Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 18 lis 2015, 18:32
chmurka66, dlaczego uważasz że im ją dasz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez chmurka66 18 lis 2015, 18:36
kiedy mnie nie ma sa szczesliwi
"Walcz, po to żyjesz
Walcz, by zachować jeszcze twarz
przecież jedną tylko masz"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
160
Dołączył(a)
08 lis 2015, 18:26
Lokalizacja
Puszcza

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 lis 2015, 18:45
A ja dzis u lekarki dostalam antybiol na pecherz i jeszcze kilka dni l4.
Pozniej bylam w carfie na malych zakupach ale czulam sie tak ciulnie ze szkoda pisac nawet.

Zapisalam sie do psychiatrki za dwa tygodnie --- nie wiem czy mi zapisze ale bede chciala jakis inny neuroleptyk dzialajacy na lęki. Chlor moge tylko na noc bo sieka mne strasznie no i jest strasznie stary wiec do kitu w stosowaniu dluzszym.

Na neuroleptyki nie reaguje tak zle jak na antydepresiaki wiec moze sulpiryd? Pamietam ze mialam go w 2010 ale wtedy mialam klopot z bezsennoscia a on mnie aktywizowal zamiast usyspiac i go odstawilam. Nie pamietam czy mialam na nim inne uboki.

chmurka66, bynajmniej latwo ze soba skonczyc nie jest i trzeba jeszcze miec na uwadze z e moze sie nie udac . A jak se nie uda a czlowiek zostanie warzywem? to dopiero zrobi klopotu i sobie i innym . Moja rada Ty powedz lekarzowi jak sie czujesz i to szczerze ( o tych urojeniach tez) bo masz zle leczenie.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15926
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 18 lis 2015, 18:50
platek rozy napisał(a):Na neuroleptyki nie reaguje tak zle jak na antydepresiaki wiec moze sulpiryd? Pamietam ze mialam go w 2010 ale wtedy mialam klopot z bezsennoscia a on mnie aktywizowal zamiast usyspiac i go odstawilam. Nie pamietam czy mialam na nim inne uboki.


To może idź w alko bo chociaż nie trzeba recepty. ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 18 lis 2015, 18:52
Davin napisał(a):To może idź w alko bo chociaż nie trzeba recepty. ;)

Z własnego doświadczenia powiem że ta metoda jest dobra na krótką metę, potem wszystko się komplikuje.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6686
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 lis 2015, 18:54
Davin, predzej w maryske , przynajmniej mam dilera ;)
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15926
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez takie tam 18 lis 2015, 19:07
Jakie porady!...
takie tam
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 18 lis 2015, 19:10
platek rozy napisał(a):Davin, predzej w maryske , przynajmniej mam dilera ;)


No to czas spróbować. :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 lis 2015, 19:13
Davin, a to dziala na chwile tylko bo kiedys na imprezie dali w sziszy zamiast tytoniu maryske .a ja nie wiedzialam i sobie pociagnelam .
jak schodzi to juz bynajmniej kolorowo nie jest .
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15926
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez takie tam 18 lis 2015, 19:14
Płateczkowa na haju... Ciekawe ;)
takie tam
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 lis 2015, 19:17
takie tam, bawqilam sie wtedy super , gorzej bylo jak to zeszlo. mial byc tyton o smaku jasminowym a ja jasminowe herbaty lubie to chcialam skosztowac . A to bylo oszukanstwo :P
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15926
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

przez takie tam 18 lis 2015, 19:20
Na mnie nigdy nie zadziałało...
P.S. Tęskniłaś? :P
takie tam
Offline

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 lis 2015, 19:22
takie tam, ja na studiach jak bylam mloda i zdrowa to sie machnelam raz czy dwa ale wtedy to nie bylo takiego zjazdu a teraz na drugi dzien to sie czulam gorzej niz zle :hide:

Ide moje lęki wyprowadzic na spacer.

Do Biedry na przekor nerwicy.
Ostatnio edytowano 18 lis 2015, 19:28 przez platek rozy, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15926
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 18 lis 2015, 19:23
takie tam, przeciez na telu z Toba pisalam :P
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15926
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 11 gości

Przeskocz do