Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 04 lut 2014, 10:09
Enii, no nie czy Ty czy ja nieadekwatnie


Brat znów ględzi do siebie i kurwi na cały dom
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 04 lut 2014, 10:09
platek rozy, :********************

-- 04 lut 2014, 10:10 --

kasiątko, ja
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 04 lut 2014, 10:14
Enii, kasiątko, platek rozy, Witajcie**
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 04 lut 2014, 10:14
Enii, nie byłabym taka pewna

platek cześć ja też zaraz się zbieram bo znów muszę jechać do miasta dokumenty uzupełnić
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 04 lut 2014, 10:14
hania33, :**********
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 04 lut 2014, 10:15
Co u Was?

-- 04 lut 2014, 10:16 --

Ja pije kawe..zasypiam jeszcze... :roll:

-- 04 lut 2014, 10:17 --

platek rozy, A Ty masz fajnie..nie bierzesz zadnych lekow?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 04 lut 2014, 10:18
hania33, :********* tak teraz juz nic
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 04 lut 2014, 10:19
platek rozy, Dajesz rade i to wazne...tez bym tak chciala :roll:
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 04 lut 2014, 10:22
hania33, tak nic juz nie mam , czysta jestem , i chyba sertry nie bede brala
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 04 lut 2014, 10:23
Brzuch mnie boli bo dostałam @
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez hania33 04 lut 2014, 10:23
platek rozy, Jezeli dasz rade z lękami sama , to sprobuj.. ;)
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Spamowa wyspa

przez Anna Maria 04 lut 2014, 10:24
platek rozy, :brawo:
Anna Maria
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 04 lut 2014, 10:25
platek rozy, superrrrrrrr :great: :great: :great: :great:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 04 lut 2014, 10:25
hania33, kasiątko, sprobuje sama psychoterapie, mialam wiecej atakow na dwoch tabletkach mobemida niz teraz bez
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do