Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Gradrec 28 kwi 2014, 14:44
Spoko lunatic, czekam :p
Avatar użytkownika
Offline
Posty
659
Dołączył(a)
23 gru 2013, 08:21

Esci spin-off

przez Ashleigh 28 kwi 2014, 15:07
Lunatic -tez sadzilam, ze z Toba jest lepiej...
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez inez3 28 kwi 2014, 15:19
lunatic, trzymam kciuki!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 16:59
Inez,Elmopl
Dzieki,trzymalyscie skutecznie,ale generalnie jestem w szoku co sie wyrabia w tej branzy,od przyszlego tygodnia bede robil tydzien i oni po tym czasie zdecyduja czy jestem na tyle szybki i obrotny zeby zostac na stale,kto to widzial zeby w aptece robic na szybko jak na kasie w realu,w dodatku stazysta ktory praktyczna wiedze ma zerowa,a dostalem do zrozumienia ze od pierwszego dnia wszystko co jest w aptece mam miec opanowane,no nic,do konca tygodnia musze to wszystko ogarnac jakims cudem,jak potem pracowac na max obrotach koncentracji w takim samopoczuciu,do dupy z czyms takim

-- 28 kwi 2014, 16:08 --

Napisalem do lekarza ze potrzebuje pilnej wizyty jutro to nic sie nie odzywa,a sam mowil ze moge tak zrobic jak bedzie cos pilnego
Mam trzy opcje do brania i sam mam wybrac najlepsza,amisulpiryd,selegilina,tianeeptyna.
Pierwsze dwa podobno mozna bylo polaczyc,
Dark,czy jest cos co sie gryzie w polaczeniu tianeptyny z amisulpirydem?
No nie wiem juz co wziac zeby bylo normalnie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 28 kwi 2014, 17:17
Lunatic
To juz bardzo dużo:) Gratulacje!!!
Będzie dobrze,dasz rade!!!
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 19:00
no nie wiem, jestem spanikowany gorzej jak przed maturą, lekarz mnie olał, nie chce mu sie odpisac na sms-a jak mu pisze ze lek dziala niestabilnie i co mysli o polaczeniu takim i takim bo mi zalezy na czasie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez makaka 28 kwi 2014, 19:01
Dziękuję pewnie macie rację, hydro widocznie za słabe, bardziej na sen niż na wyciszenie ataku, mam Afobam i najwyżej nim się będę ratować.
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
21 kwi 2014, 18:26

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 19:02
ja jestem zaprzeczeniem przebojowości i obrotności czego tam wymagają, a szczegolnie jak mi w kosc daje samopoczucie

-- 28 kwi 2014, 18:13 --

Gradrec napisał(a):A co z ampisulpirydem?

nie wiem co z nim bo mi lekarz nie chce doradzic, dziala niestabilnie, pierwsze godziny po zazyciu wręcz euforyzująco, silnie pobudzająco a potem stopniowo jest zjazd, rano jak wstaje nie czuje zebym bral jakis lek i nie mam na nic sily, po zazyciu sily znow wracaja na pare godzin i tak w kolko

-- 28 kwi 2014, 18:15 --

Zagzag czy jak mu tam pisal ze ten lek tak dziala, no to ja dziekuje za takie dzialanie zebym pare godzin mial jakis odlot jak po jakims drugu a potem zjazd w skrajnie przeciwne samopoczucie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez makaka 28 kwi 2014, 19:21
Gradrec
mówisz, że to forum a nie izba przyjęć :mhm: ok a szkoda, bo widzę większe wparcie na forum i jakieś dobre rady niż traktowanie ludzi na izbach przyjęć.
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
21 kwi 2014, 18:26

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 20:04
Dark Passenger napisał(a): Mit o fluoksetynie wziął się stąd, że ludzie powszechnie uważają "Prozac"(oryginalny preparat fluo) za najstarszy SSRI- co prawdą nie jest, bo starsza była fluwoksamina.

Przywołując to czyjeś stwierdzenie "przestarzała" chodziło mi nie tyle o datę jej wprowadzenia do leczenia co o sposób działania i to ze są nowsze ktorych to dzialanie wydaje sie lepsze pod jednym względem. Z tego co kiedyś czytałem, jeszcze w 5 albo 6 tygodniu przyjmowania fluo następuje jej dalszy wzrost stężenia w OUN, to kiedy ona w takim razie osiąga stan stacjonarny wywierający pożądany efekt leczniczy. A przeciągające się wahania stężenia będą dawać przeciągające się skutki uboczne. To samo potem przy zmianie dawki, znów czekanie nie wiadomo ile az nastąpi odpowiednia stabilizacja wymaganego stężenia. Przykładowo taka sertralina taki stan osiąga już po tygodniu, autorowi tego stwierdzenia być może też chodziło o to samo
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez elmopl79 28 kwi 2014, 21:03
Lunatik
Dasz rade!!!Tylko nie daj sie myślom....bo wiesz,ze przez nie mozna sie okropnie nakręcić....Dasz rade,będzie dobrze,tylko sie nie nakręcaj...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 21:51
Elmopl
Ale zobacz jakie jest chamstwo tych lekarzy, jak jestem na wizycie to mi lekarz gada ze jakby cos sie dzialo moge pisac sms-a i doradzi albo mnie przyjmie wczesniej bez kolejki a jak przychodzi co do czego to ma mnie w dupie, sory za wyrazenie, ale jestem wsciekly na cos takiego, tyle lat do niego chodze, tyle kasy u niego zostawilem w tym czasie a jak mam pilny problem, w zasadzie pierwsza taka sytuacja ze potrzebuje porady albo wizyty na juz to jest olewka z jego strony
bo niby teoretycznie zawsze mi proponowal taka opcje ze jakby cos sie dzialo to mam jego numer a jak przychodzi co do czego i raz chce skorzystac z takiej mozliwosci to okazuje sie ze to byly tylko puste slowa
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Ashleigh 28 kwi 2014, 21:55
Lunatic
Sadze, ze nie masz wiary w siebie. Madry czlowiek jestes i dasz rade, nie mozna liczyc tylko na lekarza, czy piguly.
Sprobuj pomyslec pozytywnie, pewnym siebie byc, a samopoczucia nie przewidzisz, kiedy bedziesz pracowac.
Pewnie, ze to wielki stres, ale sadze, ze nie ma sie czego bac.
Czytam Cie juz dosc dlugo i sadze, ze mimo wszystko dasz rade, i wiesz, co robic.
Takie moje odczucie, osoby bedacej z boku.
Glowa do gory.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez lunatic 28 kwi 2014, 21:59
Ashleigh,
to nie jest tylko kwestia braku wiary, nie wiesz jak paskudne potrafią być uboczne skutki niektórych leków czasem, jeden raz wyleciałem juz z pracy przez to, nie przez brak wiary w siebie, tylko przez uboki po leku po ktorym bylem wyczerpany fizycznie ze nie mialem na nic siły i teraz sie boje tego samego ze sie znow cos zacznie pierniczyc z tym moim leczeniem, ale ze to bylo od leku kaplem sie oczywiscie po czasie
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do