Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 03 lut 2014, 13:53
Właśnie Enii jesteś piękna i młoda...a ja i tak myślę,że kobiety najfajniej wyglądają około 40 :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 03 lut 2014, 13:54
platek rozy, wtedy to były ograniczone mozliwości wkoncu stara jestem. Pamietam jak włosy chciałam przedłużać w Hotelu Rz-ów (jeden z najepszych salonów wtedy). Miałam swoje sciete poszłam zadowolona a babka najbliżej w Krakowie hahahahahaha..

Bardziej chodzi mi o bestroski czas :mrgreen: :mrgreen:

gosiulek, to tez prawda, ale mimo wszytstko inaczej sie podchodzi
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

przez nerwa 03 lut 2014, 13:54
gosiulek, no wlasnie, ja juz tutaj ledwo wytrzymuje, mimo, ze kasa calkiem ok i tak naprawde racjonalnie myslac to warto byloby sie pewnie przemeczyc kazdy dodatkowy miesiac :-/ ale jak mam to robic kosztem zdrowia psychicznego, to po prostu nie warto, bo za tą kase pewnie się nie uzdrowie i tak :P
"The greatest weapon against stress is our ability to choose one thought over another." ~William James
Offline
Posty
3823
Dołączył(a)
24 lut 2013, 16:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 03 lut 2014, 13:54
platek rozy, :papa: :papa:
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 03 lut 2014, 14:00
nerwa widzisz...pieniądze to nie wszystko jednak...jak zdrowia nie ma to i one nie pomogą...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 03 lut 2014, 14:07
Tak źle, tak niedobrze....ech
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 03 lut 2014, 14:21
meczy mnie dzisiaj suka z rana ledwo sie ubudzilem i juz mnie dopadlo jakies pobudzenie i lekki napad paniki. Czy tylko ja mam objawy dzisiaj?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 03 lut 2014, 14:21
Otworzyłam właśnie okno i takie fajne powietrze wpadło...jak wiosną :)

-- 03 lut 2014, 13:25 --

hej wiesław nie tylko Ty masz objawy :) nie jesteś sam...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 03 lut 2014, 14:37
gosiulek, a Ciebie tez męczy??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez gosiulek 03 lut 2014, 14:40
wiesław rano męczyło...serducho waliło...teraz tylko oczy i głowa od płaczu mnie bolą :( jak sobie popłaczę to trochę lżej jest...
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1782
Dołączył(a)
17 sty 2013, 15:31
Lokalizacja
Mazowieckie

Spamowa wyspa

przez Auman 03 lut 2014, 14:41
Witam.
Auman
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 03 lut 2014, 14:58
gosiulek, aha, ja mam poranki i przedpoludnia przewaznie spokojnieje wlascie, dopiero po poludniu mnie najeescej dopada.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7735
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Enii 03 lut 2014, 15:27
wieslawpas, Marcin20.04, witajcie
Ty kreujesz swoją własną prawdę. A „prawda” to jedynie to, w co wierzysz.
A „to, w co wierzysz” to jedynie to, co myślisz”.

Jerry Hicks
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6099
Dołączył(a)
20 paź 2013, 12:10
Lokalizacja
SZ

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 lut 2014, 15:29
Obiad zjadlam i dalej jestem glodna :bezradny: :why:

-- 03 lut 2014, 15:29 --

Marcin20.04, wieslawpas, :***** witajcie
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15801
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do