Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 07 lut 2016, 01:15
takie tam, kosmostrada, to jest jakaś opcja przelew błyskawiczny i musi być połączenie z bankiem.

Sztyblety mi się tak bardzo nie podobają, żeby mnie ktoś musiał dopłacić :(

No nie znajduję nic, paczę ale nie czuję tych butów. :bezradny:

Czemuż, ach czemuż, niscy chłopcy i wysokie obcasy :why:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8729
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 lut 2016, 09:41
Witajcie , dzien dobry :********
U mnie za oknem wiosennej pogody ciag dalszy. Troche jakby lepiej z tym katarem po neosine.
Za to mnie mdli od wczoraj z nerwow , oraz mam bujania takie i zawirowania w glowie... Wszystko to nerwica.
Mysle ze chyba zrezygnuje z terapii calkiem bo mam tak straszna niechec zeby tam chodzic. Nic sie nie zmienia na lepsze.Co sie zmenic mialo widocznie sie zmienilo i albo mi potrzebny inny terapeuta albo juz bede zjebana tak bardzo --- do konca zycia.

Co bedziecie dzis porabiac?

Tez jestem na etapie kupienia butow na sezon wiosenny i na taka pogode jak teraz bo w kozakach mi za goraco jak jest plus 9 .Niestety kasy mam malenko i nie wiem co kupic. Z drugiej strony to sobie mysle --- a czy to wazne c o bede miala na nogach? :bezradny:
Jestem tak bardzo zniechecona do zycia w tej formie ze naprawde jakbym miala wiecej odwagi --- urwalabym sobie leb u samego tylka.


Obrazek
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 07 lut 2016, 09:46
platek rozy, dzień dobry. Zdrówka życzę. Ja dziś wybieram się do rodziców i właśnie jestem w trakcie nastawiania się do tego psychicznie.
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4779
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 07 lut 2016, 10:14
Zosia_89, zakochaj się. Będzie się coś działo :D
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4779
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 07 lut 2016, 10:28
Zosia_89, tak, przyjedzie na białym koniu hi hi.
Trzymaj kciuki, żebym się znów z ojcem nie pokłócił (chociaż to chyba niemożliwe)
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4779
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Lusesita Dolores 07 lut 2016, 10:36
kosmostrada napisał(a):Lusesita Dolores, Sprzedaj je... :bezradny:



wywaliłam je do kosza :/

Witam z rana
zjadłam na śniadanie rosół
i chyba ide jeszcze spać..
chodze boso po ulicy


Ketrel 600mg
Solian 800mg
Haloperidol 5mg
Mozarin 5mg - docelowo 20mg
Relanium 5mg - doraźnie


opium

riflessione.blog.pl
Posty
7596
Dołączył(a)
16 cze 2013, 12:25
Lokalizacja
Chaos

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 lut 2016, 10:59
Lusesita Dolores, o 2 rozmiary zaden szewc by Ci ich nie rozbil bo ogolnie buty rozbija sie raczej wszerz a nie na dlugosc. Po prostu zmierz sobie stope i niech siostra kupuje po rozmiarze wkladki buty a nie po tym co pisze na podeszwie.

Zosia_89, Ḍryāgan, :papa: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 07 lut 2016, 11:26
Zosia_89, ja tam od pewnego momentu w cuda nie wierzę. Życie stało się dość przewidywalne. Nawet jazdy góra-dół też mają w sobie coś z powtarzalności, jak pory roku.
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4779
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 07 lut 2016, 11:36
Witam :papa:

Ḍryāgan, ja tam od iluś lat w cuda nie wieżę, cudów nie ma jasna rzecz są tylko nie wyjaśnione przypadki.
Dla mnie cud to jak ktoś straci nogę i mu odrośnie no to w ten czas byłby cud. No ale takich cudów nie ma no i chyba nie będzie.
®
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10449
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 lut 2016, 11:43
Zosia_89, to chokolada ;) Ja jem slodkosci ale te fitowe i takie zdrowe i o wiele bardziej mi smakuja niz bylejakie slodkosci ze sklepow. Mam ulubiona vege cukiernie i jak mam kupic to kupuje tam :)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 07 lut 2016, 11:45
platek rozy, hej ;) Jak się czujesz jak na polu słonecznie. Ja mieszkam 80 km od Ciebie i u mnie jest słonecznie tylko jest dość duży wiatr ale w domu to nie przeszkadza a słońce dobrze wpływa.
®
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10449
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 07 lut 2016, 11:47
JERZY62, Slonce mnie cieszy w taki czas o ile teraz cokolwiek moge nazwac radoscia. U mnie tez wiatr. Ubralam koronkowa czarna spodniczke rozkloszowana ala lata 50 :roll: i do niej bluzke koszulowa w czerwona czarna krate , ladnie sobie ja w pasie zawiazalam i ide z domu . Piernicze , siedziec mi sie w domu nie chce bo sie doluje wiec podoluje sie na miescie.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 07 lut 2016, 12:04
platek rozy, pewnie ładnie wyglądasz :D znaczy sexi kobieco
a jem slodkosci ale te fitowe i takie zdrowe

to jest ściema total, nie wierz w to :D
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4779
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

przez takie tam 07 lut 2016, 12:20
Dzień dobry. Jak wam minął poranek?
takie tam
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do