Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 lis 2015, 18:09
Siema chlopy i laski:-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 lis 2015, 18:10
Nieporuchal by tu gdzie haha
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 02 lis 2015, 18:10
Marcin2013, yo pijaku. :mrgreen:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 02 lis 2015, 18:10
Dawno nie czytałem nic co by było poza komputerem, więc dzisiaj kupiłem sobie gazetę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5896
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Złomowe Góry

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 lis 2015, 18:12
Joł wlodarzuv:-)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 02 lis 2015, 18:12
Marcin2013, cześć.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5896
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Złomowe Góry

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 lis 2015, 18:13
Davin, kiedy ja mam lęk ogolnie w ciul wybujaly od soboty. Wszedzie , nawet w domu mnie lapie ciagle ... Nosz! Moze to stresy przed szpitalem a moze zmeczenie materialu niepowodzeniami ktorych mam w nadmiarze.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 lis 2015, 18:13
Siema purpurowy pijemy jabola
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 02 lis 2015, 18:14
Marcin2013 napisał(a):Siema purpurowy pijemy jabola

Namówiłeś mnie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5896
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Złomowe Góry

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 02 lis 2015, 18:15
Obrazek Taki cudak by mi sie przydal do szpitala 8) :D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15803
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 02 lis 2015, 18:15
platek rozy napisał(a):Wypadałoby jutro czyms ucpac , tak by bylo najlepiej :bezradny:

platek rozy, :papa: o tym samym myślałam, żebyś wzięła odrobinę afka przed rozmową, ale po terapii. Będziesz bardziej spokojna i "kumata", zniknie odrealnienie i rozmowa potoczy się bez emocji. Raz na jakiś czas jak weźmiesz, to się nic nie stanie.
A dzisiaj weź hydro, żebyś się wyciszyła i wypoczęła od tej k...cy.
Bardzo Cię rozumiem, bo też tak "dygam" i nic do mnie nie dociera w momencie lęku. Głowę mam przeładowaną o 300% myślami i emocjami.
Płatuś, a co to są murgi?

kosmostrada, rozwijasz się Kochana artystycznie :brawo: i fajne masz projekty... tak, te zadrukowania w tle dają ciekawy efekt. Czekamy cierpliwie na sesję zdjęciową dalszych etapów. :uklon:

Ja sobie już klapłam, zaraz znowu wysmaruję się żelem, bo długie siedzenie w pracy znowu wlazło mi w kręgosłup. :bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4364
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Davin 02 lis 2015, 18:16
platek rozy, ja tez ostatnio mam leki. Tylko nic nie lykaj bo wiecznie w stresie nie ma co sie faszerowac. ;) Postaraj sie pojsc z totalna olewka.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1356
Dołączył(a)
25 sie 2015, 23:57

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 02 lis 2015, 18:16
Noi gitara musimy byc zdegenerowani
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8678
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 02 lis 2015, 18:17
Marcin2013 napisał(a):Noi gitara musimy byc zdegenerowani

Oj tam od razu zdegenerowani.

Polak nie kuktas, pić musi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5896
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Złomowe Góry

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do