
Szczerze, piszesz..? Czy to zart. A Pazdziocha nie znam.. :papa:
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 28 kwi 2014, 22:27
Ashleigh, jest tu taki użytkownik


ta łysa menda znowu mi żarówkę w kiblu wykręciła :lol: :nono:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez Ashleigh 28 kwi 2014, 22:28
No, nic dowiem sie jutro...szczegolnie interesuja mnie omamy, ze byles Egipcjaninem.

Dobranoc, Gaba i ESC zaczynaja dzialac. :zzz:

-- 28 kwi 2014, 22:30 --

Ferdynand k napisał(a):Ashleigh, jest tu taki użytkownik


ta łysa menda znowu mi żarówkę w kiblu wykręciła :lol: :nono:


Dobre..macie nawet jeden kibelek...hm...
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez elmopl79 28 kwi 2014, 23:15
Lunatic
Będzie dobrze,zobaczysz.Ale wiesz dobrze,ze leki to nie wszystko...
Ashleigh,
Dobranoc:)

Ja tez uciekam spac....trzymajcie sie cieplutko.Pa.
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do