Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 lis 2015, 12:35
mirunia, Slonce:********* jesli tak zle sie czujesz bez lekarstwa to nie ma co na sile z niego schodzic. To nie chodzi o to zeby sie meczyc. PRzyspiesz wizyte , porozmawiaj z lekarzem koniecznie!
Tulam Cie mocno!!!!!!!

filip133, trzymam kciukasy za niedziele :) :great:
Zabierasz ze soba net?
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 26 lis 2015, 13:05
mirunia, bardzo mocno Cię tulam Słońce! Może być takich gorszych parę dni, ale jest duża szansa, że to przeczekasz. Były też takie chwile u mnie. I przeczekanie tych najgorszych dało mi nadzieję i power, bo wytrzymałam i nie wróciło w pełnej krasie.
Podbudowałaś wizytą to tak niekoniecznie, raczej wskazała mi na pewne mechanizmy związane z somatykami. I jak się karzę nawykowo, bo nie ma mnie już kto karać, to robię to sama... :(
Biorę co drugi dzień 50mg ( nie ma już mniej, w kapsułce, więc trudno byłoby nawet podzielić ). Dziś na moje pytanie nerwowe jak długo to mogę brać, powiedziała, że najważniejsze to dobrze się czuć, a nie na siłę się męczyć. Więc myślę sobie Kochana, że może przejdź się do lekarza i pogadaj co z tym odstawianiem u Ciebie, jakie są konsekwencje dłuższego brania, bo może wrócić na poprzednią dawkę.
Poza tym nigdy nic nie pisałaś o terapii, a może warto by było pójść, bo bazowanie tylko na lekach powoduje, że jak je odstawiamy jest wszystko od nowa. Nie wiem Kochana jak to jest u Ciebie, czy jest sens grzebać głęboko, czy nie strzelić sobie poznawczo-behawioralnej, żeby te somatyki wyciszyć.

platek rozy, No pobiorę do marca i zobaczę co się będzie działo. Mam wrażenie, że robię postęp w terapii, więc może będzie lepiej.
Ale super, że nawet szycie ładne i pewnie blizenka będzie niewidoczna!

filip133, No właśnie - jak się czujesz przed szpitalem, bojasz się?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7411
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

przez bonsai 26 lis 2015, 13:05
platek rozy, uuu, znów zdobywasz szczyty! Mówiłem, że wraz z końcem listopada los się odmieni, czułem to w kościach mych zbolałych. :great:

Tak a propos listopada... Poruszałem się dzisiaj rano mym zmechanizowanym rumakiem i tak stojąc głównie w korkach pomyślałem sobie, że wielkimi krokami zbliża się koniec roku. Szybko ten czas płynie. :bezradny:
bonsai
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wiejskifilozof 26 lis 2015, 13:23
Jutro idę do Tesco.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
16486
Dołączył(a)
15 sie 2009, 16:08

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 26 lis 2015, 13:27
Nie boję się przed szpitalem :P Bardziej się boję tego że moja mam jest panikarą i będzie ciągle przeżywać, wydzwaniać, martwić się i truć mi gadaniem jak mi źle, jak ja to przetrwam.... ;P
A net będę miał w telefonie, ten komórkowy na pewno
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 26 lis 2015, 13:33
mirunia kosmo ma racje z terapia . Na PB nauczyłabyś sie radzic sobie z lekami i miala wglad w siebie .Teraz jest dobry moment bo od stycznia beda nowe wolne miejsca na nfz. Pochodzic chociaz z pol roku .

kosmostrada, Bedzie lepiej bo jednak czegos na terapii sie uczymy . Moja T twierdzi ze ja szybciej teraz wroce z dolu na gore bo juz umiem odwracac mysli i umiem sobie z lekami radzic tylko w tych ciezszych chwilach trudniej mi to przychodzi bo czlowiek roztrzesiony po stresach.


bonsai, ano teraz musze tylko wpasc w rytm pracy i przypomniec sobie program symfonia bo ponoc na nim sie tam pracuje a ja pracowalam na nim lat temu ponad dziesiec ... Ostatnio lecialam na Optimie .
I obym dala rade to sie bede sama chwalila :D

Nie mamz a te prace duzej kasy bo moge miec tylko iles godzin tygodniowo ale teraz to moze i lepiej bo nie wiem czy wskoczyc bym dala rade na caly etat tak od razu. Chociaz we srode mam godzin 7 :roll: :roll:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez DarkMaster 26 lis 2015, 13:42
Dzień dobry, spamowa :)
Nie dotrzymałem słowa
Słowa danego samego sobie
Nie miałem już odwrotu
Zmierzałem donikąd
Moim przyjacielem stał się strach,
Strach przed samym sobą
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1520
Dołączył(a)
17 sty 2011, 19:54

