Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 08 gru 2015, 18:16
Witam spamiarzy :papa:

Ale żeś cie się rozpisali :hide:

Napięcie dzisiaj mniejsze bo wziąłem benzo.
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9012
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 gru 2015, 18:25
acherontia-styx, dziekuje za odpowiedz :******* staram sie na ile moge to przezyc ale dramatish jak ja sie czuje .Dzis na zajeciach to myslalamz e wpadne pod stol , tak mnie odrealnilo i jakby mi ktos ziemie wyrywal sprzed oczu i lęk i serce szalalo.
Ide do psychiatry 15 , juz uprzedzilam ze na zajeciach mnie nie bedzie.Moze mnie czyms wspomoze.

T dzis sie mna przerazila bo jej wypalilam ze chce umrzec a ona czy sie chcez anbic a ja nie ja chce po prostu trupem pasc a to co innego .
No i mi powiedziala ze troche sie musze pomeczyc niczym sie wdroze i przyzwyczaje i bedzie powoli mi nerwica odpuszczala . Esh.

A dzis po warsztatach do biublioteki pojechalam odebrac zamowione ksazki , pozniej zakupy i dopiero wrocilam chwile temu.
Bede jadla obiad.
Nie mam sil, nie wiem jak ja ogarnelam te warsztaty a jeszcze sie na nich udzielam i spacerowalam po sali jak mi bylo mega zle.
Ludzie sie patrzyli na mnie jak na kosmitke ale w sumie mnie to nie obchodzilo.

No i przenosze swoje nawykize starej pracy do nowej czyli nie prosze nikogo o pomoc ( jak z drukarka wczoraj) jesc jem przed 15 jak w starej pracy bywalo i dygam sie isc do toalety bo w tamtej mi to bylo wypominanie i moja T stwierdzila ze to przeniesienie lękow z estarej pracy do nowej , ze musze tu wejsc w nowe nawyki.
A to temat moich zajec ---mediacja .A dla rozrywki --- Avon. :mhm:
Obrazek


kosmostrada a Ty jak Slonce ? goraczk i juz nie masz???? :******** idziesz jutro do pracy?

Davin PannaNatalia, trzymajcie sie cieplo i nie dawajcie tej francowatej chorobie !!!!!!



Sciskam Was goraco!!!!!!!!!!
Ide zjesc , odpoczac bo ledwo sie platam.
Ostatnio edytowano 08 gru 2015, 18:32 przez platek rozy, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 gru 2015, 18:30
mirunia, Kochana no jakos ogarnelam chociaz nie wiem jak :********* tetno niestety wyzsze tez mii bardzo dokucza i ja zaczynam wtedy doslwonie az piac bo nie moge oddechu zlapac wie c ludzie sie na mnie patrza i ja sie stresuje dodatkowo.

Nie wiem jak ja prtzetrwam ten czas ale no nie wiem , zachodze w glowe .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 08 gru 2015, 18:31
PannaNatalia, pierwsze dni na SSRI takie niestety są. Bierzesz podobny esesraj do mojego - ja mam escitalopram 10mg.
Pierwsze 4-5 dni brałam połówkę 10mg, a później już 10. Ten lek bierze się rano, nie na wieczór. Czasami uspakajałam się hydroksiziną, a póżniej faktycznie dr doradził mi Melisanę Klosterfrau. Pierwsze dwa tygodnie miałam zwiększone lęki i bezsenne noce. Z powodu bezsenności poszłam na L4 - bo nie funkcjonowałam w dzień. Później było coraz lepiej.
Ale małego benziaka mogłabyś spróbować.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 08 gru 2015, 18:44
Ostatnie benzo wziąłem siedem miesięcy temu, ale dzisiaj jakby pomogło to bym zażył. Dużo stresujących rzeczy mnie czeka. Wynająłem mieszkanie za 2300 miesięcznie i szukam współlokatora, dałem ogłoszenie ale nie było odzewu. Dzisiaj jakiś gościu zadzwonił i idę pokazać pokój. Na dodatek wychodzę ze szpitala w piątek. Dzisiaj męczyły mnie duże napięcia. Pomyśleć tylko, że miesiąc temu miałem takie fajne problemy jakie mają być sceny w książce.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 08 gru 2015, 20:08
mirunia, właśnie :!: powiedz mi jak sie czułaś na esci bo mi zmieniono z sertaliny na escitalopram właśnie
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 08 gru 2015, 20:15
acherontia-styx, uboki jak uboki. :mrgreen: Ja chyba na esci i na sertrze miałem te same.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 08 gru 2015, 20:15
Ja kiedyś brałam esci ale to łohoho zanim się zaczęłam leczyć na serio, ale byłam wtedy szczęśliwa :hide:

