Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 09 gru 2015, 22:23
kosmostrada, tez lubie torebki .... :105:


acherontia-styx, wiesz bo ona do pewnego momentu starala sie mi pomoc a to juz moja trzecia psychiatrka , jednak kiedy bylam u niej rok temu to stwierdzila ze ona nie ma co juz mi zapisac i ze skoro sie tak zle czuje to mam sc do szpitala na trzy miesiace ( w ktorym ona jest ordynatorka) .... oraz zapisala mi lek za 150 zl brintelix czy jakos tak , wiedza c ze i tak go nie wykupie bo bylam bezrobotna. Nie chce mi sie juz szukac nowej lekarki bo watpie zebym trafila na kogos sensownego a tu ide i jej zamierzam powoedziec ze czuje sie tak a tak , robie to i to ale potrzebuje wsparcia. Chce jeszcze raz sprobowac sulpirydu bo to przynajmniej nie antydepresiak z ktorymi moj organizm sie nie lubi i to bardzo.

cyklopka, znajac ja tak moze byc :mhm: :mhm: a Ty chodzisz prywatnie do lekarki?
Ostatnio edytowano 09 gru 2015, 22:27 przez platek rozy, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez misty-eyed 09 gru 2015, 22:24
Dobry Wieczór Spamowo!!!

Psychotropka`89, bardzo Ci współczuję i rozumiem, też kiedyś mocno przeżyłam...


Mam troszkę smutniejsze dni, nie lękowe, nie depresyjne, raczej mocno refleksyjne. Z różnych powodów.

Mój Młodszy Syn zaproponował nam tygodniowy wyjazd w góry, chyba w lutym, gdy Synowa od Maluszka ma ferie. Bardzo mnie wzruszył tą propozycją. TO poprawiło mi nastrój.

Już ok. miesiąca wychodzę z dziwnej infekcji, a może wirusa-nie wiem. Osłabienie z pewnością pogarsza nastrój.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie, wspieram mocno potrzebujących!!!
"Sugeruję, że religijne skłonności czy wiara nie są niezbędne. Niekoniecznie trzeba być wierzącym. Nawet jeśli jesteś niewierzący, bądź dobrą ludzką istotą, człowiekiem ciepłego serca. Życzliwość i serdeczność stanowią według mnie religię uniwersalną."
Dalajama XIV
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2237
Dołączył(a)
22 lis 2015, 01:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 09 gru 2015, 22:27
platek rozy, nie wiem skąd psychiatra założyła, że leczenie szpitalne będzie trwało 3 miesiące :shock: fakt, zdarzają się tacy co leżą i dłużej, ale standard jest ok. 3 tygodni. A jeśli leczenie ambulatoryjne nie przynosi efektu to może warto rozważyć szpital :bezradny: bo tak, to ambulatoryjnie można sobie chodzić i na chodzeniu się skończy. No najgorzej jak lekarz nie potrafi się przyznać, ze nie umie pomóc i skończyły mu się możliwości :bezradny:
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Vortioxetinum 10mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5586
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez misty-eyed 09 gru 2015, 22:28
Purpurowy, ale chyba nic Ci się nie stało? Jednak wytrwałeś...brawo!!!
"Sugeruję, że religijne skłonności czy wiara nie są niezbędne. Niekoniecznie trzeba być wierzącym. Nawet jeśli jesteś niewierzący, bądź dobrą ludzką istotą, człowiekiem ciepłego serca. Życzliwość i serdeczność stanowią według mnie religię uniwersalną."
Dalajama XIV
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2237
Dołączył(a)
22 lis 2015, 01:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 09 gru 2015, 22:30
acherontia-styx, tak mi powedziala ze trzy miesiace bo z moim organizmem i samopoczuciu na lekarstwach to tyle bedzie trwalo wiec ja podziekowalam bo bym chyba oszlala tam trzy miesiace . jeszcze na babinskiego jak ten szpital bynajmniej nie ma dobrej reputacji... :bezradny:


misty-eyed, hey Aniu :******* tulam Cie goraco ! Mam nadzieje ze nastroj Ci sie poprawi a wyjazd w gory bedzie odsapnieciem od codziennosci i naladujecie z mezem akumulatorki :) :great:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Little Red Fox 09 gru 2015, 22:33
dobry wieczór kochani! :)
A jak już jesteśmy przy ochronie, to ja dam ci podarek.
Kotka. Będziesz go karmił, czesał i codziennie głaskał, bo kotek to bardzo lubi.
Za to jak ktoś przyjdzie ciemną nocką, żeby ci poderżnąć gardło, to kotek go zeżre.


(Ewa Białołęcka)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6005
Dołączył(a)
17 sty 2012, 17:36

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez misty-eyed 09 gru 2015, 22:35
platek rozy, Kamilko, ja też zawsze zmieniam lekarza, jeśli coś mi nie pasuje. Ja wierzę lekarzom, którzy nie tylko siedzą za biurkiem, ale praktykują w szpitalach...
Może jakaś przychodnia przy klinice?