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Sigrun 26 lis 2015, 14:16
Czesc Łobuzy :)

Szaro buro i ponuro...chociaz...przed chwila na moment przebilo sie sloneczko. Dzisiaj chyba zrobie se dzien nic nie robienia ;)

platek rozy, super !!! To teraz wpadniesz w wir zycia :)
Lieb's oder lass es, alles dazwischendrin gibt's nicht
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2691
Dołączył(a)
06 sie 2015, 18:40
Lokalizacja
aus der Hölle

Spamowa wyspa

przez takie tam 26 lis 2015, 14:49
Dzień dobry wszystkim :smile: Jak wam samopoczucie dopisuje?
takie tam
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez filip133 26 lis 2015, 14:56
Głowa coś boli... :P Może znowu coś z ciśnieniem kiepski, nie wiem...
"Co się ze mną dzieje? - Powiedz mi. Co za demon we mnie drzemie? - Powiedz mi. Nie wiem, nie wiem, nie wiem..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1808
Dołączył(a)
09 sie 2015, 19:22
Lokalizacja
Cygany / Tarnobrzeg

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 26 lis 2015, 15:17
Dzień dobry.
Avatar użytkownika
Online
Posty
5868
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Złomowe Góry

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Megi_ 26 lis 2015, 15:29
Witajcie :) u mnie dziś zawroty głowy (
Jak to miło tu zajrzeć i poczytać, że stała ekipa dopisuje :) dobrze i niedobrze w sumie, bo to znaczy ze ciągle cos sie dzieje w sferze zdrowotności.
Ja miałam jakiś czas spokój, ale zaczyna sie znowu...Neurolog przepisał Sympramol, ale nie dodał ze to psychotrop :( wziełam kilka i przestałam brać, bo zle sie czułam (nieświadoma, że powinnam min. 2 tygodnie brać- miałam tak sobie łykać) i po przestaniu dopiero mam jazdy :(
Także przyłączam się znowu do spamowej rodzinki :)
..."Troszczysz się i niepokoisz o wiele, a potrzeba mało..." ( Łk 10, 42)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
466
Dołączył(a)
29 paź 2013, 16:08
Lokalizacja
Wrocław

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 26 lis 2015, 15:37
kosmostrada, platek rozy, Bardzo dziękuję za wsparcie. :****
Porozmawiam z doktorem o terapii, chociaż nie bardzo to widzę, bo znowu większe lęki i przeżywanie. Mój doktor jest również terapeutą, czasami wesprze na wizycie, jak jest mniej pacjentów to poświęci chwile dłużej.
Jestem już od ponad godziny w domu, poleżałam trochę i jest ciut lepiej, ale dalej jestem w takim napięciu.
Dla odprężenia i odsunięcia lęków poszłam sobie prosto z pracy do kauflandu po cytrusy i kawę bezkofeinową, ale kawy nie było. Kupiłam znowu udziec z indyka, dezodorant nivea, trochę przypraw i.... w nagrodę dla dopieszczenia na stoisku Mistral zakupiłam odlewkę 20ml perfum Code -Armaniego za 30zł.
Pani mi pięknie dobrała perfumki do mojego ph skóry i faktycznie są bardzo przyjemne, ciepłe. O!

A teraz chyba wezmę się za obiad.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4356
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 26 lis 2015, 15:42
platek rozy, Platuś zapewne dałabyś radę na pełen etat, ale tak jak Ci pisałam los Ci sprzyja i możesz spokojnie się przyzwyczajać, masz czas na odsapnięcie. Ja wiem, że jest to kosztem zawartości portfela, ale dobrze robi metoda małych kroczków.

Sigrun, Jest to świetny pomysł! ;) W końcu trzeba pokorzystać ze zwolnienia.

DarkMaster, takie tam, Purpurowy, Cześć chłopaki! Co tacy lakoniczni, żadnych historyjek do poopowiadania? ;)

mirunia, No widzisz Kochana, w tym strasznym stanie dałaś radę czymś się zająć, nawet rozpieściłaś się. Brawo! Może jutro będzie o wiele lepiej.

Megi_, Witaj!!! Szkoda, że z takiej przyczyny do nas wpadasz, ale może jest to chwilowy gorszy okres, czego Ci z całego serca życzę.

No a ja za pół godzinki wychodzę, pójdę z psem do przychodni po zdjęcie karku młodego, zrobię zakupy, obiad i wieczorem laba i cudna perspektywa weekendu. :yeah:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7411
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Purpurowy i 7 gości

Przeskocz do