Esci spin-off

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Esci spin-off

przez elmopl79 01 lip 2014, 19:02
Czesc Wszystkim
Tojaaa
To zdawaj relecje jak u Ciebie...Trzymam mocno kciuki żeby ruszylo paro z kopyta!!! xanonymous,
zmieniles esci na paro?

Krista
Moze faktycznie trzeba zwiększyć dawke....juz nie mowie o zmianie leku,bo ja tez sie boje tego,poniewaz esci na samym poczatku zadzialalo na mnie koszmarnie.
Wiem,ze musze albo zwiększyć albo zmienić lek,bo to wcale nie jest leczenie.....zaleczenie w sumie....ech...
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 01 lip 2014, 19:04
elmopl79, mnie tu kotem grożą browara wypić w spokoju nie można kurde :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez elmopl79 01 lip 2014, 19:14
Ferdynand k,
To poszczuj ich swoim kotem...:)

-- 01 lip 2014, 18:15 --

Lunatic
Co u Ciebie?
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Esci spin-off

przez lunatic 01 lip 2014, 19:56
ja juz jestem spokojniejszy troche bo odstawilem ten lek noradrenalinowy ktory mnie wpedzał w agresje i bardzo drazliwe samopoczucie, ale główny przestał dzialac po 2 miesiacach albo namieszał cos z prolaktyną bo zacząłem sie kiepsko czuć i znow musiałem zmieniac
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez xanonymous 01 lip 2014, 20:16
krista, jak bierzesz lek juz 10 miesiecy to juz organizm masz przyzwyczajony i po zwiekszeniu z 10 do 15 mg nie powinno sie dziac niz zlego, ewentualnie te dodatkowe 5mg przyjmowac w drugiej dawce - np. 6 godzin po pierwszej dawce 10mg.

-- 01 lip 2014, 20:18 --

ja esci to balem krociutko i to rok temu, dzis zaczolem paro po dlugiej przerwie bez antydepresantow
Avatar użytkownika
Offline
Posty
538
Dołączył(a)
04 paź 2011, 14:28

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 01 lip 2014, 20:51
xanonymous, jaka masz dawkę paro

Lunatic, kupiłam na allegro, tylko zapomniałam dodać, ze 10 zł przesyłki, :(

Elmo, :papa: no bede na bieżąco pisać jak wyglada świat na 40 paro. Na razie nie zauważyłam specjalnych ubokow po zwiększeniu dawki, pomijając pocenie, ale tylko w nocy lub podczas wysiłku jestem mokrusienka.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

przez elmopl79 01 lip 2014, 20:55
Tojaaa
wysilku powiadasz....:) xanonymous,jak dluga miales przerwe?Jakbys ocenil dzialanie esci i paro....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 01 lip 2014, 21:10
Ferdynand k napisał(a):Tojaaa, a Ty mnie zębami grozisz i ja panią na kolegium podam :lol:
zębiskami straszyć każden jeden umie ale myszy łowić nie ma komu :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Tojaaa 01 lip 2014, 21:41
elmopl79, hahaha, moje libido =0 wiec nie wysilam sie lozkowo

Ferdek, kocisko uśmiecha sie a nie szczerzy :D
Ze co niby? Ferdusia możemy w d..e pocałować? :nono:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1140
Dołączył(a)
12 cze 2013, 22:21

Esci spin-off

Avatar użytkownika
przez Ferdynand k 01 lip 2014, 21:55
Tojaaa, to nie do was :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Naczelny Użyszkodnik
Posty
8617
Dołączył(a)
15 maja 2012, 18:32
Lokalizacja
ćwiartki 3/4

Esci spin-off

przez lunatic 02 lip 2014, 17:43
żart dnia, dzwonia z playa w sprawie rekrutacji i pierwszy etap jest juz podczas tej rozmowy, pytanie: jakie są 3 systemy operacyjne w smartfonach, znasz odp to przechodzisz dalej a jak nie to nie, im sie wszystkim we łbach poprzewracało
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Esci spin-off

przez Ashleigh 02 lip 2014, 19:53
Dobry wieczor.

Chciialam sie zapytac, czy macie po wzieciu esci napady ziewania, az do sciskania szczekami?

Biore esci na noc, bo mnie zaraz scina, i ziewam niemozebnie, ide zaraz spac, i przechodzi-wiadomo, bo usypiam, jak zabita.

Biore zwiekszona dawne 10 mg dopiero od 20-kilku dni, bo bralam do tej pory 5 mg. Mam nadzieje, ze to przejdzie, choc nie jest to jakies drastyczne, ale napewno nie potrzebne mi do szczescia.
"Czyz mozna przestac kochac niebo i ziemie, tylko dlatego, ze bywa niepogoda"
Offline
Posty
276
Dołączył(a)
12 kwi 2014, 13:20

Esci spin-off

przez elmopl79 02 lip 2014, 20:04
Ashleigh,
Prawdopodobnie przejdzie ziewanie.
Ja tez ziewalam strasznie i to non stop,aż mnie juz szczeka od tego bolala....
Offline
Posty
1774
Dołączył(a)
06 gru 2013, 15:53

Esci spin-off

przez krista 02 lip 2014, 20:15
Witam wszystkich
U mnie nadal utrzymuje się niepokój, wiem że muszę podnieść dawkowanie ale mam jakiś opór.
Zawsze esci biorę rano i nigdy nie byłam po nim senna.Najbardziej mnie wkurza to że potrafię spać nawet 12h.
Ashleigh jak długo bierzesz esci.

-- 02 lip 2014, 19:18 --

chociaż może to zmęczenie w końcu pracuje 4 nocki w tygodniu
Offline
Posty
267
Dołączył(a)
20 gru 2013, 18:25

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do