Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 13 gru 2015, 20:06
Marcin2013, a kto mi zabroni?
Nadanie sensu życiu może doprowadzić do szaleństwa, ale życie bez sensu jest torturą niepokoju i próżnych pragnień, jest łodzią pragnącą morza i jednocześnie obawiającą się go.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3967
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 13 gru 2015, 20:08
ja i cala reszta z forum
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

przez bonsai 13 gru 2015, 20:11
To może trzeba się jakoś wspomóc lekami! Na bilard skoczyć, w kręgle pograć, podyskutować o przyrodzie, no nie wiem. Nikomu nie odmawiam prawa do rozwiązań ostatecznych, ale zawsze pozostaje taka myśl - a co, jeśli za dwa lata byłoby super? Potem już się tego nie sprawdzi, a tak, to zawsze jest szansa.

Ja chciałbym mieć kota <3, ale chyba jestem uczulony. :bezradny:
bonsai
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 13 gru 2015, 20:19
bonsai, może się zdziwisz, ale ja zdeklarowany przeciwnik leków, od ponad miesiąca wspomagam się farmakologią. Ale nie pomaga. No wiem, nie ma pigułki szczęścia. Próbuję coś robić ze sobą, ale mi nie wychodzi. Tylko jest jeszcze gorzej i ona nie chce już ze mną być. Nie radzę sobie z niczym
Nadanie sensu życiu może doprowadzić do szaleństwa, ale życie bez sensu jest torturą niepokoju i próżnych pragnień, jest łodzią pragnącą morza i jednocześnie obawiającą się go.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3967
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 13 gru 2015, 20:20
bonsai napisał(a):Ja chciałbym mieć kota <3, ale chyba jestem uczulony. :bezradny:


Może zaraz każdy będzie musiał posiadać. :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 13 gru 2015, 20:22
Davin, a Ty co się marzesz? ;)
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 13 gru 2015, 20:28
DarkMaster, a bo już się poddaje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 13 gru 2015, 20:30
Davin, no co TY! Nie poddawaj sie , ja chodze z napieciem i lękami i kolowrotem i jeszcze mysle ze moze bedzie lepiej, nie poddawaj sie !
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15808
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 13 gru 2015, 20:33
Davin, W związku z czym?
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 13 gru 2015, 20:44
DarkMaster, w związku ze sobą. :P
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 13 gru 2015, 20:46
Davin, I Wrzucasz alkohol w siebie, bo Ci źle? Mega słaby pomysł.
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 13 gru 2015, 20:53
Witam wieczorem
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Zosia_89 13 gru 2015, 20:56
jakoś mi dzisiaj źle :-|
Dobrze jest mieć do kogo wyciągnąć rękę,
a oczy mieć szeroko zamknięte.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2802
Dołączył(a)
09 gru 2014, 16:05

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 13 gru 2015, 21:00
Zosia_89, Co się dzieje?
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do