Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 25 sty 2016, 21:32
platek rozy, dzięki za kciukasy, trzymaj, trzymaj... bo z pracą bywa różnie.

Radziłam Kosmuni wziąć gorącą kąpiel, a sama przed chwilą ją wzięłam, bo zaczęło mnie wszystko boleć, takie chodzące bóle i zaczynam kaszleć.
Jestem taka rozbita. Wezmę polopirynę S na noc i zaraz herbatka z malinami. Łoj, żeby tylko nas nie rozłożyło.

Płatuś, dobrze gadasz, trza Ci polać! :D

A do Wszystkich: !!!
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4527
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

przez piękna 25 sty 2016, 21:36
Witaj Detektywie ;)
piękna
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Stracona100 25 sty 2016, 21:36
platek rozy napisał(a):Stracona100, a moje zdanie takie ze jesli jestes w stanie ugotowac rosol z kaczki to jestes w stanie o siiebie walczyc i Twoj stan nie ejst stanem lezenia i niemocy calkowitej. My z dziewczynami tez czesto ( ja prawie codzien czuje sie ujowo mam multum objaow psychosomatycznych , lękow , dołow ) ale co dzien ruszam zad i cos z dniem robie.
I nie jest to gadanie wez sie w garsc bo wiem ze jak sie jest w dole to ciezko ale Ty nie masz teraz takiego stanu! , wiec moglabys funkcjonowac jak my wszystkie tu.I tez jestem zmeczona choroba tak bardzo ze nieraz mam ochote leb sobie urwac i w cholere w kosmos wywalic.

Koncze dyskusje bo mamy zupelnie odmienne podejscie.

Ide do wanny a pozniej pokoloruje cosik .


Tak, teraz mam faktycznie lepsze dni, bo piszę tu i gotuję rosół :mrgreen: I tu się zgadzamy.
Z całą resztą nie bardzo, ale to nic. Nie jesteś ani pierwsza, ani ostatnia zapewne.
Nie rozumiem tylko, dlaczego tak mnie atakujesz.......może odpuść mi trochę :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1430
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Stracona100 25 sty 2016, 21:39
piękna napisał(a):Pisz o tym ,co Cię gryzie Stracona100-może chociaż to przyniesie chwilową ulgę....


No właśnie pisałam, i wyszło, jak wyszło :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1430
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 25 sty 2016, 21:44
a mnie gryzie ze nic mnie nie gryzie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 sty 2016, 21:46
Stracona100, a co Ty myslisz ze ja wstaje w niebianskim nastroju i lece na skrzydlach do swoich zajec? A nie atakuje tylko dziwi mnie Twoje zdziwienie ze tu dodatkowo nie pijemy alkoholu biorac tablety przy ktorych pic nie wolno i nadal uwazam ze mozna znalezc inne zajecia zeby miec z nich radosc. Tez moglam isc w benzo bo lęki likwiduja i czujesz sie w kazdym razie jakas chwile po nich dobrze ale po co???? Po to zeby w gowno jeszcze wieksze sie wpieprzyc?
Dlatego nie popieram picia przy tabletkach oraz picia w ogole w ilosci codziennej.

mirunia, Kochana mam nadzieje ze bedzie dobrze bo praca rzecz wazna .:********
Tez ide wziac kapiolke goraca w piance :) Na zmeczenie w sam raz .... Cos mnie dereala lapie zas no ale moze sie nie rozwinie wiecej ... Dzis mialam mega aktywny dzien w pracy a jeszcze musialam wczesniej jechac bo bylo tyle grup ze nie mial kto sekretariatu ogarnac . Dumna jestem ze sobie radze nawet w takich warunkach dosc mocno zakreconych :mhm:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15908
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 25 sty 2016, 21:48
Czyli życie na Forum jak zwykle ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16963
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 25 sty 2016, 21:49
ja pije alkochol i leki fiu fiu :angel:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 sty 2016, 21:50
Marcin2013, i dlatego tak Cie odmozdza ze sadzisz byki w kazdym zdaniu fiu fiu :roll: :roll: :roll: jak juz chcemy byc zlosliwi .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15908
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 25 sty 2016, 21:52
Dobranoc :papa: :papa: :papa: bo szkoda moich nerwow :)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15908
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Stracona100 25 sty 2016, 21:52
platek rozy napisał(a):Stracona100, ............ A nie atakuje tylko dziwi mnie Twoje zdziwienie ze tu dodatkowo nie pijemy alkoholu biorac tablety przy ktorych pic nie wolno .................Dlatego nie popieram picia przy tabletkach oraz picia w ogole w ilosci codziennej.


Czy ja choć jednym słowem popierałam picie alkoholu? Wydaje mi się, że wręcz przeciwnie, bo mam z tym problem i chciałam się dowiedzieć, jak inni sobie z tym radzą.
Jak radzisz sobie Ty już wiem, więc odpuść, proszę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1430
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 25 sty 2016, 21:52
nikt ci nie karze czytac fiu fiu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Stracona100 25 sty 2016, 21:53
platek rozy napisał(a):Marcin2013, i dlatego tak Cie odmozdza ze sadzisz byki w kazdym zdaniu fiu fiu :roll: :roll: :roll: jak juz chcemy byc zlosliwi .


Na razie zauważyłam złośliwości tylko z jednej strony. Przykre trochę :-|
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1430
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Stracona100 25 sty 2016, 21:55
platek rozy napisał(a):Dobranoc :papa: :papa: :papa: bo szkoda moich nerwow :)


Przyjemnych snów :papa:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1430
Dołączył(a)
18 sty 2016, 11:45

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do