Jak przypominam sobie, ja właściwie przez całą swoją aktywność zawodową czułam się źle. Bywało beznadziejnie, a dodatkowo środowisko, w którym pracowałam nie było przyjazne. Jak ja to przeżyłam .... nie wiem?
"Sugeruję, że religijne skłonności czy wiara nie są niezbędne. Niekoniecznie trzeba być wierzącym. Nawet jeśli jesteś niewierzący, bądź dobrą ludzką istotą, człowiekiem ciepłego serca. Życzliwość i serdeczność stanowią według mnie religię uniwersalną."
Dalajama XIV
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2237
Dołączył(a)
22 lis 2015, 01:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 09 gru 2015, 22:37
misty-eyed, no wlasnie ta jest ordynatorka szpitala ale jakos nie umiala mi pomoc zreszta nie wiem czy ktokolwiek bedzie potrafil jesli moj organizm tak reaguje na lekarstwa.... Ja jak mam spokoj to czuje sie niezle i w sumie cale wakacje mialam dobre samopoczucie , od kiedy zaczalelam sie starac o prace , zapisalam sie do Klubuaktywizacji zawodowej , wycielam paskuda zlosliwego i pszlam do pracy moje dobre samopoczucie sie zamienilo w koszmar i tak sobie tkwie w tym koszmarze od czasu pooperacji...
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez misty-eyed 09 gru 2015, 22:41
platek rozy, Kamilko, ja podobnie reagowałam na leki, właściwie poza Hydro niczego nie mogłam przyjmować. Wydaje mi się, że Twoja T troszkę zawodzi-przepraszam, to moje zdanie.
"Sugeruję, że religijne skłonności czy wiara nie są niezbędne. Niekoniecznie trzeba być wierzącym. Nawet jeśli jesteś niewierzący, bądź dobrą ludzką istotą, człowiekiem ciepłego serca. Życzliwość i serdeczność stanowią według mnie religię uniwersalną."
Dalajama XIV
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2237
Dołączył(a)
22 lis 2015, 01:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 09 gru 2015, 22:41
platek rozy, mam prywatnie i psychiatrę, i terapeutkę. Teoretycznie da się do nich dotrzeć przez NFZ, ale to wyższa gimnastyka.

Nom, w Kobierzynie byłam jako odwiedzająca, ładny park, niedogrzane budynki z lat 30-tych i co jak co, ale lekarzy poświęcających czas, żeby dobrać leczenie to tam nie ma, raczej leki na zmulenie, siedź i nie marudź, a po wyjściu męcz się z odstawianiem.

Wiecie na co mam ochotę? Cienkie cappuccino ze śmietaną sojową :105:
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8735
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 09 gru 2015, 22:42
misty-eyed, T jest ok ale psychiatra niewiele poradzi jesli ja tak reaguje na lekarestwa .. Po propstu z nerwicy nie wychodzi sie nigdy , ma sie tylko dobre okesy i zle i tak w kolo jest ...
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 09 gru 2015, 22:44
cyklopka, tez niestety znam ten szpital bo lezal tam kuzyn mojego kolegi , mal cisnenie 100 / 60 a dostawal jeszcze obnizajace cisnienie leki i dostal zapasci bo jak chlop zglaszal ze mu sie kreci w glowie i se bardzo poci po lekach i czuje slabo to nikt nawet mu nie sprawdzil tego cholernego cisnienia ...
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez misty-eyed 09 gru 2015, 22:47
platek rozy, Kamilko, ja dzięki T nie musiałam zażywać leków.Uważam, że spełniła Ona w 100% swoje zadanie...

Pędzę na spacerek, piesek woła :)
Mam strasznie wysoki poziom glukozy dzisiaj...to też pogarsza samopoczucie. Tarczyca, nerwica, cukrzyca-one wszystkie wymagają oddzielnego podejścia, i ja czasem tracę nadzieję, że będę się czuła dobrze, bo o bardzo dobrze nawet nie marzę...eh życie!!!
"Sugeruję, że religijne skłonności czy wiara nie są niezbędne. Niekoniecznie trzeba być wierzącym. Nawet jeśli jesteś niewierzący, bądź dobrą ludzką istotą, człowiekiem ciepłego serca. Życzliwość i serdeczność stanowią według mnie religię uniwersalną."
Dalajama XIV
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2237
Dołączył(a)
22 lis 2015, 01:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 09 gru 2015, 22:58
misty-eyed, Aniu udanego spacerowania : :papa: :papa:

Ja do lozka bo rano pobudka , poczytam jeszcze , kopne moj mozg w tylek zeby jutro mnie tak nie meczyl ...

Spijcie dobrze!!!!
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15968
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do