Idę odinstalować przeglądarkę, bo sobie zawirusowałam jak ściągałam program to kopiowania DVD :papa:

Zdrzemnęłam się po południu w celach diagnostycznych, ciśnienie wyszło niskie, a tętno ponad 80.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7963
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 08 gru 2015, 20:16
kosmostrada, jutro będę rozmawiać z moją lekarką i ustalimy jakiś plan. Rozważam oddział, ale w grę wchodzi tylko i wyłącznie Klinika Psychiatrii i to jeszcze muszą mi zagwarantować, że mnie nie przekażą nigdzie do innego szpitala, bo tak niestety robią z braku miejsc (jestem to w stanie sobie załatwić z pomocą kierownika kliniki w której pracuje - przecież profesor profesorowi nie odmówi ^^ ).
Moja aktualna propozycja dla mojej lekarki jest taka, że daje sobie max 2 miesiące na rozkręcenie się nowego leku, jak nie podziała, już bez kręcenia i wymówek kładę się do Kliniki na te 2-3 tyg i niech się dzieje co chce ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 08 gru 2015, 20:17
Davin, bardziej niż o uboki mi chodzi o działanie :P
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 08 gru 2015, 20:18
acherontia-styx, ciężko to opisać bo to raczej zależało od dawki ale sertra lepiej mi lęki ubijała.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 08 gru 2015, 20:25
Davin, nie mam lęków, takze w tym względzie nie ma co ubijać :P
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Sertralinum 200mg
Quetiapinum 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5534
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 gru 2015, 20:29
Ja siebie w s zpitalu nie wyobrazam , w tutejszym zreszta malo nie uciukali lekami kuzyna mojego kolegi :shock: mial nskie cisnienie a po lekach ejszcze bardziej mu sie obnizylo i dostal zapasci , ledwo go odtratowali ... jego zona sie ze szpitalem sadzila.

A ja zaraz ide dow anny , nie mam sil myc glowy , moze wlosy jakos zepne jutro? Zaraz ide do lozka i bede czytala czy gapila sie na tv... Sama nie wiem.

Jutro o 6 pobudka i 7 godzin w pracy.Trzeba zregenerowac moj zryty beret.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 08 gru 2015, 20:30
acherontia-styx, no właśnie, uboki jak uboki -były, a po miesiącu lęki coraz mniejsze i nastrój lekko w górę. Po kilku miesiącach wielkie rozleniwienie, brak motywacji, zmęczenie, ale brak lęków i wielka ulga. Teraz od października już schodziłam z esci, brałam co drugi dzień przez 2 m-ce i znowu poczułam się gorzej lękowo. Wróciłam znowu od 2 tyg. do codziennego brania (wg zaleceń lek.)
W sumie esci biorę już 14 miesięcy, a na noc mirtę 15mg.

platek rozy, masz rację Płatuś, idź wypoczywaj i wcześniej spać - musisz zresetować się, a rano pobudka. Jutro będzie lepiej.
Nie cykaj się z proszeniem o pomoc, jak sobie z czymś nie radzisz, to normalny odruch, a będzie Ci łatwiej.
Ostatnio edytowano 08 gru 2015, 20:36 przez mirunia, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4352
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 10 gości

Przeskocz do