Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 14 gru 2015, 02:52
Chyba przestraszyłem. :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6770
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 14 gru 2015, 02:54
Purpurowy napisał(a):Chyba przestraszyłem. :(
mnie sie nie da;)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2696
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 14 gru 2015, 02:56
Sigrun napisał(a):
Purpurowy napisał(a):Chyba przestraszyłem. :(
mnie sie nie da;)

No i gitara. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6770
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 14 gru 2015, 03:02
No i zjebał mi się humor...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6770
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 14 gru 2015, 08:56
Dzień dobry.
Czy może ktoś tutaj już nie śpi, albo jeszcze nie śpi?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6770
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 14 gru 2015, 10:02
Dzien dobry :*********
Ja juz nie spie dlugo , trzese majtami przed praca.Chociaz moze nie przed praca a przed moim odrealnieniem w niej .... i lękiem .
Chyba zle zrobilam ze umowe przedluzylam bo nie dam rady.
Tak sie zle czuje ze nie dam rady.
Moze da sie to jakos odkrecic jeszcze. Moze moje papiery nie poszly jeszcze do UP.

Zycze Wam milego dnia !!!!!!!

Purpurowy, :papa: :papa: :papa:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15931
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 14 gru 2015, 11:11
wrocila moja pierwsza psychiatrka ktora byla fajnym lekarzem i ktora miala wiece inwencji jesli idzie o leczenie . mam termin na 12 stycznia.....
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15931
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 14 gru 2015, 11:37
Miłego dnia :)
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 14 gru 2015, 11:43
jak dożyję marca to polece z kawiorami wołowiną i wieprzowiną i musującymi tabletkami ZDROVIT i kulami do kąpieli
psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają samotnie.podobnie jak narkomani.narkomani umierają w jakimś śmierdzącym sraczu a psychicznie chorzy i upośledzeni intelektualnie umierają za murami obozów psychiatrycznych we własnych odchodach.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8231
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 14 gru 2015, 11:46
siema wszystkim
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8685
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 14 gru 2015, 11:46
siema wszyatkim
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8685
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Stakatela 14 gru 2015, 12:11
Dzień dobry wszystkim :smile:
platek rozy, dobrze, że przedłużyłaś umowę, nie daj się zwątpieniom i niczego nie odkręcaj. Nastrój Ci się poprawi i będziesz żałować- pozdrawiam i trzymam za Ciebie kciuki :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
342
Dołączył(a)
24 wrz 2013, 20:49

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 14 gru 2015, 12:27
Dzień dobry!!!

Wstałam w marnym stanie. Nieciekawa noc. Nieciekawy poranek. Źle się czuję fizycznie, mdli mnie i w ogóle jakieś sensacje żołądkowe. Ech...
Wiszę sobie rano nad wanną myjąc głowę i zastanawiam się co ta woda ma taki dziwny kolor, a to okazuje się, że mi krew bucha z nosa... :shock:
Ale na razie ładna pogoda, słoneczko, mrozik ściął kałuże, pies z lubością tarzał się w oszronionej trawie.
Siedzę sobie na razie samiutka w pracy, nie ma kto i co mnie oderwać od tego paskudnego stanu... Zaraz zrobię sobie herbatę i może uda mi się jakoś dojść do pionu. Na razie muszę zrobić wszystko, żeby nie poddać się przemożnej chęci ucieczki, zakopania się pod kocem i pochlipania.

platek rozy, Platuś ja prawie codziennie wstaję z myślą, nie dam dziś rady. To "nie dam rady" i wyjście do roboty trwa już ponad rok... ;)

nieboszczyk, Dlaczego ten zestaw, będziesz tym handlował? :shock:

mirunia - Od samiutkiego rańca trzymam kciukasy za Twoje wyzwanie w pracy!!! Napisz jak się udało.

Miłego dnia !!!
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7925
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Ḍryāgan 14 gru 2015, 12:28
Dzień dobry wszystkim i ode mnie. Jestem w pracy i zdycham. Nic dziś nie spałem
Człowiek sądzi, że zbliża się do tego czy innego celu, zapominając, że w rzeczywistości przybliża się do celu właściwego, do rozkładu, będącego celem wszystkich innych. [E. Cioran, Wyznania i anatemy, Kraków 2006]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4676
Dołączył(a)
22 lis 2015, 20:40

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do