Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 08 gru 2015, 18:31
PannaNatalia, pierwsze dni na SSRI takie niestety są. Bierzesz podobny esesraj do mojego - ja mam escitalopram 10mg.
Pierwsze 4-5 dni brałam połówkę 10mg, a później już 10. Ten lek bierze się rano, nie na wieczór. Czasami uspakajałam się hydroksiziną, a póżniej faktycznie dr doradził mi Melisanę Klosterfrau. Pierwsze dwa tygodnie miałam zwiększone lęki i bezsenne noce. Z powodu bezsenności poszłam na L4 - bo nie funkcjonowałam w dzień. Później było coraz lepiej.
Ale małego benziaka mogłabyś spróbować.
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5077
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 08 gru 2015, 18:44
Ostatnie benzo wziąłem siedem miesięcy temu, ale dzisiaj jakby pomogło to bym zażył. Dużo stresujących rzeczy mnie czeka. Wynająłem mieszkanie za 2300 miesięcznie i szukam współlokatora, dałem ogłoszenie ale nie było odzewu. Dzisiaj jakiś gościu zadzwonił i idę pokazać pokój. Na dodatek wychodzę ze szpitala w piątek. Dzisiaj męczyły mnie duże napięcia. Pomyśleć tylko, że miesiąc temu miałem takie fajne problemy jakie mają być sceny w książce.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7885
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 08 gru 2015, 20:08
mirunia, właśnie :!: powiedz mi jak sie czułaś na esci bo mi zmieniono z sertaliny na escitalopram właśnie
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Vortioxetinum 10mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5583
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 08 gru 2015, 20:15
acherontia-styx, uboki jak uboki. :mrgreen: Ja chyba na esci i na sertrze miałem te same.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez cyklopka 08 gru 2015, 20:15
Ja kiedyś brałam esci ale to łohoho zanim się zaczęłam leczyć na serio, ale byłam wtedy szczęśliwa :hide:

Idę odinstalować przeglądarkę, bo sobie zawirusowałam jak ściągałam program to kopiowania DVD :papa:

Zdrzemnęłam się po południu w celach diagnostycznych, ciśnienie wyszło niskie, a tętno ponad 80.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
II Miss Forum
Posty
8729
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 08 gru 2015, 20:16
kosmostrada, jutro będę rozmawiać z moją lekarką i ustalimy jakiś plan. Rozważam oddział, ale w grę wchodzi tylko i wyłącznie Klinika Psychiatrii i to jeszcze muszą mi zagwarantować, że mnie nie przekażą nigdzie do innego szpitala, bo tak niestety robią z braku miejsc (jestem to w stanie sobie załatwić z pomocą kierownika kliniki w której pracuje - przecież profesor profesorowi nie odmówi ^^ ).
Moja aktualna propozycja dla mojej lekarki jest taka, że daje sobie max 2 miesiące na rozkręcenie się nowego leku, jak nie podziała, już bez kręcenia i wymówek kładę się do Kliniki na te 2-3 tyg i niech się dzieje co chce ;)
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Vortioxetinum 10mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5583
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 08 gru 2015, 20:17
Davin, bardziej niż o uboki mi chodzi o działanie :P
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Vortioxetinum 10mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5583
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 08 gru 2015, 20:18
acherontia-styx, ciężko to opisać bo to raczej zależało od dawki ale sertra lepiej mi lęki ubijała.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez acherontia-styx 08 gru 2015, 20:25
Davin, nie mam lęków, takze w tym względzie nie ma co ubijać :P
Świat zwariował, a wielu z nas wraz z nim...
Jemy szybko, pracujemy szybko, odpoczywamy szybko...
i umieramy zaskoczeni, że nasze życie już się skończyło.


Vortioxetinum 10mg
Lamotryginum 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5583
Dołączył(a)
27 paź 2012, 19:34

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 gru 2015, 20:29
Ja siebie w s zpitalu nie wyobrazam , w tutejszym zreszta malo nie uciukali lekami kuzyna mojego kolegi :shock: mial nskie cisnienie a po lekach ejszcze bardziej mu sie obnizylo i dostal zapasci , ledwo go odtratowali ... jego zona sie ze szpitalem sadzila.

A ja zaraz ide dow anny , nie mam sil myc glowy , moze wlosy jakos zepne jutro? Zaraz ide do lozka i bede czytala czy gapila sie na tv... Sama nie wiem.

Jutro o 6 pobudka i 7 godzin w pracy.Trzeba zregenerowac moj zryty beret.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 08 gru 2015, 20:30
acherontia-styx, no właśnie, uboki jak uboki -były, a po miesiącu lęki coraz mniejsze i nastrój lekko w górę. Po kilku miesiącach wielkie rozleniwienie, brak motywacji, zmęczenie, ale brak lęków i wielka ulga. Teraz od października już schodziłam z esci, brałam co drugi dzień przez 2 m-ce i znowu poczułam się gorzej lękowo. Wróciłam znowu od 2 tyg. do codziennego brania (wg zaleceń lek.)
W sumie esci biorę już 14 miesięcy, a na noc mirtę 15mg.

platek rozy, masz rację Płatuś, idź wypoczywaj i wcześniej spać - musisz zresetować się, a rano pobudka. Jutro będzie lepiej.
Nie cykaj się z proszeniem o pomoc, jak sobie z czymś nie radzisz, to normalny odruch, a będzie Ci łatwiej.
Ostatnio edytowano 08 gru 2015, 20:36 przez mirunia, łącznie edytowano 1 raz
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5077
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 gru 2015, 20:34
Ash jeszcze musze ubranie na jutro naszykowac :hide:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Argish 08 gru 2015, 20:37
Bry :papa:
Tegretol 1-0-1
Deprexolet 0-0-1
Propranolol - doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3062
Dołączył(a)
30 lis 2014, 19:16

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 08 gru 2015, 20:41
mirunia, Kochana wiem ze powinnam prosic o pomoc ale w poprzedniej pracy musialam byc alfa i omega bo to bylo zle widziane zebym czegos nie wiedziala i chyba musze sie przyzwyczaic ze tutaj jest inaczej.Przeszedl Ci bol glowy????

Ja to sie czuje jakbym pojechala na Madagaskar i sie urabala tam po pachy w jakies pracy fizycznej ... nie wiem czemu ale boli mnie doslownie cale cialo..... :bezradny:
Ostatnio edytowano 08 gru 2015, 20:42 przez platek rozy, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do