Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 lis 2015, 21:05
mirunia, o tak , mam nadzieje ze jeszcze slonka nie braknie . Wtedy wieksza werwa do zycia :)

JERZY62, robilam na festiwal Grozy :D dla siebie tez jedne zrobilam :D do czerwonej sukni.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15824
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 05 lis 2015, 21:06
Argish, jutro wybywam do Holandii zaś. A co u Ciebie?
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Online
Posty
8622
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Argish 05 lis 2015, 21:06
platek rozy, zastanawiam sie co dalej :bezradny:
Tegretol 1-0-1
Deprexolet 0-0-1
Propranolol - doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3062
Dołączył(a)
30 lis 2014, 19:16

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Argish 05 lis 2015, 21:07
na_leśnik, weź mnie ze sobą. Ch.ujnia gorsza niż kiedykolwiek
Tegretol 1-0-1
Deprexolet 0-0-1
Propranolol - doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3062
Dołączył(a)
30 lis 2014, 19:16

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 lis 2015, 21:07
Argish, ale w zwiazku z wieczorem czy ogolnie???
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15824
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 05 lis 2015, 21:09
Argish napisał(a):na_leśnik, weź mnie ze sobą. Ch.ujnia gorsza niż kiedykolwiek


Coś się konkretnego stało?
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Online
Posty
8622
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 05 lis 2015, 21:10
JERZY62 napisał(a):Purpurowy, eee ja to chyba wszystkie odcinki oglądałem... swoją drogą fajnie sie to oglądało, dobry serial był :brawo: Tak samo Stawka większa niż życie Z Hansem Klosem.

"Stawka większa niż życie" to pamiętam że miałem prawie całą kolekcję komiksów.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5926
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Złomowe Góry

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Argish 05 lis 2015, 21:11
platek rozy, ogólnie.
na_leśnik, wywalili mnie z roboty a urząd pracy nie chce mnie zarejestrować więc jestem nie ubezpieczona, zasiłek też mi sie nie należy
Tegretol 1-0-1
Deprexolet 0-0-1
Propranolol - doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3062
Dołączył(a)
30 lis 2014, 19:16

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 05 lis 2015, 21:11
Argish, a czemu Cie nie chca zarejestrowac?????Pytam bo tez kiedys mialalm podobna sytuacje .Mialam swiadczenie z Zus po czym mi je zabrali alew pisali na papierach dwa orzeczenia Lekarz konsultant neurolog ze jestem chora a orzecznik ze jestem zdrowa i UP mnie zarejestrowac nie chcial przez taki paradoks.
Ostatnio edytowano 05 lis 2015, 21:14 przez platek rozy, łącznie edytowano 1 raz
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15824
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 05 lis 2015, 21:13
Znowu na kasie stała ta fajna dziewczyna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5926
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Złomowe Góry

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Argish 05 lis 2015, 21:13
platek rozy, bo poprzednia umowe z wczesniejszej pracy mam nie rozwiązaną wiec mimo tego, że tam juz nie pracuje musze jechać po wypowiedzenie
Tegretol 1-0-1
Deprexolet 0-0-1
Propranolol - doraźnie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3062
Dołączył(a)
30 lis 2014, 19:16

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 05 lis 2015, 21:14
platek rozy, szacun :uklon: , pełen profesjonalizm, absolutnie RAWy, każde inne podejście to amatorka... ;)

Argish, :( No ale jak nie chcą zrejestrowac? :shock:
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7460
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez JERZY62 05 lis 2015, 21:14
Było cicho i spokojnie a tu nagle jak pierdyknie... :D

Obrazek
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9038
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez kosmostrada 05 lis 2015, 21:14
Argish, doczytałam... to da się chyba załatwic?
Ever tried? Ever failed? No matter. Try again. Fail again. Fail better.
S. Beckett
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7460
Dołączył(a)
27 lip 2014, 16:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Przeskocz do