Spamowa wyspa

Nic związanego z tematami 'nerwica', 'stres', 'depresja', 'psychologia' itd.
W końcu nie tylko psychologią człowiek żyje. ;)

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 03 lis 2015, 18:36
cześć spamiorze 8) .
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Moderator / II Mister Forum
Posty
9164
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 03 lis 2015, 18:39
Siema placek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 03 lis 2015, 18:40
Jak tam dzień mija?

Ja właśnie kończę żurek śląski robić :mrgreen: .
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Moderator / II Mister Forum
Posty
9164
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 lis 2015, 18:43
kosmostrada, Kochana tak ale ile mnie to stresow kosztowalo , byle co w sumie jak tak pomysle z punktu z drowego czlopwieka a ja mam dyganie jak przed wyprawa w kosmos.
Najgorsze z e to sie chyba nie skonczy nigdy.

I widze po sobie ze juz nie mam tyle sil co dawniej bo dawnej praca ,s zkola , dom i ja mialam energie a teraz nie mam.

To moze dzien taki? bo ja spiaca jak nie wiem a Ty mowisz ze tez .... A ja wyrzucam sobie ze to po tym dniu.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 lis 2015, 18:44
na_leśnik, ja mam barszczyk czerwony na zeberku wedzonym ale tylko go wacham bo nie mam juz sil gotowac ziemniaczkow do niego :D
Pewnie sobie niebawem pojde z ksiazka pooodpoczywac , dzis dzien intensywny.
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 03 lis 2015, 18:45
Cały dzien leźałem i krupnik jadłem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez nieboszczyk 03 lis 2015, 18:46
Marcin2013 napisał(a):Niewiem wymys coś boś dawno likami nie spamował :-)

linki też poto tu dawałem żeby ich nie szukać po sieci
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8620
Dołączył(a)
29 wrz 2008, 20:28
Lokalizacja
z trumny z peryskopem

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Marcin2013 03 lis 2015, 18:48
Rozumiem niebo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
8686
Dołączył(a)
08 maja 2013, 18:42

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 03 lis 2015, 18:57
Zosia_89 ajm ol jors :mrgreen: .
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Moderator / II Mister Forum
Posty
9164
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 lis 2015, 18:59
Zosia_89, ja prosze a zczym beda? bo zjadlabym z czyms slonym:D
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez platek rozy 03 lis 2015, 19:06
Zosia_89, o dzemiki wlasne sa pyszne :) przynajmniej nie ma w nich samego cukru jakw tych kupnych :great:
Nigdy nie zaprosiłabyś do swojego domu złodzieja, więc czemu pozwalasz, aby myśli , które kradną Twoje szczęście rozgościły się w Twojej głowie?

Mój mózg jest fabryką strachu. Produkuje bzdury na skalę masową. ;)


http://vimeo.com/48594258
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15963
Dołączył(a)
08 sie 2013, 18:53

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez na_leśnik 03 lis 2015, 19:07
Ejj... aż mi smaka narobiłyście...
"Każdy, kto kiedykolwiek zbudował jakieś nowe niebo, znajdował moc do tego dopiero we własnym piekle."
Avatar użytkownika
Offline
Moderator / II Mister Forum
Posty
9164
Dołączył(a)
25 lut 2013, 21:37
Lokalizacja
Sterta walizek...

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez mirunia 03 lis 2015, 19:31
Dobry wieczór! :papa:

platek rozy, :papa: dopiero siadłam i poczytałam wiadomości od Ciebie.
Jesteś dzielna bardzo, trudny miałaś dzień, ale poszło do przodu. :great: Teraz odpoczywaj i tak jak piszesz, sprawiaj sobie radości! Masz satysfakcję ze spełnionego zadania, wcale nie łatwego. :brawo: :brawo:

Zosia_89, lubię naleśniki z serem lub ruskim farszem, ale na deser fajne są i z dżemem. :D

acherontia-styx, super, że trafił ci się taki fajny oddział i nie masz na starcie od razu młynu...powoli tam wsiąkniesz. :great:

A ja mam dzisiaj też dzień zamuły i lekkiego nieogaru, ale zwalam to na odstawianie esci. W dzień, w którym pomijam dawkę czuję się jakby lepiej, więcej mam trzeźwości umysłu i energii.
Życie to dobry nauczyciel, ale trochę dużo bierze za lekcje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5077
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

Spamowa wyspa

Avatar użytkownika
przez Purpurowy 03 lis 2015, 19:50
Nie wiem czy jestem taki głupi czy po prostu jestem taki głupi. W każdym razie ubolewam nad swoją głupotą.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6850
Dołączył(a)
25 kwi 2015, 21:39
Lokalizacja
Z lasów i bagien owianych legend mgłą

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Przeskocz do